پخش تراکت در پاسداران

پخش تراکت در پاسداران

محله پاسداران یا همان سلطنت آباد قدیمی در شمال شرق تهران قرار دارد. همچنین خیابان پاسداران از طولانی ترین خیابان های شرق تهران است.  این محله مرز بین منطقه های 4 و 3 شهرداری تهران را تشکیل میدهد. که شمال این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. محله پاسداران از محله های گران قیمت و مرقه نشین تهران است. که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در پاسدارن به حساب می آید. در این محله اکثر مردم پولدار هستند، و حتما تبلیغات و پخش تراکت در این محله جواب میدهد. ما در این مقاله قصد داریم با محله پاسداران و راه های تبلیغات و پخش تراکت را بررسی کنیم. بنابراین اگر شما هم قصد تبلیغات و پخش تراکت در این محله را دارید. پس با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در پاسداران همراه باشید…

  • تاریخچه پاسداران
  • دسترسی های محله پاسدارن
  • مراکز خرید برای پخش تراکت در پاسداران
  • پخش تراکت در پاسداران

پخش تراکت در پاسداران

تاریخچه محله پاسداران

در گذشته این محله دارای آب و هوای خوبی بود. زمانی که آب و هوای تهران گرم میشد.، ناصرالدین شاه قاجار به همراه سوگلی های خود به روستای حصار بیک میرفتند. که به دلیل فاصله زیاد روستای حصاربیک تا قصر صاحبقرانیه، شاه قاجار دستور به ساخت سلطنت آباد (پاسداران) دادند. که بعد از انقلاب  افسران ارتش ایران در این محله ساکن شدند. و اسم این محله به پاسداران تغییر کرد.

بنابراین این محله به دلیل دارا بودن آب و هوای بهتری نسبت به سایر نقاط تهران و موقعیت جغرافیایی آن، جمعیت زیادی در آن ساکن شدند. که این خود یک امتیار برای پخش تراکت در پاسداران به حساب می آید.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

تاریخچه محله پاسداران

دسترسی های محله پاسدارن

محله پاسداران دسترسی بسیار خوبی به سایر محله ها و خیابان های تهران دارد. این محله دارای چهار ایستگاه متروی به نام نوبنیاد، شهید زین الدین ، میدان هروی و دکتر شریعتی دارد. که در خط سه و یک متروی تهران قرار دارند. به هیچ عنوان از تبلیغات و پخش تراکت در این ایستگاه ها مترو قافل نشوید. زیرا روزانه جمعیت بسیار زیادی از این ایستگاه مترو استفاده میکنند. و شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی، مشتری های زیادی را جذب کنید. تا به کسب و کار خود رونق ببخشید.

همچنین این محله دارای پایانه اتوبوس بی آرتی و خطوط تاکسی زیادی دارد. بنابراین از پخش تراکت در این ایستگاه ها نیز قافل نشوید. زیرا اکثر مردمی که از این دو وسیله نقلیه عمومی استفاده میکنند، مردم بومی هستند. و شما میتوانید با پخش تراکت و تبلیغات این مخاطبین هدف را جذب کنید. تا رونقی در کسب و کارتان رواج پیدا کند. تا بازخورد آن را احساس کنید.

محله پاسدارن به بزرگراه های صدر، صیاد شیرازی و امام علی دسترسی مستقیم دارد. که میتوان از طریق این بزرگراه به سایر نقاط تهران دسترسی راحتی داشت. بنابراین به دلیل قرار نداشتن این محله در طرح ترافیم از ترافیک نسبتا زیادی برخورد دار است. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در پاسداران به حساب می آید. و شما میتوانید با روش پخش تراکت به صورت ساعتی یا دست به دست در خیبان های شلوغ این محله مشتری های زیادی را کسب کنید. همچنین یکی دیگر از روش های پخش تراکت در پاسداران میتوان به گذاشتن تراکت در زیر برف پاکن های ماشین های پارک شده اشاره کرد.

دسترسی های محله پاسدارن

مراکز خرید برای پخش تراکت در پاسداران

محله پاسداران مراکز خرید زیادی دارد. که برای پخش تراکت در پاسدارن گزینه های بسیار خوبی هستند. از مهم ترین مراکز خرید این محله میتوان به مرکز خرید پاسداران، مرکز خرد پریس سنتر، مرکز خرید آرتمیس، مرکز خرید کوهستان، برج سفید، مرکز خرید خانه سام، پاساژ پارس، مرکز خرید احتشامیه، مرکز خرید امیر، مرکز خرید مایسا، پاساژ پرنس و… اشاره کرد.

این مراکز خرید به دلیل داشتن واحد های تجاری متنوع و مختلف زیادی گزینه خوبی برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی هستند. زیرا در طول روز مردم زیادی برای خرید و رفع مایجتاج روزمره خود به این پاساژ ها و مراکز خرید مراجعه میکنند. بنابراین میشود، با پخش تراکت به صورت ساعتی یا دست به دست در ساعات شلوغی بازار، این برگه های تبلیغاتی مستقیم به دست مردم رساند. و مشتری های بسیار زیادی را جذب کرد. همچنین کسانی که رستوران دار هستند، میتوانند با پخش تراکت در مغازه ها در ساعات ظهر، مشتری ها و مخاطبان هدف زیادی را جذب کرد. تا با این راه به سود بسیار خوبی دستیابید.

همه ی این راه های تبلیغ از خوبی ها و مزیت های پخش تراکت در پاسداران هستند.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

مراکز خرید برای پخش تراکت در پاسداران

پخش تراکت در پاسداران

یکی از کسب و کارهایی که در این محله میتواند، از طریق تبلیغات و پخش تراکت رشد پیدا کند،کاشت ناخن و سالن های زیبایی است. زیرا این کسب و کارها با توجه به تقاضای زیادی که دارند. بسیار کم یاب است. بنابراین شما میتوانید با پخش تراکت در لای درب منازل و مجتمع ها، مشتری ها و مخاطبان هدف خود را جذب کنید. زیرا با پخش تراکت به این روش دقیقا دارید کسب و کار خود را برای مخاطبان هدف خود تبلیغ میکند. و میتونید به راحتی آن ها را جذب کنید. این یک تجربه بسیار عالی است که تیم حرفه ای شرکت خدمات ما کسب کرده است.

همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم توان خرید مردم این محله نسبتا بالاست. و شما با هر کسب و کاری باشید میتوانید، در این محله تبلیغات انجام دهید. زیرا گنجایش تبلیغات محله پاسداران خیلی بالاست. و شما میتوانید با پخش تراکت در این محله سود های بسیار زیادی را به دست آورید.

با توجه به جمعیت خیابان پاسداران، کسب و کارهای کوچک با خدمات کم جوابگوی این ناحیه نمی باشند. کلاس های درسی، سالن های زیبایی، کافه رستوران و هر کسب و کاری که شما تخصص به آن دارید؛ را می توانید در پاسداران راه اندازی کنید. زیرا توان خرید مردم و گنجایش منطقه بیشتر از این حرف ها می باشد. شما خیلی راحت جای رشد و پیشرفت در این خیابان را دارید. بنابراین شما با پخش تراکت در پاسداران همانطور که گفتیم میتوانید بازخورد بسیار خوبی را به دست آورید. تا رونقی در کسب و کارتان که به وجود می آید را احساس کنید.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

پخش تراکت در پاسداران

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کریدم بیشتر با پاسدارن آشنا شویم. و بهترین جاها و مکان های مناسب برای پخش تراکت در پاسداران را به شما معرفی کنیم. تا با استفاده از این روش های بتوانید تحولی در کاسبیتان ایجاد کنید. همچنین برای توزیع برگه های تبلیعاتی شما نیازمند تراکت پخش کن های حرفه ای هستید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم.

زیرا  شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

پخش تراکت در پاسدارن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*