پخش تراکت در شمال تهران

بیشترین تراکت های تهران در شمال آن یعنی در منطقه 1 و 2 انجام می شود. یکی از بهترین را های سرمایه گذاری در تبلیغات هم همین پخش تراکت در شمال تهران می باشد. چرا که اگر محصولی با کیفیت عالی داشته باشید و مردم آن را دوست داشته باشند، حتماً مشتریان زیادی خواهید داشت؛ زیرا پولش اصلاً در محله های شمالی شهر مهم نیست. پس اگر محصول یا خدماتی دارید که به کیفیت آن اطمینان دارید، شک نکنید که تبلیغات اصولی شما در این منطقه بازخورد خوبی خواهد داشت. در ادامه قصد داریم بهترین و مهم ترین مناطق را برای پخش تراکت در شمال تهران برای شما معرفی کنیم. یعنی:

  • شهرک غرب
  • سعات آباد
  • نمایشگاه
  • پاسداران
  • زعفرانیه
  • میرداماد
  • تجریش
  • جردن
  • پونک
  • ونک

اگر می خواهید در سایر مناطق شمال تهران و حتی محله های جنوبی، شرقی و غربی تراکت پخش کنید، حتماً مقاله پخش تراکت در تهران را هم مطالعه کنید. پیشنهاد می کنم قبل از مطالعه این مقاله، حتماً کلیپ زیر را هم که خلاصه ای از متن است و هم به صورت دقیق درباره محله های شمالی تهران صحبت می کند را مشاهده کنید تا نسبت به مقاله، پیش زمینه ای داشته باشید.

 

پخش تراکت در شمال تهران

پخش تراکت در شمال تهران

پخش تراکت در تجریش

شما می توانید در صورت نیاز به یک محله شلوغ برای پخش تراکت کسب و کار لوکس خود، از میدان تجریش استفاده کنید. اکثر افرادی که در تجریش رفت و آمد می کنند از درجه بالایی از لحاظ سرمایه برخوردار هستند. پس اگر از کسب و کاری نه چندان ارزان برخوردار هستید (به خصوص در این محله ) از میدان بزرگ تجریش استفاده کنید. میدان تجریش نیز نقطه پایانی خیابان ولیعصر (عج) تهران می‌باشد و به دلیل سربالایی بودنش به تراکت پخش کن حرفه ای احتیاج دارد.

تجریش واقع در شمال تهران، مرکز شهرستان شمیرانات استان تهران است. این محله از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به خیابان دربندی و خیابان نیلوفر، از جنوب به بزرگراه صدر و بزرگراه مدرس (مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید) و از شمال به خیابان ولیعصر می‌رسد.

تجریش از جمله محل هایی است که همه نوع کسب و کاری دارد، از چایخانه های گران قیمت گرفته تا رستوران هایی که یک پرس غذا را فقط 9 هزار تومان می فروشند. بنابراین این موضوع خیلی واضح است که تجریش یا حتی منطقه یک تهران همه نوع قشر فعالیت اقتصادی می کنند. پس حتی کسب و کارهای ارزان قیمت هم می توانند با پخش تراکت در تجریش موفق شوند؛ اما همان طور که گفته شد، کسب و کارهای لوکس و گران بازخورد بیشتری خواهند گرفت.

پخش تراکت در تجریش

پخش تراکت در تجریش

پخش تراکت در جردن

برای پخش تراکت در جردن می توان به مجتمع مسکونی های بزرگ اشاره کرد که مخاطب های زیادی را در برمی گیرد. این بزرگ ترین فرصت برای تبلیغات در این منطقه است. مجتمع های: لاله، برج‌های شمیران، سپیدار، برج آناهیتا، میلاد و برج دوم از پرجمعیت ترین مناطق مسکونی این ناحیه می باشند. به دست آوردن بازار های این مجتمع ها امتیاز خیلی زیادی برای شما دارد. چرا که در آن ها افراد زیادی با توان بالای خرید هستند که می توانند دقیقاً مخاطبین اصلی هدف شما باشند.

پخش تراکت در جردن امتیازهای پارک ها و گذرگاه ها را نیز به شما می دهد. از جمله بوستان ها و گذرگاه های اصلی جردن می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. پارک نوروز واقع در شمال میدان آفریقا
  2. پارک صبا در خیابان فرزان شرقی
  3. پارک خشایار در خیابان برادران شریفی
  4. پارک رعنا در خیابان پدیدار

و …. که در این مقاله نمی گنجد. البته می توانید برای بررسی دقیق مناطق پر جمعیت جردن حتماً برای مشاوره با ما (09128910672) تماس بگیرید.

شغل هایی نظیر دندانپزشکی، روانشناسی، سالن های زیبایی، کلیک های زیبایی و … محبوبیت خاصی در جردن دارند. یعنی اگر سالن زیبایی داشته باشید، شرایط بسیار مناسبی برای جذب مشتری از طریق پخش تراکت در جردن نصیب شما خواهد شد.

پخش تراکت در جردن

پخش تراکت در جردن

پخش تراکت سعادت آباد

سعادت آبادی ها به پول خرج کن معروف هستند! شاید بهتر باشد بدانید قیمت همه چیز در سعادت آباد چند برابر است! به همین دلیل پخش تراکت در سعادت آباد بازخورد بی نظیری دارد؛ البته به شرطی که با استراتژی مناسب این توزیع انجام شود. ناگفته نماند که شهردار سابق تهران در این منطقه زندگی می کند و نیز شرکت دیوار و شبکه های Ifilm و PressTV نیز در این منطقه قرار دارند.

همینطور هر 3 آیتم پخش تراکت ثابت در دور میدان کاج و لای درب منازل انداختن و لای برف پاک کن ماشین گذاشتن جواب گو خواهد بود. زیرا از پخش تراکت ساعتی یا ثابت می توان در خیابان های شلوغ از جمله دور میدان کاج استفاده کرد و توزیع مویرگی برگه تبلیغی را می توان برای خانه های سعادت آباد در نظر گرفت که همه اینها مکمل هم هستند. یعنی اگر یکی از این موارد را حذف کنیم، شانس دیدن شدن ما به شدت کاهش می یابد.

موسسات زبان در سعادت آباد باید در اوج عرصه تبلیغی باشند، زیرا رقبای بسیار زیادی دارند و اگر از تبلیغات جا بمانند بازار هدف دست حریفشان می افتد. همانطور که می دانید سعادت آباد خالی از تراکت های آموزشگاه های پردیسان و ایران مهر نیست. این به این معنی است که این دو موسسه خود را در سعادت آباد برند کرده اند. شاید در فضای مجازی نیز فعال باشند اما بیشتر دانش آموزانشان را مدیون پخش تراکت در سعادت آباد هستند. اینها تیم مستقل پروموتر دارند که به صورت ساعتی و تمام وقت از اینها برای تبلیغات استفاده می کنند. این یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و برند شدن در هر منطقه ای می باشد و باید از آن الگو گرفت.

پخش تراکت در سعادت آباد

پخش تراکت در سعادت آباد

پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در شهرک غرب موثر ترین مکان توزیع اوراق تبلیغی می باشد؛ زیرا مرفه تر از این محله در تهران وجود ندارد. مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید ایران زمین و مرکز خرید گلستان، بازخورد عالی به شما در پخش تراکت ثابت می دهند. افرادی که از این مراکز خرید می کنند بومی شهرک غرب هستند و بهترین افراد برای تبلیغات به شمار می آیند. پس بدون معطلی ابتدا لیست مراکز خرید را تهیه نمایید و سپس پروموتر استخدام کنید برای پخش تراکت ساعتی و منتظر نتیجه های خیلی خوب از پخش را داشته باشید.

اگر شما کسب و کارتان را مدام در اینجا تبلیغ کنید، حتی فقط از شیوه پخش تراکت، مطمئن باشید سود خوبی نصیبتان می شود. شاید مدتی نتیجه نگیرید و فقط از جیب هزینه کنید اما مطمئن باشید که در نهایت نتیجه خوبی خواهید گرفت. مطمئن باشید که راز افراد موفق، چشم انداز بلند مدت داشتن می باشد و اگر قرار بود آنها به زود بازدهی فکر کنند هیچوقت موفق نمی شدند.

شما اگر بتوانید فقط یک مشتری از شهرک غرب پیدا کنید، همه هزینه های تبلیغات تان از جمله، طراحی، چاپ و پخش تراکت شما علاوه بر اینکه یکجا جبران می شود، سود بسیاری هم می کنید. این تنها شروع بازی است! شما از سود حاصل شده دوباره تبلیغات تا را از نو شروع کرده و بصورت مکرر در شهرک غرب تبلیغات تان را انجام می دهید. از جمله خیابان های خوب و پر پول در شهرک غرب هم خیابان مهستان می باشد.

پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در ونک

اگر قصد فروش محصول یا عرضه خدمات به اداره جات را دارید، پخش تراکت در ونک بهترین گزینه ای است که وجود دارد. چرا که در ونک ادارات بسیار بزرگ و قدرتمندی وجود دارند که بازار ادارات تهران را در دست دارند. بنابراین کسب و کار هایی مانند رستوران ها، پیک ها، باربری ها و امثالهم که می توانند به اداره جات کمک کنند، با پخش تراکت در شمال تهران در بخش ونک بازار خوبی خواهند داشت. همچنین با وجود ایستگاه میدان ونک شمالی و جنوبی، می توان برای پخش تراکت به صورت ساعتی برای قشر کارمندان و کارگران برنامه ریزی کرد.

دور میدان ونک مملو از ایستگاه تاکسیرانی می باشد که همه آنها ظهر به ناهار احتیاج دارند و معمولاً همراه خود نمی آورند و به دنبال ساندویچی های ارزان یا دستفروشانی که خوراکی های ارزان قیمت می فروشند می گردند. حال شما با ایجاد غذا خوری سیار و پخش تراکت بین تاکسیران ها و دستفرشان، می توانید پول خوبی در بیاورید.

با همه این موارد، اگر سراغ مردم برویم می بینیم که در برابر پخش تراکت در ونک مقاومت خاصی نشان می دهند. زیرا خیلی زده شده اند از حجم زیاد تبلیغاتی که در خیابان های اصلی و کوچه های فرعی انجام شده است. البته خاصیت تبلیغات این است که جمعیت های غیر هدف از دیدن شان ناراضی می باشند.

پخش تراکت در ونک

پخش تراکت در ونک

پخش تراکت در زعفرانیه

این محله مملو از خانه های لوکس و محلی می باشد و یکی از گران ترین محله های شمال تهران نیز هست. در این محله مشاوره های املاک بر خلاف مکان های دیگر در ساختمان ها مخفی شده اند و باید از طریق دیوار و شیپور و آی هوم به آن ها مراجعه کرد. اما چیزی که باعث می شود مشاوره های املاک از بقیه جلو بیفتند، پخش تراکت در کوچه و خیابان های زعفرانیه می باشد. حتی اگر موفق به چاپ برگه های تبلیغی گلاسه و رنگی هم نشدید، حتماً از ورقه های سیاه و سفید استفاده کنید.

بحث بعدی، فروش خودرو های لوکس می باشد و نمایشگاه های فروش ماشین مشتریان زیادی را می توانند شامل شوند. برای این کار بهتر است برای پخش تراکت در زعفرانیه را کامل پوشش دهند. زیرا با فروش فقط یک خودروی گران قیمت، هزینه طراحی تراکت ، چاپ و پخش اوراق تبلیغی و حتی سود اضافه برای شما باقی می ماند. همچنین مردم این منطقه وقتی کارت های تبلیغی را در لابی می بینند آنها را مطالعه می کنند. پس بهتر است اول به سراغ برج های لوکس و گرانقیمت و به لابی من 100 هزار تومان داد و اجازه تبلیغ در واحد های هر طبقه را گرفت. با این کار شما می توانید تمام برج نشینان مرفه منطقه شمالی تهران را پوشش دهید که تعداد آنها کم هم نیست.

مردم بومی و ساکن زعفرانیه برای خرید به مرکز خرید پالادیوم میروند. در این مرکز خرید همه اقلام از جمله: میوه، سوپر مارکت، پوشاک و … به فروش می رسد و مرفه نشینان این منطقه به این مرکز خرید مراجعه می کنند. از جمله مشتریان این مرکز بازیگران و هنر پیشه ها هستند و طبیعتاً شما می توانید با تبلیغات در این محل، نتایج خوبی کسب کنید.

پخش تراکت در زعفرانیه

پخش تراکت در زعفرانیه

پخش تراکت در پاسداران

خیابان پاسداران یکی از طولانی ترین خیابان های شمال تهران می باشد که پر از کوجه های پهن و باریک است. یکی از کسب و کار هایی که در این منطقه بسیار کم یاب است اما تقاضا خیلی بالاست، کاشت ناخن می باشد. اما موضوع به اینجا ختم نمی شود و تنها کاشت ناخن را شامل نمی شود. در این بین سالن زیبایی خواهان بسیاری دارد که با روش پخش تراکت لای درب منازل بسیار سازگار است. یعنی توزیع مویرگی بهتر از چسب زدن روی دیوار ها و دست به دست نتیجه دارد. این 2 کسب و کار، تجربه ای است که تیم خدمات ما در مدت اخیر کسب کرده است.

با توجه به جمعیت خیابان پاسداران، کسب و کارهای کوچک با خدمات کم جوابگوی این ناحیه نمی باشند. کلاس های درسی، سالن های زیبایی، کافه رستوران و هر کسب و کاری که شما تخصص به آن دارید را می توانید در پاسداران راه اندازی کنید. زیرا توان خرید مردم و گنجایش منطقه بیشتر از این حرف ها می باشد. شما خیلی راحت جای رشد و پیشرفت در این خیابان را دارید.

از جمله محله های خیابان پاسداران به شرح زیر است:

  • شهرک شهید چمران
  • شهید عراقی
  • حصار بوعلی
  • صاحبقرانیه
  • احتشامیه
  • ضرابخانه
  • گلستان
  • اختیاریه
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • چالهرز
  • دروس
  • هروی

از بین محله های ذکر شده درروس، اختیاریه، هروی، شهرک شهید چمران و فرمانیه از اهمیت بالاتری برخوردار است. اما کسب و کارهایی که در خود پاسداران بازخورد دارند، با دیگر محله های این منطقه متفاوت است. مثلاً خروجی پخش تراکت در پاسداران در محدوده درروس با پاسداران تفاوت بسیاری دارد. زیرا در هروی، درروس، فرمانیه و شهرک شهید چمران تراکت ها باید به دیوارها هم خرده شود زیرا مکمل پخش تراکت ساعتی می باشد.

پخش تراکت در پاسداران

پخش تراکت در پاسداران

پخش تراکت در نمایشگاه

از جمله محل های خوب پخش تراکت در شمال تهران ، پخش تراکت در نمایشگاه در سئول سعادت آباد می باشد که هر چند مدت یکبار  نمایشگاهی از صنف های مختلف تشکیل می شود. شما می توانید برای برند سازی و بزرگ کردن کسب و کارتان و همچنین شناخته شدن خودتان، از غرفه های نمایشگاه استفاده کنید. یعنی یک غرفه گرفته و همان جا شروع به تبلیغات در صنوف همجوار خود کنید. توصیه ما به شما تهیه یک بروشور از محصول یا خدماتتان و توزیع آن بین غرفه داران می باشد.

اما روش دوم برای کسب سود از پخش تراکت در نمایشگاه ، این است که شما بدون گرفتن غرفه محصولات خود را معرفی کنید. مثلاً شما یک رستوران در نزدیکی نمایشگاه را بنا کرده و برای فروش غذاهای خود در نمایشگاه اقدام به توزیع مویرگی برگه های تبلیغی کنید. این روش یکی از پر سود ترین کسب و کار هایی است که می تواند از نمایشگاه بهترین خروجی را بگیرد. اما باید در نظر بگیرید که شما در نمایشگاه بی رقیب نیستید و رستوران هایی نیز برای تبلیغات اقدام می کنند.

از آنجایی که غرفه داران مهمان های خاص دعوت می کنند، برای با کلاس نگه داشتن کارشان غذای ویژه سفارش می دهند. غذا های ویژه از بین تراکت هایی که طراحی عالی دارند انتخاب می شود. پس برای موفق شدن در این مورد باید طراحی مناسبی داشته باشید تا مخاطب از بین تراکت های دیگر کارت تبلیغی شما را انتخاب کند. این امر با طراحی های رایگان بدست نمی آید، و باید پول بابت طراحی پرداخت کنید.

پخش تراکت در نمایشگاه

پخش تراکت در نمایشگاه

پخش تراکت در میرداماد

میرداماد که در منطقه 3 واقع شده است، از مهم ترین محله های تهران می باشد و افراد این منطقه توان خرید نسبتاً خوبی دارند. ما تبلیغات و پخش تراکت در شمال تهران را مورد بررسی قرار داده ایم و قوه مالی را باید مورد بررسی قرار دهیم. و اگر قصد توزیع کارت های تبلیغی به صورت ثابت را دارید باید مکان هایی را انتخاب کنید که پر رفت و آمد باشد. البته این تردد جمعیت نیز باید هدفمند باشند، یعنی اگر در حوزه عطاری فعالیت می کنید طبیعتاً پخش تراکت جلوی دانشگاه نمی تواند برای کار شما موثر باشد. از جمله مکان هایی که لازم است برای پخش تراکت در میرداماد استفاده کنید به شرح زیر است:

  • ساختمان‌های مسکونی اِسکان
  • شرکت ژاپنی ماروبنی ایران
  • مجتمع کامپیوتری پایتخت
  • دانشگاه خواجه نصیر
  • شرکت نفتی  پارس
  • مجتمع فنی تهران
  • روزنامه جامجم
  • مسجد  الغدیر
  • روز نامه اطلاعات
  • موسسه زبان آریان پور
  • مجموع ورزشی قصر موج
  • مجموعه ورزش رضایی مجد
  • مجتمع تجاری اداری رز میرداماد
  • اداره امور اقتصادی و دارایی تهران
  • سازمان املاک و مستغلات شهر داری
  • شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران
  • دانشکده علوم توانبخشی علوم پزشکی تهران

باید دقت لازم در تشخیص جمعیت هدف خود را داشته باشید و با توجه به آن ها در مکان های ذکر شده، اقدام به پخش تراکت در میرداماد کنید. منابعی که برای شما گفته شده از سایت ویکی پدیا بوده و این محل ها فقط مناسب توزیع کارت تبلیغی ساعتی بیشتر توسط نیروی خانم آراسته می باشد. البته باید دقت کنید که مسجد ها به شدت حساسیت زیادی نسبت به این موضوع دارند و پخش تراکت توسط پروموتر خانم خیلی موثر نیست.

پخش تراکت در میرداماد

پخش تراکت در میرداماد

شرکت پخش تراکت در تهران

تمامی نکاتی که در این مقاله گفته شد برای این بود که بتوانید به خوبی محل های مناسب در شمال تهران را بری پخش تراکت شناسایی کرده و از آن ها بیشترین بازخورد ممکن را بگیرید.

اما علاوه بر شناسایی محل های مناسب، شما باید به شیوه های مناسب و افراد حرفه ای هم برای پخش تراکت استفاده کنید تا بتوانید بازدهی خوب و مناسبی داشته باشید. در غیر این صورت نتیجه دلخواهی نخواهید گرفت.

شرکت خدمات ما با تجربه و ویژگی های منحصر به فردش، می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد و شک نکنید تمام تلاش خود را خواهد کرد که بیشترین و بهترین مشتری ها را برای شما جذب کند. برای سفارش و آگاهی از قیمت های پخش تراکت در تهران ، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

شرکت پخش تراکت در تهران

شرکت پخش تراکت در تهران

موفق باشید…

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*