پخش تراکت در زعفرانیه

پخش تراکت در زعفرانیه

زعفرانیه از لوکس ترین محله های تهران است؛ که در شمال تهران و در منطقه شمیرانات واقع شده است. تمامی این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرارا دارد. این محله از برجسته ترین و مرفه ترین محله های تهران است. بنابراین این خود یک مزیت عالی برای پخش تراکت در زعفرانیه به حساب می آید. همچنین با توجه به موقعیت محله زعفرانیه، این محله ظرفیت تبلیغاتی بالایی دارد. و حتما پخش تراکت و تبلیغات در این محله جواب میدهد و میتواند شما را به سود خوبی برساند. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با محله زعفرانیه آشنا شویم، و بهترین مکان ها و بهترین روش های توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را با هم بررسی کنیم. پس اگر شما هم قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی را دارید، با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در زعفرانیه همراه باشید چرا که تا انتها عناوین زیر را بررسی خواهیم کرد…

  • تاریخچه محله زعفرانیه
  • دسترسی های زعفرانیه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در زعفرانیه

پخش تراکت در زعفرانیه

تاریخچه محله زعفرانیه

محله زعفرانیه در گذشته روستایی در شمال غربی تجریش بین ولنجک و سعدآباد بوده است. که از سمت شمال به آبریز کوه، از سمت جنوب به محمودیه، از غرب به ولنجک و از شرق به تجریش منتهی میشده است. اکثر زمین های این روستا مطلق به حسینعلی خان مویدالممالک بوده است. که بیشتر این زمین ها کاربردی زراعی داشته است.  پس از احداث خیابان پهلوی  جاده‌ای برای دسترسی به اسدآباد کشیده شد. زعفرانیه امروزی در واقع حاشیه همین خیابان قدیمی می‌باشد.

از محله های قدیمی زعفرانیه میتوان به اسد آباد اشاره کرد. که این محله باغ های بساری خوب و هوای بسیار پاکی داشت. که امروزه فقط باغ خیام اثری از آن باقی مانده است. و شکل و شمایل آن از گذشته تغییر چندانی نکرده است. از ساکنین اولیه  محله زعفرانیه میتوان به اکبری ها، زارعی ها و سپانلو ها اشاره کرد.

که از سمت نایین اصفهان و گرگان به این محله مهاجرت کرند. اوایل به این محله برق بامداد میگفتند، به این دلیل که این محله اداره برق داشت. که بعد ها تا به امروز به این محله زعفرانیه میگویند. بافت این محله هم تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است. که بیشتر بافت این محله مدرن و لوکس است. قیمت بالای املاک در این محله باعث شده است که فقط قشر مرفمه در این محله ساکن باشد. که این یکی از امتیاز های پخش تراکت در زعفرانیه به حساب می آید.  

تاریخچه محله زعفرانیه

دسترسی های محله زعفرانیه

محله زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از سمت غرب هم به محله ولنجک ختم میشود. از نزدیک ترین ایستگاه های مترو این محله میتوان به ایستگاه تجریش اشاره کرد. که شما میتوانید با پخش تراکت در ورودی و خروجی های این ایستگاه، مشتری های خود را جذب کنید. تا بازخورد خوبی از آن ها بگیرد. همچنین این محله تاکسی های خط هم دارد. که در خیابان آصف واقع شده است. بنابراین از پخش تراکت در ایستگاه تاکسی ها به هیچ عنوان قافل نشود.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

زیرا اکثر مردم بومی برای رفت و آمد از این تاکسی ها استفاده میکنند، و شما میتوانید با پخش تراکت در این مکان، مخاطبان هدف خود را جذب کنید. همچنین محله زعفرانیه به خیابان ولیعصر، پل پارک وی، بزرگراه چمران و همچنین به بزرگرا مدرس دسترسی مستقیم دارد. که این همه دسترسی از مزیت های خوب پخش تراکت در زعفرانیه به حساب می آید.

یکی دیگر از جاهای مناسب تبلیغات و پخش تراکت، پایانه های اتوبوس های بی آرتی است. زیرا کخاطبان هدف برای شما در این پایانه های گلچین شده اند و با پخش تراکت میتوانید آن ها را جذب کنید. تا رونقی به کسب و کارتان بدهید.

دسترسی های محله زعفرانیه

مراکز خرید برای پخش تراکت در زعفرانیه

از مهم ترین مراکز خرید زعفرانیه میتوان به مرکز خرید پالادیوم، مجتمع تجاری بامیک زعفرانیه، مجتمع تجاری پیرامید، مجتمع تجاری میلان و مرکز خرید زعفرانیه پلازا اشاره کرد. این مراکز از لوکس ترین مراکز خرید تهران هستند. و روزانه مردم زیادی هم از خود محله زعفرانیه و هم از سایر محلات تهران به این مراکز خرید مراجعه میکنند. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در زعفرانیه به حساب می آید. این مراکز از واحد های تجاری متنوع و همینطور از مغازه ها و کالاهای لوکس برخور دار هستند. و شما میتوانید، با پخش تراکت به صورت ساعتی در داخل یا ورودی این مراکز خرید، مشتری های زیادی را کسب کنید. تا بازخورد خوبی از آن ها بگیرد. و رونق آن را در کاسبی خود احساس کنید.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید).

مراکز خرید که افراد آن بیشتر شامل بومی های آن محله میشوند، مناسب تبلیغات کسب و کار های محلی می باشد. یعنی اگر شغل شما نزدیک آن محل است این نوع از تبلیغات مناسب کار شما می باشد. پارکینگ مراکز خرید زعفرانیه را نیز باید در نظر بگیرید، که می شود روی پرف پاک کن ماشین ها گذاشت. کسانی که ماشین دارند توان بالایی در پرداخت وجد دارند و مخاطب مناسبی برای هدف شما می باشند پس پارکینگ مراکز خرید را به هیچ عنوان از دست ندهید. البته باید حواس تان به نگهبان های پارکینگ هم باشد. چرا که ماموران پارکینگ عمدتا اجازه این کار را به شما نمی دهند. این کار باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. چون به محض مشاهده تراکت های شما توسط مامور ضبط می شود.

مراکز خرید برای پخش تراکت در زعفرانیه

پخش تراکت در زعفرانیه

همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم. این محله پر از خانه های لوکس و محلی می باشد، که یکی از گران ترین محله های شمال تهران و همچنین به حساب می آید. اگر کسب و کار شما بنگاه و مشاوره های املاک هست، میتوانید از طریق پخش تراکت در زعفرانیه به باز خورد خیلی خوبی دست یابید. زیرا همانطور که میدانید، مشاور املاک ها در این محله بر خلاف محله های دیگر در ساختمان ها مخفی شده اند. و شما میتوانید با توریع برگه های تبلیغاتی در کوچه و خیابان های زعفرانیه، به صورت ساعتی یا انداختن تراکت در لا به لای درب خانه ها، مشتری های زیادی را کسب کنید.

یکی دیگر از جاهای مناسب برای تبلیغات و پخش تراکت در زعفرانیه، برج های مسکونی هستند. زیرا همانطور که گفتیم در زعفرانیه برج های لوکس و مدرن زیادی قرار دارد. و شما میتوانید با پخش تراکت در لابی این برج ها به آن بازخوردی که مد نظر دارید برسید. زیرا وقتی مردم این برگه های تبلیغاتی را در لابی ها مشاهده کنند. حتما با کسب و کار شما آشنا میشوند. و خیلی از آن ها مشتری های پروپاقرص شما میشوند. بحث بعدی، فروش خودرو های لوکس می باشد و نمایشگاه های فروش ماشین مشتریان زیادی را می توانند شامل شوند. بنابراین با این کار میتوانید تمام برج های مرفه نشین شمال تهران را پوشش دهید. تا بازخوردی خوبی از این راه به دست بیاورید.

پخش تراکت در زعفرانیه

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم با محله زعفرانیه آشنا شویم، و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در زعفرانیه را برای شما توضیح دهیم. تا شما بتوانید با استفاده از این روش ها به کسب و کار خود رونق بدهید. برای اینکه پخش تراکت جواب دهد و شما را به بازدهی خوبی برساند، بهتر است از تراکت پخش کن های متخصص استفاده کنید. تا تبلیغات شما جواب دهد. یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران که این تراکت پخش کن های متخصص را در اختیار دارد. شرکت خدمات ما است.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

پخش تراکت در زعفرانیه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*