پخش تراکت در سعادت آباد

پخش تراکت در سعادت آباد

محله سعادت آباد یکی دیگر از محله های لوکس تهران است. این محله در شمال غرب تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. سعادت آباد جزو محله های مرفه نشین و بالاشهر تهران به حساب می آید. که این امتیاز برای تبلیغات و پخش تراکت بسیار عالی است. و میتوان به عنوان یک مزیت برای پخش تراکت در سعادت آباد به حساب آید. این محله از محله های پر طرفدار تهران است و از جمعیت بسیار خوبی برخور دار است. بنابراین تبلیغات در این محله ظرفیت هایی بیشتر از این دارد. و شما میتوانید با انجام تبلیغات و پخش تراکت در سعادت آباد به بازخورد های خوبی برسید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با محله سعادت آباد آشنا شویم. و بهترین جاهای مناسب، و همچنین بهترین روش های مناسب برای توزیع برگه های تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید…

  • تاریخچه سعادت آباد
  • دسترسی های محله سعادت آباد
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • توزیع برگه های تبلیغاتی در سعادت آباد

پخش تراکت در سعادت آباد

تاریخچه سعادت آباد

در سال 1327 فردی به نام سید الضیاءالدین طباطبایی، زمین های محله سعادت آباد را که اکثرا بدون سکنه بودن را خرید و بعد ها این محله آباد شد و آنرا سعادت آباد نامیدند.

در ابتدا این شخص نزدیکان خود را برای زندگی کردن در این منطقه دعوت کرد. تا با این کار به جمعیت این منطقه افزوده باشد. سپس این افراد با کار کشاورزی، پرورش و فروش گوشت خرگوش، به آبادنی و پیشرفت این منطقه پرداخت. و نام این محله را سادات آباد نامید.

با گذشت زمان، ساکنین زیادی دیگری به این محله اضافه شد. و سپس نام این محله به سعادت آباد تغییر کرد. کشاورزی در این محله رونق گرفت. و گندم  و میوه های زمین طباطبای برای تامین غلات مورد نیاز دیگر مناطق تهران به کار اومد.

در کل پس از گذشت سال ها محله سعادت آباد به لوکس ترین محله های تهران تبدیل شد. و افرادی زیادی به این محله آمدند. بنابراین وجود خانه های لوکس و جمعیت نسبتا خوب این محله یک مزیت عالی برای پخش تراکت در سعادت آباد به حساب می آید. و شما میتوانید با انجام تبلیغات در این محله به بازخورد بسیار خوبی دست یابید.

تاریخچه سعادت آباد

دسترسی های محله سعادت آباد

سعادت آباد از سمت شمال به کوی فراز و بزرگراه یادگار امام، از سمت غرب بلوار فرحزادی، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از سمت جنوب به بلوار دریا و شهرک غرب منتهی میشود.

یکی از مکان های مهم تبلیغات و پخش تراکت ایستگاه های مترو هستند. بنابراین شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی در ایستگاه متروی سعادت آباد که همواره از جمعیت های بسیاری برخوردار است. میتوانید مشتری های مورد نظر با کسب و کارتان را جذب کنید. تا با آن ها به باز خورد بسیار خوبی برسید. همچنین سعادت آباد از بار ترافیکی خوبی برخورد دار است. و شما میتوانید با پخش تراکت در شریان های اصلی این محله از جمله: بلوارهای شهرداری، بهزاد، پاک نژاد و خیابان‌های سعادت آباد، سرو و فرهنگ باز خورد بسیار خوبی بگیرد.

از پخش تراکت و تبلیغات در ایستگاه های اتوبوس به هیچ عنوان قافل نشوید. زیرا اکثر مردمی که از این وسیله نقلیه استفاده میکنند، مردم بومی این محله هستند. و شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست به خصوص در ساعات غروب، مخاطبان هدفی که در این مکان برای شما گلچین شده اند، را جذب کنید. تا تحولی به کسب و کارتان بدهید.این همه راه های دسترسی به این محله و تنوع تبلیغات یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در سعادت آباد به حساب می آید.

دسترسی های محله سعادت آباد

دسترسی های محله سعادت آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت در سعادت آباد

در سعادت آباد مراکز تجاری لوکس و مدرن زیادی وجود دارد. که از مهم ترین مراکز خرید سعادت آباد میتوان به  مجتمع تجاری رویال سعادت که دارای 18 طبقه و 50 واحد تجاری مختلف است، مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم و مجتمع تجاری کسری، مرکز تجاری سروستان، مرکز تجاری بوعلی، مرکز تجاری آرن، پاساژ مادر،مرکز خرید توس، مجتمع تجاری دیدار اشاره کرد. این مراکز خرید واحد های تجاری متنوع و زیاد دارند. پخش تراکت در مراکز خرید اطراف میدان کاج بهتر جواب میدهد زیرا که بسیار پر تراکم است.

مرکز خرید اوپال از جمله لوکیشنی است که بیشتر خانم ها و آقایان جوان و نوجوان در آنجا تردد میکنند. و اگر در حوزه موسیقی، تاتر و شغل های اینچنینی که بیشتر جوان پسند هستند میتوانید این افراد را آنجا پیدا کنید. تراکت ها و اوراق تبلیغی تان را در این محل به دست شان برسانید. البته تراکت پخش کن خانم در این مرکز خرید بیشتر میتواند بازدهی داشته باشد. و خروجی کار معمولا با تراکت پخش کن های آقا کمتر است.

که این یک مزیت برای پخش تراکت در سعادت آباد به حساب می آید.  روزانه مشتری های زیادی نیز دارد. معمولا کسانی که به این مراکز خرید مراجعه میکنند، وضع مالی خوبی دارند. و شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست یا به صورت ساعتی در این مراکزخرید، مشتری های بسیار زیادی را جذب کنید. و باز خورد بسیار خوبی از آن ها بگیرید. تا رونقی به کسب و کارتان بدهید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در سعادت آباد

پخش تراکت در سعادت آباد

همانطور که گفتیم، قیمت ها در سعادت آباد گران تر از دیگر محله های تهران است. و از این رو مردمی که در این محله ساکن هستند، مشکلی با این قیمت ها ندارند. و به راحتی خریدشان را میکنند. به همین دلیل است که میگویم، پخش تراکت در سعادت آباد بازخورد بسیار خوبی دارد. اما اگر روشی مناسب برای پخش تراکت انتخاب کنید، میتوانید، به این بازخورد برسید. البته ناگفته نماند که بیشتر کسب و کار های محله سعادت آباد سالن های زیبایی هستند. که چه بسا در یک ساختمان 24 واحد می بینم که 12 واحد آن کسب و کار سالن زیبایی است.

هر سه روش: پخش تراکت ثابت، لای درب انداختن برگه های تبلیغاتی و گذاشتن آن ها در زیر برف کن ماشین ها در این محله جواب میدهد. همانطور که گفتیم از پخش تراکت ساعتی هم در شریان های اصلی و خیابان های شلوغ این محله جواب میدهد. همچنین میتوانید از روش  انداختن تراکت در لای درب منازل هم استفاده کنید. همه این روش ها مکمل هم هستند، و اگر فقط یکی از این روش ها را حذف کنید، شدت دیدن شما را کاهش میدهد. پخش تراکت در سعادت آباد جزو تبلیغاتی هست که باید انجام شود و بازدهی بالایی دارد.

موسسات زبان در سعادت آباد هم باید در اوج عرصه تبلیغی باشند، به خاطر اینکه رقبای بسیار زیادی در دیگر محله های تهران دارند. و اگر از تبلیغات جا بمانند بازار هدف دست حریفشان می افتد. همانطور که می دانید سعادت آباد خالی از تراکت های آموزشگاه های پردیسان و ایران مهر نیست. این به این معنی است که این دو موسسه خود را در سعادت آباد برند کرده اند. شاید در فضای مجازی نیز فعال باشند، اما بیشتر دانش آموزانشان را مدیون توزیع برگه های تبلیغاتی در سعادت آباد هستند. اینها تیم مستقل پروموتر دارند که به صورت ساعتی و تمام وقت از اینها برای تبلیغات استفاده می کنند. این یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و برند شدن در هر منطقه ای می باشد و باید از آن الگو گرفت.

پخش تراکت در سعادت آباد

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله سعادت آباد آشنا شویم. و بهترین جاها و بهترین روش های مناسب توزیع برگه های تبلیغاتی را برای شما توضیح دهیم. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شمال تهران، مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.

شرکت پخش تراکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*