تراکت پخش کن حرفه ای در تهران

تراکت پخش کن … احتمالاً خیلی از این افراد را بارها دیده باشید و یا حتی از دستشان ناراحت و عصبانی هم شده باشید! این شغل، یکی از مشاغلی است که نه تنها در میان مردم محبوب نیست، بلکه همان طور که گفتم گاهی منفور هم می شود! در صورتی که پروموتر ها ( تراکت پخش کن ها ) فقط شغل و وظیفه خود را انجام می دهند و واقعاً درگیری با آن ها کار دور از اخلاق به حساب می آید. در ادامه با این افراد بیشتر آشنا می شوید و خواهید دانست که چگونه کار خود را انجام می دهند.

تراکت پخش کن یا پروموتر کیست

تراکت پخش کن یا پروموتر کیست

در مقاله تراکت پخش کن می خوانید

  • نیروی پروموتر
  • ویژگی های تراکت پخش کن
  • سن پروموترها
  • شیوه های استخدام تراکت پخش کن
  • تراکت پخش کن تهران
  • کانال تراکت پخش کن
  • شرکت پخش تراکت در تهران

در ادامه با این موراد به خوبی آشنا خواهید شد…

نیروی پروموتر

پروموت (promote) یک واژه انگلیسی می باشد به معنی تبلیغ کردن و به کسی که تبلیغ می کند پروموتر (promoter) می گویند. اما به اصطلاح خودمان همان تراکت پخش کن می باشد.

طبیعتاً ویژگی های پروموتر خانم با آقا هم متفاوت است و هر کدام از آن ها ویژگی هایی دارند. اما بیشتر آقایان این کار را انجام می دهند. در بخش بعدی قصد داریم تراکت پخش کن خانم با آقا را با یکدیگر مقایسه کنیم.

تراکت پخش کن یا پروموتر به فردی گفته می شود که کار تبلیغات را به وسیله تراکت انجام می دهد

تراکت پخش کن یا پروموتر به فردی گفته می شود که کار تبلیغات را به وسیله تراکت انجام می دهد

استخدام پروموتر خانم

بانوان برای پخش دست به دست معمولا مناسب تر هستند. بیشترین فعالیت شان در این کار هم باید گفتن دیالوگ باشد، زیرا خانم ها نمی توانند همیشه در حال راه رفتن باشند و برایشان اذیت کننده است. پس اگر ما بخواهیم از پروموتر خانم برای چسب زدن و در منزل انداختن تراکت استفاده کنیم، خیلی سریع از این شغل کناره گیری می کنند. (اگر با روش های پخش تراکت به خوبی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم حتماً مقاله شیوه های پخش تراکت را هم مطالعه کنید.)

بهتر است قبل از هماهنگی با پروموترها مخصوصاً بانوان همه چیز را از جمله کرایه و ساعت شروع فعالیت مطرح کنید تا با مشکل مواجه نشوید. زیرا تراکت پخش کن ها زمان شروع کارشان را از وقتی که تراکت ها را تحویل می گیرند شروع می کنند، نه از زمانی که شروع به پخش کردن می کنند!

یک نکته منفی بزرگی که در پروموترهای خانم وجود دارد این است که وقتی پاساژها و مراکز خرید بعد از تاریکی هوا شلوغ تر می شوند، آن ها نمی توانند بیرون از منزل باشند. پس در اینجا استفاده از پروموتر آقا بهتر خواهد بود.

استخدام پروموتر آقا

آقایان بر خلاف خانم ها تقریباً محدودیت ندارند و حتی شب ها نیز توانایی کار کردن دارند. حتی برای چسب اسپری کف خیابان و لیبل لوله باز کنی بسیار مناسب می باشند.

اما بهتر است از نیروی جوان و با تجربه استفاده کرد. عموم افراد فکر می کنند که پخش کردن اوراق تبلیغی تخصصی نمی خواهد و هر کسی که فقط وجدان کاری داشته باشد کافی است. اما بهتر است بدانید که این شغل هم ریزه کاری های خودش را دارد؛ پس اصلاً به نفع شما نیست که با شخص توزیع کننده مستقیم معامله کنید.

در انتها به شما خواهیم گفت که برای حل این مشکل باید چه کار کنید.

تراکت پخش کنی هم ریزه کاری های خودش را دارد

تراکت پخش کنی هم ریزه کاری های خودش را دارد

ویژگی های تراکت پخش کن

ویژگی های تراکت پخش کن را باید از شرکت مرتبط پخش تراکت پرسید. زیرا تراکت پخش کن هم یک انسان است و لایه های مختلفی دارد و به سرعت نمی شود متوجه خوب یا بد بودن آن فرد شد. اما شرکت هایی که هویت دارند معمولاً قابل اعتماد می باشند.

گاهی هم ویژگی های تراکت پخش کن تغییر می کند! مثلاً اگر پروموتر برای چسب زدن و انداختن داخل منازل فعالیت کند، نیازی به آراسته بودن او نیست و فقط تعهد و تخصص او را باید بررسی کرد. اما اگر قرار است فرد به عنوان تراکت پخش کن ثابت کار کند، حتماً باید آراسته باشد و با لباس های نامربوط حضور پیدا نکند.

بیان سایر ویژگی های تراکت پخش کن، مسلماً از حوصله این مقاله خارج است و پیشنهاد می کنم مقاله ویژگی های تراکت پخش کن خوب را هم مطالعه کنید تا با مهم ترین آن ها بیشتر آشنا شوید.

سن پروموتر ها

شاید فکر کنید که سن فقط یک عدد است، اما در این حرفه به مفهوم انرژی می باشد. یعنی هر چقدر سن نیروی پروموتر پایین تر باشد، انرژی بیشتری هم دارد. مثلاً یک پروموتر با 60 سال سن که مایل است تراکت پخش کند را تصور کنید. طبیعتاً این فرد هیچ انگیزه دیگری جز پول ندارد و بازخورد کار شما اصلاً برایش مهم نیست. بعد از 2 ساعت کار کردن هم خسته می شود و دیگر توانایی و انرژی لازم برایش نمی ماند. این فرد شاید برگه های تبلیغی شما را دور نریزد اما همین بی انرژی بودن خودش از دور ریختن بدتر است.

حالا شما نیروی پروموتر 20 ساله را تصور کنید؛ یک فرد پرانرژی می باشد و هر عابری اگر به او فقط یک لبخند بزند او نیز جواب لبخندش را می دهد و عابرین از این که یک فرد حالشان را خوب می کند خوشحال می شوند. این دسته از پروموتر ها در هر خیابانی می توانند در حال حرکت باشند بدون اینکه خسته یا زمین گیر بشوند. همین طور می توانند گاهاً با صدای بلند تراکت پخش کنند و حتی از این مسئله خوشحال هم باشند! زیرا انرژی شان تخلیه می شود.

در عین حال توصیه نمی شود از نیرو های پروموتر زیر 18 سال استفاده کرد. زیرا کار را جدی نمی گیرند و مدام به دنبال بازی کردن هستند و هر لحظه دوست دارند فرار کنند. اقتضای این سن ها مسئولیت پذیری نیست در حالی که شما عین مسئولیت پذیری را از آن ها می خواهید.

در حرفه پخش تراکت، سن به معنای انرژی می باشد

در حرفه پخش تراکت، سن به معنای انرژی می باشد

شیوه های استخدام تراکت پخش کن

افراد معمولاً برای استخدام تراکت پخش کن ها، به شیوه های مختلفی این کار را انجام می دهند که در ادامه قصد داریم برخی از این شیوه ها را با یکدیگر بررسی کنیم. اما قبل از آن، حتماً صوت زیر را گوش کنید:

1. به تراکت پخش کن نیازمندیم !

ریشه این جمله به کلی اشتباه می باشد! زیرا شما به تراکت پخش کن احتیاج ندارید، شما به شرکت پخش تراکت احتیاج دارید. شرکت های پخش تراکت تمرکز صفر تا صد شان را برای استخدام تراکت پخش کن، پیگیری آنها، دریافت پول از مشتری و … می گذارند. طبیعی است که بعد از چند سال آنها خبره این حرفه خواهند شد و همه چیز را تشخیص می دهند. پس اینکه ما صرفاً بگوییم به تراکت پخش کن نیازمندیم اشتباه بعضاً جبران ناپذیر است. مثلاً اگر شما مراسم افتتاحیه داشته باشید و تنها چند روز فرصت برای تبلیغ دارید، اگر اشتباه کنید افتتاحیه تان خراب می شود.

علاوه بر همه نکاتی که در مورد شرکت پخش تراکت گفته شد، اگر شما از کار شرکت راضی نباشید، می توانید از آن شکایت کنید و هزینه های چاپ و طراحی تراکت خود را بازگردانید. اما وقتی فرد حقیقی باشد شما دست تان به هیچ جایی بند نیست!

شما به شرکت پخش تراکت نیاز دارید

شما به شرکت پخش تراکت نیاز دارید

2. استخدام تراکت پخش کن با حقوق بالا

این نوع استخدام هم بیشتر جنبه جذب دارد و حقوق خیلی بالایی نصیب تراکت پخش ها نمی شود. باید دانست که منظور از حقوق بالا چیست؟ آیا منظورشان ساعتی 6 هزار و پانصد تومان می باشد یا ساعتی 30 هزار تومان؟ در عمل متوجه می شوید که استخدام تراکت پخش کن با حقوق بالا شاید فقط در حد یک حرف درست باشد. همچنین حقوق بالا از نظر قشر کارگر ساعتی 20 هزار تومان می باشد و حقوق بالا از نظر کارفرما ساعتی 6 هزار تومان!

اما شرکت هایی که به تراکت پخش کن ها حقوق خوب می دهند، حتماً کارشان عالی می باشد. پس توصیه می کنیم از کار شرکت هایی که هزینه کمتری برای توزیع برگه تبلیغی از شما می گیرند، خیلی خوشحال نشوید؛ چون بوی ضرر برای شما را به همراه دارد.

3. تراکت پخش کن امروز

گروهی از افراد اسرار دارند همین امروز و همین الآن برایشان پروموتر فرستاده شود! خب طبیعی است که نیروی خوب هیچوقت بی کار نیست و برای استفاده از او باید یک یا دو روز قبل هماهنگ کرد. مانند غذایی که می خواهیم از رستوران بگیریم و باید چند دقیقه قبل از میل کردن آن را سفارش دهیم تا با کیفیت عالی پخته شود. یا مثل سالن های زیبایی که بهتر است یک یا دو روز قبل آن ها را رزرو کرد تا با آرایشگر ماهرتری اصلاح انجام شود.

شرکت ها یکسری نیرو های در اصطلاح دم دستی برای عرضه تراکت امروز دارند که آن ها از کیفیت کاری خوبی برخوردار نیستند. اما چون شرکت ها مشتری لازم برای آن ها دارند، نگهشان می دارند و تنها دلیل آن هم سود است؛ چون کیفیت مفهومی ندارد. اما برای کار هایی ماننده ایستادن در نمایشگاه ها و مدارس مناسب هستند. برای جلو گیری از کارشکنی شان باید از نظارت هوشمند استفاده نمایید تا همه چیز تحت کنترل شما باشد.

شاید فکر کنید که چسباندن یا پخش تراکت هنر خاصی نمی خواهد. اما با دیدن برگه ها در زمین متوجه کیفیت کم و هنری که لازم است خواهید شد.

نیرو و پروموتر خوب هیچوقت بیکار نیست و باید یک یا دو روز قبل با آن هماهنگ کرد

نیرو و پروموتر خوب هیچوقت بیکار نیست و باید یک یا دو روز قبل با آن هماهنگ کرد

تراکت پخش کن تهران

تراکت پخش کن های تهران معمولاً بومی می باشند و تعداد خیلی کمی شهرستانی هستند.

اگر قصد ایجاد تیم توزیع در پایتخت را دارید و می خواهید که این تیم بی وقفه کار انجام دهد، می توانید روی تراکت پخش های تهران حساب کنید. اما اگر می خواهید در یک بازه زمانی چند هزار برگه تبلیغی توزیع کنید، نیاز به جمع کردن تیم نیست. شما می توانید از سایت و شرکت های مخصوص تبلیغات برای توزیع اوراق تبلیغی تان اقدام نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شیوه های پخش تراکت در پایتخت و افراد خبره در این رابطه، حتماً مقاله پخش تراکت در تهران را هم مطالعه کنید.

استخدام تراکت پخش کن ساعتی در تهران

این نوع از توزیع را عرضه دست به دست می نامند که هیچ آمار دقیقی از تعداد توزیع آن وجود ندارد. مثلاً: در ایستگاه مترو تئاتر شهر و یا صادقیه طبق آخرین آمار در هر 2 ساعت تقریبا هزار عدد توزیع می شود.

طبق تجربه ای که تیم خدمات ما در این زمینه کسب کرده است، آمار عرضه تراکت توسط نیروی خانم 5 برابر نیروی آقا می باشد. به این معنی است که هر 5 کارت تبلیغی که خانم توزیع می کند، برابر است با 1 کارت توسط نیروی آقا، پس خیلی باید دقت کرد که شغل هایی مانند سالن زیبایی توسط بانوان عرضه شود تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

اما اگر محل کار مخاطبین هدف شما بازار تهران باشد، نیروی خانم اصلاً توصیه نمی شود. زیرا محیط بازار تهران مانند مولوی و بهارستان با محیط های دیگر متفاوت است. به این دلیل که بازاریان به سرعت متوجه بازاریابی می شوند و اگر قصد خرید نداشته باشند پروموتر خانم یا آقا هیچ تفاوتی نمی کند.

بهترین حالت استخدام تراکت پخش کن ساعتی در تهران ، جمع کردن کارت مغازه های کسب و کار ها می باشد. این کار بسیار به شما در امر بازاریابی کمک خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از شماره دفترشان به آن ها توسط منشی خودتان تماس بگیرید و محصول و یا خدمات تان را معرفی نمایید. اگر شماره تلفن آنها را دارید می توانید در تلگرام کانال و یا گروهی دست کنید و محتوا داخل آن بگذارید. همین طور می توانید به پیج اینستاگرام خود دعوت نموده و اگر از محتوا های شما جذاب باشد و لذت ببرند، خرید توسط مشتریان صورت می گیرید.

کانال تراکت پخش کن

می توانید یک کانال تلگرام بزنید و به دلیل سهولت در فوروارد کردن پیام، خود به دوستان تان نیز معرفی کنید. کانال تلگرام تراکت پخش کن صرفاً جهت راحتی شما می باشد زیرا جست و جو در اینترنت کمی سردرگم کننده است. ما در کانال تراکت پخش کن خود فقط یه توضیح خیلی کوچک از تیم خدمات ما داده ایم. و از آنها به شرح زیر است.

✔️100% تضمینی
✔️ در تمام نقاط تهران
✔️ نیرو های پر انرژی جوان آقا و خانم
✔️ امکان بازدید آنلاین توسط شما هنگام توزیع
✔️ بازگشت تمام وجه چاپ در صورت عدم رضایت شما (تضمینی)
✔️ قیمت کاملا مناسب در تمام نقاط شهر و کیفیت بالا

اگر هنوز کانال و یا صفحه ای برای کسب و کار خودتان ندارید ابتدا حتماً ایجاد نمایید و بعد مهترین کاری که باید انجام دهید تولید محتوا می باشد. اگر کانال و پیجی راه اندازی نمایید و بعد هر روز آن را با مطالب مناسب به روز رسانی نکنید، هیچ تاثیری نخواهد داشت. چه بسا که تاثیر منفی نیز خواهد داشت! پس خیلی دقت کنید، زیرا هم یک فرصت است و هم یک تهدید. اینک به شما بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید. از کانال تراکت پخش کن خدمات ما نیز می توانید دیدن نمایید و از آنها می توانید به دوستان خود جهت معرفی تیم خدمات ما استفاده نمایید.

شرکت پخش تراکت در تهران

همان طور که بارها هم در این مقاله گفتیم، بهتر است قبل از سپردن تراکت های خود به تراکت پخش کن ها ، آنها را خوب بشناسید؛ زیرا اعتماد کردن کار راحتی نیست. برخی از این افراد با آماده کردن جمله ای زیبا و دلنشین در ابتدای صبحت با شما، خود را فردی قابل اعتماد جا می زنند اما بعد از شروع کار، کم کم خود واقعی شان را نشان می دهند. این به این معنی است که برخی تراکت پخش کن ها برگه های تبلیغی را به روش خودشان مفقود می کنند و شما به هیچ عنوان نمی توانید این را ثابت کنید.

در نهایت بدون اینکه کار اضافه ای انجام دهید پول او را می دهید و فقط قطع همکاری می کنید. البته همه آن ها این طور نیستند و در هر شغلی افراد خوب و بد وجود دارند. اما طبیعتاً برای این که خیالتان همیشه راحت باشد و بدانید که کار شما به بهترین شکل ممکن پیش می رود، باید به افراد معتبر و با تجربه اعتماد کنید.

افراد معتبر و باتجربه هم یعنی شرکت و خدمات ما هم یکی از همین شرکت هاست. شما می توانید با خیال راحت تراکت ها و سایر تبلیغات خود را به ما سپرده و بازدهی خود را از ما طلب کنید. برای آگاهی از قیمت ها و شیوه های پخش ما به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*