چاپ تراکت با مناسب ترین قیمت

در این مقاله ما قصد توضیح در مورد انواع قیمت چاپ تراکت را داریم، زیرا همانطور که می دانید قیمت ها همه جا متفاوت هستند. اما آیا این هزینه ها نشانه کیفیت کم و یا خوب است؟ خب طبیعی است که این فرضیه درست است، بله کیفیت ها متفاوت است. کیفیت کاغذ به دستگاه تولید آن بستگی دارد، هر چقدر دستگاه گران قیمت تر و اصیل تر باشد باعث می شود با کیفیت خوبی انجام شود. اما باید دقت کنید که کجا می دهید برایتان این کار را انجام دهد. حتما قبل از چاپ تراکت به وب سایت آن مجموعه رفته، رزومه و درباره ما آن سایت را مطالعه نمایید. زیرا اینها هویت همه سایت ها می باشند و برای معرفی خودشان از سابقه خودشان مایه می گذارند. در ادامه با روش های مختلف چاپ تراکت آشنا خواهید شد…

  • قیمت چاپ سیاه و سفید
  • انواع تراکت
  • چاپ تراکت ارزان
  • چاپ تراکت فوری
  • چاپ تراکت ارزان در تهران
  • چاپ تراکت ارزان در غرب تهران
  • ارزان ترین چاپ تراکت

در ادامه با این موارد به خوبی آشنا خواهید شد؛ اما پیش از آن پیشنهاد می کنم برای این که تراکت های زیبا و مناسبی داشته باشید، حتماً سعی کنید طراح خوبی برای آن پیدا کنید و به بیشتر دیده شدنتان کمک کنید. همچنین می توانید به مقاله طراحی تراکت هم مراجعه کنید.

چاپ تراکت

چاپ تراکت

قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید

تراکت ابزاری برای تبلیغات ارائه شده توسط موسسه، شرکت، مراکز علمی فرهنگی، پزشکی،دندان پزشکی، فروشگاه ها،کلینیک های زیبایی، پوشاک و… می باشد. برای چاپ تراکت با توجه به خدمات مورد نظر طراحی می شود و نوع فونت و رنگ های به کاربرده شده و نیز نوع کاغذ بستگی به سلیقه مشتری دارد. تراکت ها عموماً رنگی می باشند اما برای سلیقه و متفاوت بودن نیز از رنگ سیاه سفید نیز استفاده می شود. از نظر قیمت نیز تراکت رنگی هزینه بیشتری را شامل می شود.

در برخی از تراکت ها از سه رنگ مادر: سبز، قرمز، آبی استفاده می شود. تراکت های سیاه و سفید در بازار کمتر دیده می شوند؛ زیرا چشم گیر نبوده و نظر بیننده را به خود جلب نمی کند و فقط هزینه ای که بابت آن پرداخت می شود کمتر می باشد. در تراکت سیاه و سفید چون از دو رنگ استفاده می شود یا کاغذ تراکت باید سیاه باشد و فونت سفید یا بالعکس. اما از نظر علم رنگ شناسی و روان شناسی ترکیب رنگ های متفاوت و های لایت های جذاب برای تبلیغ کار و فعالیت بکار برود، رنگ های سیاه و سفید سرد و آزار دهنده هستند. قیمت و هزینه ای هم که بابت این نوع تراکت داده می شود کم می باشد.

قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید نسبت به سایر مدل های چاپ ارزان تر است

قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید نسبت به سایر مدل های چاپ ارزان تر است

انواع تراکت

برگه های تبلیغی انواع مختلف البته از نظر سایز و مفهوم دارد و بستگی به نوع فعالیت آن سازمان یا موسسه دارد. منظور از مفهوم یعنی برای چه محصول چه تبلیغی در نظر دارید و با توجه به آن محصول یا فعالیت نیز رنگ هماهنگ با آن فعالیت را نیز باید در نظر گرفت. نوع برگه تبلیغی می تواند هرچیزی باشد، جنس آن از کاغذ معمولی ارزان تا برگه های گلاسه و روغنی با کیفیت عالی استفاده می شود. معمولاً تک برگی می باشند و سایز های کوچک تا A4 است. همچنین یک رو و یا دور و چاپ می شود.

نوشته ای که روی برگه می افتد خلاصه و فقط تیتر و آدرس و شماره تلفن روی آن درج می شود. پخش تراکت در محدوده ارائه خدمات و آن موسسه توسط شخصی که برای این کار به خدمت گرفته شده انجام می شود. گاهی هم با موسسه دیگر قرارداد همکاری بسته و با کمک آن ها محصول و یا خدمات خود را به مردم معرفی می کنند. برخی برگه ها حاوی درصدی تخفیف می باشند که اگر شخصی توسط تراکت به آن موسسه یا فعالیت و یا مرکز بهداشتی آشنا شده از تخفیف درج شده بر روی آن برگه تبلیغی استفاده می کند.

برای آگاهی از شیوه های مناسب توزیع برگه های تبلیغی در تهران، پیشنهاد می کنم حتماً مقاله پخش تراکت در تهران را هم مطالعه کنید.

چاپ تراکت ارزان

برگه تبلیغی ارزان و گران می باشد و این نوع لفظی که برای تراکت گفته می شود به دلیل کاری است که روی آن انجام می شود. از نظیر نوع طراحی، رنگ ها، نوع کاغذ به کار برده شده برای چاپ، سایز، یک رو و یا دو رو بودن، تعداد رنگ هایی که به کار برده شده، نوع فونت، نوع دسنگاه و نیز چاپ خانه ای که این اوراق را چاپ می کند.

برای مثال: برگه های ساده و نا مرغوب و کم هزینه از ابتدایی ترین طرح ها استفاده می شود. زیرا شخص درخواست دهنده تمایل ندارد هزینه ای برای این کار قرار دهد و به این نوع تراکت های ارزان گفته می شود. جنس ارزان کیفیت خوبی ندارند و شاید بدون هیچ واکنشی پاره شود و مهم ترین نکته این است که جنس ارزان برای فعالیت و کار مورد نظر شکیل نمی باشد و آن جنس و طرح تاثیر به سزایی در معرفی کردن آن فعالیت دارد. غالباً برگه های ارزان از دو یا سه رنگ در آن ها به کار برده شده است که این رنگ های از تیره به روشن یا کاملاً تیره و یا کاملاً روشن و یا تلفیقی از رنگ های اصلی می باشد.

رنگ، نوع کاغذ، فونت و نوع طراحی در قیمت چاپ تراکت تاثیر دارد

رنگ، نوع کاغذ، فونت و نوع طراحی در قیمت چاپ تراکت تاثیر دارد

چاپ تراکت فوری

چاپ تراکت فوری با قیمت متفاوت همان طور که از نام آن مشخص است درکمترین زمان و وقت چاپ می شود. این در زمانی صورت می گیرد که آن موسسه و یا فعالیت نیاز دارد که سریع خود را به مشتریان معرفی کند. این نیز بستگی دارد که آن فعالیت زمان برایش مهم است و در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت می خواهد شروع به کار کند. در برخی از این تراکت های فوری حاوی درصد تخفیفی می باشد، که تاریخی در آن درج شده است و کسی که آن تراکت را در دست دارد و نیز می خواهد از آن تخفیف تا قبل از پایان زمان تخفیف در نظر گرفته از آن استفاده کند تراکت فوری در کمترین زمان و شاید چند ساعت بعد از طراحی چاپ می شود و به مشتری داده می شود.

همین پروسه نیز برای پخش تراکت ها صورت می گیرد که اگر بخواهند کل آن منطقه را پوشش دهند و تراکت ها را پخش کنند از چندین تراکت پخش کن استفاده می کنند که هرکدام مسول یک خیابان و یا شهرک می باشند که طی روز و یا هفته آن تراکت ها پخش کنند.

تراکت های فوری در کمترین زمان چاپ و پخش می شوند و گاهی اوقات نیز صاحب آن شغل قبل از چاپ تراکت با فعالیت هایی که موافق همکاری با آنها هستند قرارداد بسته که بعداز چاپ تراکت، تراکت های خود را به آنها سپرده که برای آنها تبلیغ کنند.

چاپ تراکت ارزان در تهران

تراکت های ارزان که در سراسر کشور وجود دارد در تهران نیز این نوع وجود دارد. به خاطر کمبود وقت و شروع به کار از نشر برگه ارزان استفاده می کنند. جنس ارزان یعنی استفاده از کمترین تنوع و نامرغوب بودن کاغذ است. در تهران چاپ خانه های زیادی وجود دارد که در نرخ های مختلف به این کار می پردازند. در این شهر چاپ تراکت های ارزان نیز مشتری های خاص خود را دارد که تمایل به پرداخت هزینه های گزاف برای چاپ تراکت ندارند و یا پرداخت نمی کنند.

کار ارزان لزوماً به این معنی نیست که آن فعالیت از نظر مالی در مضیقه می باشد؛ شاید به این معنا باشد که درصد تبلیغی کمی برای این نوع تبلیغ در نظر گرفته باشند. فعالیت هایی که برای جلب توجه و مطرح شدن فعالیت خود، هزینه زیادی در نظر می گیرند. ورقه های ارزان در تهران عموماً برای فعالیت هایی چاپ می شود که فعالیت برند خاصی ندارد و یک کار ساده فقط جهت اطلاع به مردم انجام می شوند.

به دلیل کمبود وقت و شروع سریع از چاپ ارزان استفاده می شود

به دلیل کمبود وقت و شروع سریع از چاپ ارزان استفاده می شود

چاپ تراکت ارزان در غرب تهران

چاپ تراکت در کل تهران و تمام کشور و تمام دنیا برای معرفی فعالیت موسسه، مراکزعلمی، آموزشگاه ها، سالن های زیبایی، فروشگاه ها، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی انجام می شود. در غرب تهران نیز به همین صورت می باشد؛ چاپ تراکت برای بیزینس، معرفی آن به مردم و تبدیل مردم به مشتری می باشد.

در غرب تهران همچون مناطق دیگر تراکت را در منازل پخش کرده و یا به دیوار می چسبانند. گاهی اوقات هزینه کمتری که بابت چاپ داده می شود و از چاپگر خواسته می شود که تمرکز روی متن، تیتر یا رنگ و یا طرح گزاشته شود و لزوماً نوع کاغذ از نظر کیفیت پایین داشتن زیاد مورد اهمیت نیست.

بالعکس قیمت چاپ در هرجا می تواند متفاوت باشد؛ در غرب تهران نیز چاپ تراکت می تواند متفاوت باشد. درست است نام این نوع تراکت، تراکت ارزان می باشد اما لزوماً به این دلیل نیست که قیمتی که مثلاً در پایین ترین نقطه شهر بابت چاپ تراکت ارزان داده می شود حتماً این قیمت نیز در بالا یا وسط شهر به همان قیمت پایین شهر است یا استانی دیگر. تراکت ارزان در غرب تهران نیز ارزان چاپ و طراحی می شود اما با توجه به موقعیت مکانی این ارزان بودن در شهرها متفاوت می باشد.

پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله پخش تراکت در غرب تهران ، با ویژگی های توزیع برگه های تبلیغی در این منطق بیشتر آشنا شوید.

کار ارزان لزوما به دلیل ضعیف بودن یک فعالیت از نظر مالی نیست

کار ارزان لزوما به دلیل ضعیف بودن یک فعالیت از نظر مالی نیست

ارزان ترین چاپ تراکت

همان طور که در مباحث قبلی در مورد تراکت و هزینه ای که بابت چاپ آن داده می شود گفته شد، ارزان ترینش به نوع طراحی، کاغذ، فونت، رنگ ها و دستمزد و منطقه ای که قرار دارید بستگی دارد. طراحی ساده و بی محتوا که توسط یک شخص عادی صوت می گیرد و وقت و زمانی صرف آن نمی شود و خلاقیتی در آن دیده نمی شود بالطبع ارزان بوده. و یا نوع کاغذ، که بسیار نازک باشد و با کوچکترین آسیب از بین برود و طرح و نوشته ای که رو آن چاپ شده بدون کیفیت بوده این می شود گفت چاپ ارزان است. و یا نوع فونت؛ فونتی که ساده بوده و شکل زیبایی ندارد و فقط صرفا جهت رساندن مطلب بوده است.

مورد دیگر مراکزی که بنا به دلایلی قیمت پایین تری برای مشتریان در نظر می گیرد که نمی توان گفت دلیلی برای چاپ تراکت می باشد. شاید قانون آن چاپ خانه دریافت هزینه کمتر باشد چه در قبال چاپ با کیفیت و بی کیفیت و یا کم کیفیت. ولی در اصل این ارزانی برای کمترین خلاقیت برای برگه است. که به آن چاپ تراکت ارزان می گویند. ارزان ترین تراکت هم از کم ترین رنگ ها و یا سیاه سفید می باشد.

شرکت پخش تراکت در تهران

در این مقاله سعی شد بهترین و مهم ترین نکات درباه چاپ تراکت و شیوه های مختلف آت به شما معرفی شود تا شما بتوانید بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

6 پاسخ
    • پشتیبانی خدمات ما
      پشتیبانی خدمات ما گفته:

      خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کنیم و از خدماتمون راضی بودید. موفق باشید

      پاسخ
  1. حامد انصاری پور
    حامد انصاری پور گفته:

    چاپ تراکت فوق العاده… هم زیبا و هم با کیفیت عالی

    در کل ممنون از خدمات ما

    پاسخ
    • پشتیبانی خدمات ما
      پشتیبانی خدمات ما گفته:

      وقت بخیر

      ممنون از نظر لطف شما…خوشحالیم که مورد استقبالتون قرار گرفته و به جمع مشتریان ما خوش اومدید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*