پخش تراکت در جنوب تهران

مناطقی که در جنوب استان تهران قرار دارند، یکی از بهترین مناطق برای پخش تراکت در تهران به حساب می آیند؛ چرا که مردم این شهرستان ها تبلیغ پذیری به مراتب بیشتری نسبت به شهرستان های شمالی استان دارند و در برابر پخش تراکت مقاوت کمتری از خود نشان می دهند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله بهترین مناطق برای پخش تراکت در جنوب تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بازخورد بسیار خوبی از توزیع برگه های تبلیغاتی خود بگیرید. در این مقاله قرار است با موارد زیر به خوبی آشنا شوید:

  • پخش تراکت در اسلامشهر
  • پخش تراکت در شهرری
  • پخش تراکت در چهاردانگه
  • پخش تراکت در بهارستان
  • پخش تراکت در رباط کریم
  • پخش تراکت در پرند
  • پخش تراکت در بازار تهران
  • پخش تراکت در یافت آباد

پخش تراکت در جنوب تهران

پخش تراکت در اسلامشهر

خیابان های اصلی برای پخش تراکت در اسلامشهر ، زرافشان، باغ فیض، بیست متری، کاشانی و خیابان دانشگاه می باشد. این خیابان ها به دلیل وجود فروشگاه های بسیار، پر جمعیت هستند. ساعات شلوغی در این خیابان ها از بعد از ظهر شروع می شود تا انتهای شب؛ پس زمان مناسب برای پخش تراکت در مغازه ها از ساعت 11 صبح تا 15 می باشد. زیرا آن ها ساعت 10 باز می کنند و شروع می کنند به مرتب کردن و شستن جلوی درب مغازه و از ساعت 11 همین طور باز هستند. در واقع نزدیک ظهر مغازه هایشان را باز می کنند اما اصل فروششان غروب می باشد.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

همچنین به خاطر اجاره زیاد مغازه های این خیابان ها، اجناس ارزان قیمت نمی فروشند؛ پس مشتری ها جیب شان پر پول است. حال اگر هم بخواهید برای پخش تراکت به صورت دست به دست در این خیابان ها اقدام کنید قطعاً بازخورد مثبتی خواهید گرفت. البته اگر این کار توسط نیروی زن انجام شود بازدهی چند برابری نسبت به پروموتر مرد دارد. شرکت پخش تراکت خدمات ما با نیرو های حرفه ای خانم در سراسر اسلامشهر آماده همکاری با شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز(مغازه ها تا ساعت 23 فعالیت می کنند) جهت توسعه کسب و کار تان می باشد.

بهترین زمان برای پخش تراکت در اسلامشهر

بهترین زمان برای پخش تراکت در اسلامشهر

خیابان های اسلامشهر

1. پخش تراکت در باغ فیض و زرافشان: قلب تجاری و اداری اسلامشهر زرافشان و باغ فیض می باشد و فروش در این خیابان ها بسیار صورت می گیرد. در حقیقت افراد با توان خرید بالا وارد این دو خیابان می شوند. سرمایه گذاری در این محله ها برای پخش تراکت در اسلامشهر باید با کیفیت عالی محصولتان رقم بخورد؛ زیرا افراد در خرج کردن پول بسیار دقت می کنند.

2. پخش تراکت در واوان: در این محله که به تازگی مسکن مهر ساخته می شود و بازار املاک به شدت داغ است، قطعا برگه های تبلیغی مربوط به اجاره و یا فروش بازخورد خوبی خواهد داشت. به این معنی که معاملات کلانی در حوزه املاک می شود، پس پخش تراکت در واوان مناسب برای تازه کاران هر کسب و کاری می باشد.

3. پخش تراکت در کاشانی: کاشانی هم مانند خیابان زرافشان و یا باغ فیض اجاره بهای سنگینی برای مغازه ها وضع شده است. به همین دلیل مشتری های پر و پا قرصی به پستتان خواهد خورد. همچین بخاطر خانه های آپارتمانی بومی های زیادی در اختیار شما برای تبلیغات هستند.

4. پخش تراکت در میان آباد (شهرک امام حسین): در این محله خیابان رجائی که مرکز خرید می باشد، فعالیت های اقتصادی زیادی شکل می گیرد. همچنین از مسافران تاکسی های امام حسین – امام سجاد می توان استفاده های زیادی برای تبلیغات دست به دست انجام داد و در نتیجه محل خوبی برای پخش تراکت در اسلامشهر به حساب می آید.

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در شهرری

شهرری نسبتاً تراکم جمعیتی خوبی دارد. اما این که کجا و چگونه تراکت و برگه های تبلیغاتی را توزیع کنیم مهم است؛ تیم خدمات ما با بررسی هایی دقیق و حساب شده، توانسته مکان های مهم و روش های تاثیر گذار پخش تراکت در شهرری را به دست آورد. متروی شهر ری نیز از جمله جاهای شلوغ و پر رفت و آمد است. چرا که زائرین از شهرستان و حاشیه تهران برای زیارت اهل قبور و حرم تشریف فرما می شوند. البته تِم افرادی که در این مکان تردد می کنند کاملا مذهبی است و جمعیت هدف شما در این فیلتر از افراد باید قرار بگیرد تا فیدبک(feedback) مناسبی بگیرید.

یکی از نقاط مهم پخش تراکت در شهرری ، حرم حضرت عبدالعظیم است، چون از دیگر نقاط شهر شلوغ تر می باشد. بازار های اطراف حرم هم نقاط خوبی برای پخش تراکت در شهرری هستند. این شهر متشکل از بازار های زیادی از جمله بازار چهارسوق که دارای سقفی گنبدی شکل است را هم دارد. همچنین به تازگی یک بازار دیگر به نام بازار مهدی احداث شده است که مکان خوبی برای پخش تراکت در شهرری به شمار می آید. پخش تراکت در شهر ری یکی از شیوه های مناسب برای جلب مشتری در قسمت جنوب شهر تهران برای اغلب کسب و کار های فعال می باشد.

از آنجایی که بیشتر مناطق مهم برای توزیع برگه های تبلیغاتی در شهرری بازار است، بهتر است پخش تراکت به صورت ثابت انجام شود. بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر به‌ شمار می‌رود. شهرری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵۰٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و تره‌بار می‌باشد. از لحاظ باغداری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی شهرری را تاکستان پوشانده و ۲۰۰۰ هکتار آن شامل سیب گوجه، آلو، زرد آلو، هلو، آلبالو و گلابی است.( مقاله کامل پخش تراکت در شهر ری را از دست ندهید)

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در چهاردانگه

چهاردانگه هم محله ای مناسب برای پخش تراکت در جنوب استان تهران می باشد و فاصله بسار نزدیکی نسبت به آزادگان (تهران) دارد. شاید فقط چند سال است که شهرستان های تهران پیش شماره 021 را دریافت کرده اند. اما چهاردانگه از همان ابتدا پیش شماره 021 داشت و دلیل آن هم شاید نزدیک بودن چهاردانگه به تهران می باشد. طبق آخرین آمار، جمعیت این شهرستان 56 هزار نفر می باشد و این آمار بازار خوبی را برای شما رقم می زند.

محله های مهم چهاردانگه

از محله های چهاردانگه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لقمانی
  • محله قدس
  • شهرک گلشهر
  • شهرک ماهشهر
  • شهرک شهید مطهری
  • شهرک حسن‌آباد
  • حسین‌آباد مفرح
  • شهرک شهید باهنر

هر کدام از این محله ها خیابان های اصلی برای مغازه های تجاری و اداری دارند و تقریباً همه خرید و فروش های محصولات و خدماتی در آن خیابان ها می باشد. معمولاً در خیابال های اصلی هر محله، از جمله محله های چهاردانگه ایستگاه های تاکسی فعال دارند که معمولاً با یک تاکسی و یا دو تاکسی به تهران می رسد. از آنجایی که چهادانگه نزدیک ترین شهرستان از جنوب استان تهران به شهر تهران می باشد، فعالیت های خیلی نزدیکی بین این دو شهر می باشد. با وجود مترو آزادگان مردم در حمل و نقل هیچ مشکلی ندارند.

پخش تراکت برای تراکت پخش کن ها در تابستان دمای 28 تا 38 درجه و زمستان 10 تا 25 درجه را رقم می زند. روی این حساب باید حواسمان به وضعیت هوا بخاطر پروموتر ها یا تراکت پخش کن ها باشد. فصل تراکت پخش ها معمولا در بهار و پاییز است بخاطر هوای مناسبی که دارد. در فصل های دیگر پیدا کردن کارت پخش کن خوب واقعا نعمت است که باید خیلی خوش شانس باشید تا گیر تان بیاید. البته شرکت پخش تراکت خدمات ما این مشکل را کاملا برطرف کرده است.

پخش تراکت در چهاردانگه

پخش تراکت در چهاردانگه

پخش تراکت در شهرستان بهارستان

شهرستان بهارستان با محله ی بهارستان که در جنوب تهران می باشد متفاوت است. این شهرستان بین اسلامشهر و رباط کریم می باشد. تقریباً مترو آزادگان نسبت به این شهرستان خیلی دور است و برای دسترسی به تهران نزدیک ترین ایستگاه مترو به بهارستان مترو حرم مطهر می باشد. گلستان مرکز شهر بهارستان می باشد، مانند زرافشان و باغ فیض که مرکز اسلامشهر می باشند. اگر به شما نگوییم که اجاره مغازه های بهارستان بیشتر از زرافشان است، کمتر از آنجا هم نیست. پس پخش تراکت ثابت و ساعتی در این محل بسیار تأثیرگذار است.

نکته ای که جالب است بدانید این است که این محل پر است از آموزشگاه های زبان و طبیعتاً پخش تراکت در بهارستان برای آموزش زبان انگلیسی بیشتر از هر چیز دیگری در این محله باید دیده شود. اما از روش پخش تراکت استفاده نمی کنند! زیرا برایشان هزینه بردار است و به جای آن از بیلبورد ها و بنرهای تبلیغی در خیابان های اصلی استفاده می شود. البته ناگفته نماند که بهارستان نزدیک به 300 هزار جمعیت دارد و وجود این تعداد موسسه ها زبان بی مورد نیست.

سلطان آباد محله ای درست رو به روی چسبیده به بهارستان است. در واقع نام پیشین گلستان و یا همان بهارستان ، سلطان آباد بوده و با آن نام آن را می شناختند که بعد ها تغییر یافته است و این نام، بر روی یکی از محله های کوچکش گذاشته شده است. ارتفاع این محله نیز 1050 می باشد. البته ناگفته نماند که محله صالحیه (صالح آباد) در جنوب بهارستان واقع شده است که تبلیغات در بلوار اصلی این خیابان قرار دارد و محل مناسبی برای پخش تراکت در بهارستان است.

در کل بهارستان ، محل مناسبی برای پخش تراکت به حساب می آید. پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله پخش تراکت در بهارستان ، با این منطقه بیشتر و بهتر آشنا شوید.

پخش تراکت در بهارستان

پخش تراکت در بهارستان

پخش تراکت در رباط کریم

پخش تراکت در رباط کریم به دلیل جمعیت نزدیک 100 هزار نفر بسیار ثمر بخش است. در این محله فقط کافی است دریافت که چطور نیاز مخاطب را پیدا کرد. شک نکنید با اولین 5 هزار برگه و پخش تراکت در رباط کریم ، مشتری های زیادی جذب خواهید کرد. به این دلیل که مردم این شهرستان در برابر تبلیغات مقاومت نمی کنند و عرضه اوراق بی شک مشتریان خوبی برای شما جذب خواهد کرد. رباط کریم محله خیلی بزرگی نیست و برای پوشش آنجا کافی است بازارها و خیابان های پر رفت و آمد را شناسایی کرد. از آنجایی که ابتدای این محل ایستگاه پرند و همدان واقع شده است، مخاطبین خاصی نیز از جمله توریست ها به پست شما خواهند خورد و می توانید برای پخش تراکت در رباط کریم از آنجا استفاده کنید.

به دلیل رفت و آمد زیاد در این خیابان اگر از تراکت پخش کن ساعتی استفاده کنید، درصد موفقیت تان خیلی بیشتر می شود. همین طور در زمان ناهار می توان به دست فروشان غذایی با قیمت مناسب داد تا همه شان از شما خرید کنند. معمولاً دست فروشان با خود غذا نمی آورند و 30 درصد مغازه داران هم همین طور. پس اگر برنامه ای برای این دو نوع فروشنده داشته باشید حتماً در پخش تراکت در رباط کریم هم موفق خواهید شد.(مقاله پخش تراکت در رباط کریم را از دست ندهید.)

یادتان باشد که موفقیت تکرار لجوجانه کار های ساده است، پس اگر در ابتدا از پخش تراکت در رباط کریم و یا هر شهر دیگری با مشتریان زیادی مواجه نشدید، ناامید نشوید؛ کافی است فقط ادامه بدهید چون بقیه از شما بالاتر نیستند، شما تنها یک قدم فاصله دارید تا بازار این منطقه را به دست آورید.

پخش تراکت در رباط کریم

پخش تراکت در رباط کریم

پخش تراکت در پرند

پرند یک شهر تازه تاسیس توسط دولت آقای احمدی نژاد بود که با مسکن مهر نیز آن را می شناسند. محله های تازه تاسیس گنجایش کسب و کار را دارند. از آنجایی که هنوز کمبود های زیادی در پرند از جمله سوپر مارکت وجود دارد، فعلاً با هزینه کم هم می توان تبلیغات پوششی در پرند را انجام داد. از آنجایی هم که اهالی پرند معمولا از جنوب شهر و استان تهران بومی شده اند تبلیغ پذیری بالایی دارند. یعنی به این شکل نیست که مانند شمال شهر تهران نسبت به تبلیغات و پخش تراکت مقاومت کنند.

البته کمبود امکانات در پرند باعث شده است که مغازه های میدان استقلال قیمت به شدت بالایی داشته باشند. زیرا مردم تنها مرکز خرید را در میدان استقلال می شناسند. یعنی اگر شما در بلوک خود بتوانید یک کسب و کاری را شروع کنید، با صرف هزینه خیلی کمی می توانید تبلیغات تان را انجام دهید و به همین ترتیب بازار آن منطقه را به صورت تمام و کمال در دست خودتان بگیرید. شما هر چه زودتر شروع به این کار بکنید، قدمت بیشتری پیدا می کنید و طول قدمت هم برابر است با مقدار اعتبار، پس برایش برنامه داشته باشید.

شما فقط یک محاسبه ساده هم اگر انجام دهید متوجه می شوید که به طور میانگین در هر بلوک 10 ساختمان و هر ساختمان هم 3 طبقه است. یعنی 120 خانواده در این بلوک ها وجود دارند و این رقم نزدیک به 500 نفر در هر بلوک می باشد، پس این ها همه مشتریان باقوه شما هستند.

پخش تراکت در پرند

پخش تراکت در پرند

پخش تراکت در بازار تهران

بازار تهران یکی از محله های جنوبی و نزدیک مرکز شهر تهران می باشد و بیشترین محلی که توزیع اوراق تبلیغی در کل تهران انجام می شود در این محله است، زیرا داد و ستد های فراروانی در آن صورت می گیرد و پول های کلانی رد و بدل می شود.

همین طور قطب اصلی معاملات ایران در این محله صورت می گیرد. به همین دلیل موضوع پخش تراکت در بازار تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. کسانی که در بازار مغازه تجاری اجاره کرده اند می دانند که اگر فروش خوبی نداشته باشند، از پس اجاره های سنگین آن بر نمی آیند.

تبلیغات در این منطقه باید به صورت ساعتی انجام شود؛ زیرا مردم دائماً در رفت و آمد هستند و شما تنها 3 ثانیه فرصت دارید تا صوت تبلیغی خودتان را به گوش مخاطبین برسانید. اگر با این نوع از روش های توزیع برگه تبلیغاتی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم مقاله پخش تراکت ساعتی را هم مطالعه کنید.

در بازار تهران فضای رقابتی زیادی وجود دارد و اگر شما لحظه ای حواستان به خودتان نباشد، ممکن است از آن ها به شدت عقب بیفتید. پس نیاز است بیشتر از هر شرکت یا مغازه ای که دغدغه تبلیغات دارد نگران این موضوع باشید.

اگر در قسمت عمده فروشی مغازه ای دارید باید با همه مغازه های خرده فروش هم صنف خود برای فروش محصول تان رابطه داشته باشید.( مقاله کامل پخش تراکت در بازار نهران را از دست ندهید.)

پخش تراکت در بازار تهران

پخش تراکت در بازار تهران

پخش تراکت در یافت آباد

اگر تولیدی نوار، روکش و … مبلی را دارید و به دنبال بازار فروش آن هستید، بهترین بازار شما همین محله است که به بازار مبل نیز معروف است. برای پخش تراکت در یافت آباد هم بهتر است از روش پخش تراکت ساعتی استفاده کنید. با توجه به تجربه ای که تیم خدمات ما در این زمینه دارد، شما باید علاوه بر اینکه تراکت های خودتان را به کسبه می دهید، یک کارت ویزیت هم از آنها بگیرید و در فرصت مناسب تماس گرفته و با آرامش آنها را دعوت به خرید از خودتان کنید.

70 درصد صاحب مغازه ها و 30 درصد کارگرهای مغازه با خود غذا به همراه ندارند. چراکه فرصت مناسبی برای گرفتن بازار غذای این محله وجود دارد. همچنین رستوران های موجود در این منطقه خیلی خوب و حرفه ای نیستند. این می تواند یک تهدید و یک فرصت برای شما باشد؛ فرصت این که رستوران خودتان را به خوبی تبلیغ کنید و تهدید این که باید مدت ها صبر و تلاش کنید تا ذهن افراد از رستوران های قدیمی پاک شده و شما را جایگزین کند.

یک دانشگاه نسبتاً معروفی هم در اینجا به اسم دانشکده انقلاب اسلامی مشاهده وجود دارد. دانشجویان هم که عاشق کافه رستوران و کتابخانه های عمومی هستند و حتی برای جلب توجه آن ها یک پانسیون مطالعاتی لازم است تا دانشجویان دور هم جمع شده تا درس هایشان را جمع بندی کرده و از آینده شان صحبت کنند. پس می توانید کافه، رستوران، کتاب فروشی و خوابگاه های خود را در این منطقه به خوبی تبلیغ کنید.( مقاله کامل پخش تراکت در یافت آباد را از دست ندهید)

در یافت آباد می توانید پخش تراکت را به صورت پخش تراکت لای درب منازل هم استفاده کنید. زیرا پتانسیل همه مدل پخش تراکت را دارد.

پخش تراکت در یافت آباد

پخش تراکت در یافت آباد

شرکت پخش تراکت در جنوب تهران

در این مقاله سعی شد بهترین مناطقی که در جنوب تهران برای پخش تراکت وجود دارند به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی از برگه های تبلیغاتی خود بازخورد بگیرید. اما نکته مهم اینجاست که اگر این توزیع تراکت به صورت اصولی و درست انجام نشود، ممکن است نه تنها بازخورد خوبی از آن نگیرید، بلکه به کسب و کار شما لطمه هم وارد شود و اتفاقات خوبی برایتان رخ ندهد.

شما باید یک تیم خوب و مناسب برای پخش تراکت های خود پیدا کرده تا بتوانید از این طریق نتایج مثبتی کسب کنید. تیم خدمات ما که مدت هاست در این زمینه فعالیت می کند، می تواند با تجربه خود به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد و شما را به اهداف خود برساند. پیشنهاد می کنم با مراجعه به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران ، از قیمت ها و روش های پخش ما به خوبی آشنا شده و در این رابه تصمیم گیری کنید.

پخش تراکت در جنوب تهران

پخش تراکت در جنوب تهران

موفق باشید…

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*