پخش تراکت بهارستان

پخش تراکت در بهارستان

بهارستان یک شهرستان جدید است، که در جنوب غربی استان تهران واقع شده است. جمعیت این شهرستان حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد و میتوان گفت از جمعیت مناسبی برخوردار است که این یک مزیت برای پخش تراکت در بهارستان به حساب می آید. این شهرستان از شهر های رباط کریم، نسیم شهر و شهر گلستان تشکیل شده است. که هر کدام از این شهر ها داری یک ویژگی مناسب برای تبلیغات و پخش تراکت هستند. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهرستان تازه تاسیس بهارستان آشنا شویم و مکان ها و جاهایی که ظرفیت تبلیغات بالایی دارند را به شما معرفی کنیم. بنابراین تا آخر مقاله پخش تراکت در بهارستان با ما همراه باشید…

دسترسی شهرستان بهارستان

شهرهای بهارستان برای پخش تراکت

پخش تراکت در بهارستان

پخش تراکت بهارستان

پخش تراکت بهارستان

دسترسی شهرستان بهارستان

این شهرستان از سمت شرق به شهرستان اسلامشهر و از سمت غرب به شهرستان رباط کریم ختم میشود. این شهرستان ایستگاه مترو ندارد و نزدیک ترین خط مترو به بهارستان ایستگاه مترو حرم مطهر هست. از راه های دسترسی به این شهر میتوان به جاده تهران ساوه و جاده آدران به شهریار از طریق خروجی صباشهر و همچنین به اتوبان قم از طریق واوان اشاره کرد. این شهرستان به دلیل نداشتن ایستگاه مترو و بی آرتی، دارای تاکسی های زیادی است.

و معمولا هم از صبح تا آخر شب این تاکسی ها دائما فعالیت میکنند و همواره این شهرستان پر از اردحام جمعیت است. و این خود یک امتیاز عالی برای پخش تراکت در بهارستان است. شما میتوانید با پخش کردن تراکت به صورت دست به دست در پایانه این تاکسی ها مشتری های بومی زیادی را برای شغل خود کسب کنید. تا به درآمد خود رونق ببخشید. ( مقاله پخش تراکت در بازار تهران را از دست ندهید)

دسترسی شهرستان بهارستان

شهرهای بهارستان برای پخش تراکت

از شهر های مناسب برای تبلیغات و پخش تراکت در بهارستان میتوان به شهر های رباط کریم، گلستان و نسیم شهر اشاره کرد.

برای مثال شما میتوانید از شهرک سلطان آباد که زیر مجموعه شهر گلستان به حساب می آید برای تبلیغات استفاده کنید. زیرا این شهرک یک منطقه تجاری در شهرستان بهارستان به حساب می آید. سلطان آباد دارای بازاری با صنوف تجاری مختلفی است. و روزانه مردم بسیار زیادی برای خرید و بازدید به این شهرک مراجعه میکنند.

این شهرک جزو محله های مرفه و مدرن تهران نیست! پس میتوان گفت این شهرستان از گنجایش زیادی برای تبلیغات دارد. بنابراین همانطور که گفتیم روزانه به شهرک سلطان آباد برای خرید مردم زیادی مراجعه میکنند. و شما میتوانید با انجام تبلیغات و پخش تراکت در این محل به بازخورد خوبی برسید. شما میتوانید از روش پخش تراکت به صورت ساعتی در این محله استفاده کنید و تراکت ها را به صورت مستقیم به مردم دهید. تا از آن ها بازخورد خوبی در کسب و کارتان بگیرد.

شهرهای بهارستان برای پخش تراکت

صالحیه (صالح آباد)

شهر صالحیه یکی دیگر از شهر های بهارستان است. که گزینه مناسبی برای پخش تراکت و تبلیغات به حساب می آید. یکی از معروف ترین خیابان های صالحیه، خیابان 10 متری آن است. در این خیابان مغازه های زیادی با کاربری های مختلف قرار دارند، که روزانه مردم برای خرید و فراهم کردن مایحتاج روزمره خود به این خیابان مراجعه میکنند. بنابراین میتوان گفت که مرکز خرید این شهر همین خیابان است.

که از ازدحام جمعیت مناسبی برخورد میباشد. که این یک امتیاز عالی برای پخش تراکت در گلستان به حساب می آید. بنابراین شما میتوانید با روش پخش تراکت به صورت دست به دست در این خیابان بازخورد خوبی به دست آورید تا با آن به کسب و کار خود رونق ببخشید.( مقاله پخش تراکت در رباط کریم را از دست ندهید)

صالحیه (صالح آباد)

قلعه میر: از دیگر شهرک های بهارستان میتوان به شهرک صنعتی قلعه میر اشاره کرد. این شهرک علاوه بر کاربری مسکونی که دارد، کاربری صنعتی و تجاری نیز دارد. که یکی دیگر از شهر مناسب برای پخش تراکت در بهارستان است. یکی از دلایل معروفیت این شهر دارا بودن تولیدی و بازار مبل است.

بنابراین مردم نسبتا زیادی برای خرید مبلمان هم از اسلامشهر و هم از دیگر شهرستان های بهارستان به این شهرک مراجعه میکنند. و شما میتوانید با توزیع برگه های تبلیغاتی در ساعات شلوغی بازار برای مثال از ساعت 16 تا 21 مشتری های زیادی را جذب کنید؛ تا بازخورد خوبی بگیرید و رونقی به کسب و کارتان بدهید.

قلعه میر

قلعه میر:

نسیم شهر

یکی دیگر از شهر های بهارستان برای تبلیغات و پخش تراکت میتوان به نسیم شهر اشاره کرد. این شهرک نسبتا پر تراکم است و از جمعیت خوبی برای پخش تراکت برخوردار میباشد. یکی از جاهای مناسب برای تبلیغات در این شهر میتوان به شهرک صنعتی آن اشاره کرد. که کارخانه های مهمی از جمله کارخانه لبنی پاژن در آن قرار دارد.

از دیگر جاهای مناسب برای تبلیغات و پخش تراکت میتوان به سیتی سنتر آسمان، کانون پرورشی فکری مرکز نسیم شهر، پارک تفریحی خلیج فارس، بازار بزرگ نسیم شهر، استادیوم  پنج هزار نفری نسیم شهر، سینمای نسیم شهر، پارک بانوان شهرک رسالت، پارک بانوان آنا، پارک جنگلی الغدیر، امام زاده حسن در اسماعیل‌آباد و پارک استاد شهریار نسیم شهر و … اشاره کرد. زیرا اکثر کسانی که به این مراکز مراجعه میکنند، مردم بومی هستند و میتوان گفت که این مردم همان مخاطبان هدف برای تبلیغات هستند و شما میتوانید با پخش تراکت بازخورد خوبی از آن های بگیرید.

نسیم شهر

پخش تراکت در بهارستان

یکی از مهم ترین مکان های پخش تراکت در بهارستان شهر گلستان است. گلستان مرکز شهر بهارستان می باشد، مانند باغ فیض که مرکز اسلامشهر می باشند. این شهر از مغازه های تجاری زیادی برخورد دار است. که شما میتوانید با پخش تراکت به روش ساعتی  بازخورد قابل توجه ای را از آن بگیرید.

یکی از مزیت های مثبت این شهر وجود آموزشگاه های زیاد زبان انگیلسی است. که طبیعتا پخش تراکت در بهارستان برای آموزش زبان انگلیسی بیشتر از هر چیز دیگری در این محله باید دیده شود. بهارستان حدود به 300 هزار جمعیت دارد و وجود این تعداد موسسه ها زبان در گلستان بی مورد نیست.

پخش تراکت در بهارستان

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد شهرستان بهارستان توضیح دهیم . و بهترین مکان ها و محله های مناسب برای توزیع برگه های تبلیغاتی را با هم مورد بررسی قرار دهیم. همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های جنوب تهران به مقاله پخش تراکت در جنوب تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*