پخش تراکت در بازار تهران

پخش تراکت در بازار تهران

بازار تهران از قدیمی ترین بازار های ایران است، که در مرکز شهر تهران که در منطقه 12 تهران واقع شده است. این بازار از مهم ترین بازار های تهران است؛ که این بازار به عنوان قلب اقتصاد ایران معروف است. پس این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در بازار تهران به حساب می آید. زیرا بسیاری از فعالیت های اقتصادی در این محل انجام میشود. که شما میتوانید با تبلیغات و پخش تراکت در این محله به بازخورد خیلی خوب برسید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با بازار تهران آشنا شویم و راه های تبلیغات در این محل را باهم بررسی کنیم. پس تا آخر مقاله پخش تراکت در بازار تهران با ما همراه باشید…

  • تاریخچه تهران
  • دسترسی های بازار تهران
  • رستوران ها برای پخش تراکت
پخش تراکت در بازار تهران

پخش تراکت در بازار تهران

تاریخچه بازار تهران

همانطور که گفتیم بازار تهران از مراکز مهم اقتصادی و تاریخی شهر و همچنین از مکان های گردشگری شهر تهران است. که در سال 1356 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. مساحت بازار تهران  105 هکتار است. که به فروش انواع کالاها اختصاص دارد و شامل مجموعه‌ای از خرده‌فروش‌ها، عمده‌فروش‌ها، کارگاه‌های تولیدی، انبارهای کالا و… می‌شود. در واقع بسیاری از تولیدی های در بازار تهران نمایندگی دارند و از همین جهت این بازار مرکز اصلی توزیع کالا در داخل کشور به حساب می‌آید. از این رو میتوان گفت که این بازار یکی از بهترین جاهای تبلیغات و پخش تراکت در تهران است.

اقا محمد خان، بنیانگذار سلسله قاجار است، وجود برخی بناهای تاریخی مانند: کاخ های سلطنتی، مساجد، دروازه‌ها و عمارت شمس العماره، که در اطراف بازار بزرگ تهران واقع شده‌اند، یادآور این دوران‌ در قرن نوزدهم هستند. و نکته قابل توجه این است  معمارانی که در این دوران برای ساخت بناها به کار گرفته میشدند ایرانی نبودند. ناصرالدین شاه قاجار گروهی از معماران فرانسوی را برای طراحی برخی دروازه ها و دیگر بناهای مناطق مهم در ایران به کار گرفت. معماری این بازار به گونه ای است که مردم زمانی که برای خریدن در این محل مراجعه می کنند احساس گرما نکنند.  از قرن نوزدهم تا به امروز، بسیاری از گردشگران این بازار را قویترین جاذبه شهر تهران می دانند. بنابراین این بازار به دلیل اینکه قلب اقتصاد ایران است و همچنین از لحاظ تاریخچه و معماری بسیار حائز اهمیت است.

لذا روزانه از جمعیت قابل توجه ای برخوردار است. و یک مزیت عالی برای پخش تراکت در بازار تهران به حساب می آید. ( مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

تاریخچه بازار تهران

تاریخچه بازار تهران

دسترسی های بازار تهران

 بازار تهران از سمت جنوب به خیابان‌ مولوی، از سمت شرق به خیابان مصطفی خمینی، از شمال به خیابان پانزده خرداد و از غرب به خیابان خیام ختم می‌شود. چهارراه مولوی، میدان محمدیه و چهارراه سیروس در تقاطع این خیابان‌ها قرار گرفته‌ اند. بهترین وسیله نقلیه برای دسترسی به این بازار تهران، مترو است، زیرا  بازار تهران در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و همچنین در روزهای تعطیل هم از ترافیک سنگینی برخوردار است. بنابراین یک امتیاز برای پخش تراکت به حساب می آید.

ایستگاه مترو بازار تهران میتوان به ایستگاه پانزده خرداد اشاره کرد. که بهترین گزینه برای دسترسی به بازار تهران است زیرا فاصله چندانی در این محل ندارد. بنابراین مردم زیادی از این ایستگاه برای رسیدن به بازار استفاده میکنند. و شما نباید از پخش کردن تراکت در این محل قافل شوید. زیرا به خاطر ازدحام جمعیتی که این ایستگاه دارد. شما میتوانید بازخورد خیلی خوبی بگیرید؛ و مشتری های زیادی را جذب کنید.

همچنین از دیگر دسترسی های تهران میتوان به خیابان خیام، خیابان مولوی، پانزده خرداد و مصطفی خمینی اشاره کرد. همچنین از ایستگاه های تاکسی و و اتوبوس های بی آر تی قافل نشوید. زیرا مردم و همچنین بازاریان زیادی از این وسابل نقلیه عمومی برای رسیدن به بازار تهران استفاده میکنند. و شما میتوانید با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی مخاطبان هدف خود را جذب کنید تا تحولی به کاسبی خود بدهید. بنابراین وجود چنین دسترسی هایی برای پخش تراکت در بازار تهران بسیار مناسب است و مشتری های زیادی در این راه ها وجود دارد.

دسترسی های بازار تهران

رستوران ها برای پخش تراکت در بازار تهران

در زمان ظهر و موقع ناهار هم مردم و هم مغازه داران به رستوران ها برای صرف نهار مراجعه میکنند. پس این زمان رستوران ها از جمعیت قابل توجه ای برخوردار هستد. و بهترین گزینه برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی است. از مهم ترین رستوران های بازار تهران میتوان به رستوران مسلم که یکی از بهترین و شلوغ ترین رستوران های بازار تهران است اشاره کرد. در این رستوران می توانید خوشمزه ‌ترین ته چین تهران را میل کنید. این رستوران همیشه شلوغ و پر جمعیت است اما همواره به سرویس ‌دهی فوق‌العاده و ته چین مرغ بسیار معروف و مشهور است.

همچنین مجموعه رستوران نایب یکی از معروف ترین رستوران های زنجیره ای ایران است که شعبه های گوناگونی در سرتاسر ایران دارند. که مهم ترین شعبه این رستوران، شعبه بازار تهران است. و به چلوکباب های خوشمزه آن معروف است.

از دیگر رستوران های مهم بازار تهران میتوان به رستوران شرف الاسلامی اشاره کرد: این ستوران در نزدیکی مسجد امام خمینی قرار دارد. این رستوران از سال 1317 شروع به کار کرده است. این رستوران ار دوران قاجار تا به امروز به عنوان معروف ترین چلوکبابی در تهران است. بنابراین همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم رستوران ها به خاطر موقیعتی که دارند بهترین گزینه برای پخش تراکت در بازار تهران هست. و شما میتوانید با انجام تبلیغات بهترین مشتری های متانسب با کسب و کار خود را جذب کنید.

رستوران ها برای پخش تراکت در بازار تهران

رستوران ها برای پخش تراکت در بازار تهران

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش ها و بهترین مکان های مناسب برای پخش تراکت در بازار تهران را به شما معرفی کنیم. همچنی برای اینکه  توزیع برگه های تبلیغاتی جواب دهد و شما مشتری های خود را جذب کنید. بهتر است از تراکت پخش کن های متخصص برای انجام این کار استفاده کنید. که شرکت خدمات ما بهترین تراکت پخش کن ها را در اختیار شما قرار میدهد.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

7 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*