پخش تراکت در رباط کریم

پخش تراکت در رباط کریم

رباط کریم یکی از شهرستان های استان تهران است که در فاصله 25 کیلومتری جنوب غربی آن قرار دارد. شهرستان رباط کریم قدمتی شش هزار ساله دارد. این شهرستان به عنوان شاهراه اصلی اتصال به شهر تهران است، که جاده ساوه به تهران مهمترین راه اصلی است که بسیار پر رفت و آمد و شلوغ است. همچنین رباط کریم از جمعیت بسیار خوبی برخوردار است و همین یک مزیت بسیار خوب برای پخش تراکت در رباط کریم است. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با رباط کریم و راه های مناسب پخش تراکت در آن شویم، بنابراین اگر شماهم قصد تبلیغات و پخش تراکت در رباط کریم را دارید با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در رباط کریم همراه باشید…

تاریخچه رباط کریم

دسترسی های رباط کریم

مراکز خرید پخش تراکت

مراکز علمی برای پخش تراکت

پخش تراکت در رباط کریم

تاریخچه رباط کریم

 همانطور که قبلا اشاره کردیم رباط کریم قدمت شش هزار ساله دارد و همچنین دارای تمدن و تاریخ غنی است. با گسترش رباط کریم و خانه های روستایی که در اطراف کاروانسرها قرار داشته، به این شهر چهار دروازه اضافه گردید؛ که به چهار جهت شمال، جنوب، شرق و غب منتهی شد. همچنین آثاری از دروازه غربی تا چندی پیش باقی مانده بود، که با احداث باغ های میوه و توسعه شهر از بین رفت.

همچنین در اطراف بازارک که معروف به چاله بازارک است، با بررسی های کارشناسان باستان شناسی دریافتند که  روستا یا شهری دیرینه ای در زیر خاک مدفون شده است و با توجه به آثار باستانی های زیادی که در سال های 69 تا اواخر 74 کشف شده است نشان دهنده  این قدمت شش هزار ساله ی رباط کریم است.

از مهم ترین دلایل و علت های اصلی گسترش و شکل گیری رباط کریم میتوان به واقع شدن شهر رباط کریم بر سر راه، جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد اشاره کرد؛ از جهتی دیگر نیز بعد از این که آقا محمدخان قاجار اولین پادشاه قاجار، تهران را به پایتختی انتخاب کرد.

تاریخچه رباط کریم

تاریخچه

و به عمران و آبادامی آن همت گماشت و تهران مرکز امور دولتی و حکومتی ایران شد،و رفت و آمد مردم به شهر  تهران برای رفع نیازها و انجام کارهای اداری از نقاط مختلف کشور افزایش یافت و مردم مناطق جنوبی ایران،کاروانیان ،بازرگانان و دسته های نظامی می بایست از رباط کریم که در مسیر جاده ساوه به تهران واقع بود عبور می کردند که این امر به تدریج مهاجرانی را از شهرهای گوناگون به سوی رباط کریم جذب کرد. بنابراین با توجه به قدمت این شهر و با دارا بودن آب و هوای مناسب مردم زیادی در این شهر زندگی میکنند و این خود یک مزیت خوب برای پخش تراکت در رباط کریم به حساب می آید.

تاریخچه رباط کریم

دسترسی های رباط کریم

شهرستان رباط کریم از سمت شمال به شهریار، و از سمت جنوب به شهرستان های اسلامشهر و ری و از غرب نیز به شهرستان زرندیه دسترسی دارد. همچنین این شهرستان به مناطق کویری و دریاچه نمک قم نیز نزدیک است. همانطور که گفتیم رباط کریم در  آزادراه تهران ساوه قرار دارد. همچنین به جاده قدیم ساوه، آزادراهه تهران قم و جاده رباط کریم شهریار نیز ارتباط دارد. همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم رباط کریم مسیر ارتباطی دیگر شهر های جنوبی به پایتخت است که از همین رو باعث پر ازدحام بودن آن میشود، که این خود یک امتیاز برای پخش تراکت در رباط کریم است.

از ایستگاه اتوبوس ها و تاکسی های این شهر نیز قافل نشوید. زیرا کسانی که از این وسایل استفاده میکنند، مخاطبان هدفی هستند که برای شما گلچین شده اند، و شما با توزیع برگه های تبلیغاتی میتوانید به کاسبی خود رونق ببخشید.

دسترسی های رباط کریم

مراکز خرید برای پخش تراکت در رباط کریم

از مهم ترین مراکز تجاری شهرستان رباط کریم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع تجاری پردیس
  • مجتمع تجاری الماس
  • مرکز تجاری الماری
  • پاساژ میلاد قائم
  • مجتمع فرهنگی و تجاری مهرگان

این مجتمع ها از بهترین و شلوغ ترین مراکز خرید رباط کریم است، شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست در مراکز خرید بازخورد خوبی بگیرید؛ زیرا این مراکز واحد های تجاری متنوعی از قبیل: پوشاک، مبلمان، کیف و کفش و… دارند؛ که این خود یک مزیت برای پخش تراکت در رباط کریم میباشد؛ اگر میخواهید این تراکت را به صورت مستقیم به دست مردم بدهید هم بهتر است این کار را یک پروموتر حرفه ای انجام دهد و هم بهتر است در زمان شلوغی بازار یعنی ساعت 17 الی 21 این کار انجام شود؛ تا مشتری مورد نظر خود را کسب کنید، تا با این کار بتوانید رونق چشمگیری را در کارتان احساس کنید.

( مقاله پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید)

مراکز خرید برای پخش تراکت در رباط کریم

مراکز علمی برای پخش تراکت در رباط کریم

دانشگاه ها و مراکز علمی دیگر برای تبلیغات و پخش تراکت بسیار مهم هستند، زیرا دانشجویان مخاطبان هدفی هستند که برای شما گلچین شده اند، و با انجام تبلیغات میتوانید آن ها را به عنوان مشتری های درجه یک جذب کنید. از مهم ترین مراکز علمی رباط کریم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد رباط‌کریم

دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون هوایی

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد پرند

دانشگاه پیام نور- واحد رباط‌کریم

دانشگاه علمی کاربردی تلاونگ

اگر شما در زمینه فروش کتاب فعالیت میکنید و یا کتابخانه دارید؛ میتوانید با پخش تراکت مشتری های زیادی را از این مراکز جذب کنید و رونق چشمگیری را در کارتان احساس کنید و بازخورد خوبی را بگیرید. بنابراین با یکی دیگر از مراکز و روش های پخش تراکت در رباط کریم آشنا شدیم. (مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندید)

مراکز علمی برای پخش تراکت در رباط کریم

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد شهرستان رباط کریم صحبت کنیم و بهترین مکان ها و جاهای مناسب و پر بازده رباط کریم را به شما معرفی کنیم تا با پخش تراکت در رباط کریم بازدهی بسیار خوبی را احساس کنید و به کاسبی خود رونق ببخشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر مناطق جنوب تهران مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از به هیچ عنوان از دست ندهید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*