پخش تراکت در تجریش

پخش تراکت در تجریش

تجریش یکی از بزرگترین محله های تهران است که در شمال تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. همچنین میتوان گفت این محله از قدیمی ترین محله های تهران است. این محله جزو مرفه ترین محله های تهران به حساب می آید، که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در تجریش است. ما در این مقاله قصد داریم با محله تجریش و راه ها و مکان مناسب تبلیغات و پخش تراکت آشنا شویم. بنابراین اگر شما هم قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را دارید، پس با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در تجریش همراه باشید…

  • تاریخچه محله تجریش
  • دسترسی های تجریش
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در تجریش

پخش تراکت در تجریش

تاریخچه محله تجریش

نام قدیمی محله تجریش طجردشت بود. محله تجریش بزرگترین آبادی در طراف تهران بوده است. که با سرعت بیشتری دچار دگرگونی شد و وارد بافت شهری تهران شد. آقا محمد خان قاجار تهران را به عنوان پایتخت ایران انتخاب نمود. و محله ای که آب و هوای خوبی داشت و مورد توجه اشراف بود را به ییلاق تبدیل کرد. که این محلی همان تجریش است. اشرافیان قاجار باغ‌های بسیار زیادی را برای اقامت مخصوصا در فصل تابستان در این محله احداث کردند، در تجریش قنات های بسیار زیادی وجود داشت که امروزه بخش از آن ها نیز هنوز وجود دارند.

که از این قنات ها میتوان به قنات امامزاده صالح، قنات محمدیه، قنات مقصودبک که در کنار رود دربند قرار دارند و همچنین قنات کهریز، قنات سرپل تجریش نام برد. در مورد بافت این محله هم باید گفت که خانه های ویلایی بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از روش گذاشتن تراکت لای درها استفاده کنید. همانطور که گفتیم این محله از بزرگترین محله های تهران و همینطور مرفه ترین محله است که این خود یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در تجریش به حساب می آید.

تاریخچه محله تجریش

دسترسی های محله تجریش

محله تجریش از سمت شرق به خیابان شریعتی، از غرب به خیابان دربندی و خیابان نیلوفر، و همچنین از سمت جنوب به بزرگراه صدر و بزرگراه مدرس و از شمال به خیابان ولیعصر منتهی میشود. محله تجریش از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است. که یکی از این دسترسی ها ایستگاه مترو تجریش است. ایستگاه تجریش آخرین ایستگاه خط یک مترو است. که شمال تهران را به جنوب تهران وصل میکند. که این ایستگاه یکی از شلوغ ترین ایستگاه های مترو تهران است. که این خود یک مزیت عالی برای پخش تراکت در تجریش به حساب می آید. و شما میتوانید با پخش تراکت در ورودی و خروجی ایستگاه مشتری های خود را جذب کنید تا با آن به بازخوردی خوبی برسید.

همچنین وجود ایستگاه بی آر تی یکی دیگر از میزتی های تبلیغات در این محله است که این ایستگاه از خط راه آهن تا تجریش را به هم وصل میکند. اما از توزیع برگه های تبلیغاتی در پایانه بزرگ تاکسیرانی قافل نشوید. این ایستگاه به تمام نقاط تهران دسترسی دارد. اکثر کسانی که از این پایانه استفاده میکنند، مردم بومی هستند که میتوان گفت این مردم همان مخاطبان هدف هستند که برای شما گلچین شده اند. و با تبلیغات میتوانید به راحتی آن ها را جذب کنید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید. همچنین این منطقه نیز از بار ترافیکی بالایی برخور دار است. که این خود یک مزیت دیگر برای پخش تراکت در تجریش به حساب می آید. وشما میتوانید از پخش کردن تراکت به صورت ساعتی در این خیابان ها بازخورد خوبی بگیرید.

دسترسی های محله تجریش

مراکز خرید برای پخش تراکت در تجریش

یکی از مهم ترین مراکز خرید تجریش، بازار بزرگ تجریش است که این بازار موجب محبوبیت و معروفیت محله تجریش نیز شده است. در این بازار روزانه مردم زیادی برای خرید و رفع نیازهای روزمره مراجعه میکنند. که این بازار گزینه بسیار مناسبی برای پخش تراکت در تجریش است. این بازار سرپوشیده است؛ و از یک طرف به امامزاده صالح راه دارد و از یک سو به به میدان تجریش دسترسی دارد. همچنین این بازار توریست پذیر است و روزانه گردشگرهای قابل توجه ای به این بازار می آیند؛ که این خود برای تبلیغات بسیار خوب است.

از دیگر مراکز خرید این محله میتوان به مجتمع خرید قائم، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید البرز، مجتمع خرید بعثت، مجتمع میری و مرکز خرید ارگ اشاره کرد. این مراکز خرید به دلیل اینکه واحد های تجاری متنوعی دارد، که روزانه مردم زیادی به آن مراجعه میکنند و اگر شما میخواهید تراکت ها را به صورت مستقیم به دست مردم برسانید بهتر است در ساعات شلوغی بازار اقدام به این کار کنید تا به بازخورد مناسبی دست یابید.( مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.)

مراکز خرید برای پخش تراکت در تجریش

پخش تراکت در تجریش

بنابراین شما می توانید در صورت لزوم  به یک محله شلوغ برای پخش تراکت کسب و کار لوکس خود، از میدان تجریش استفاده کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، اکثر افرادی که در تجریش رفت و آمد می کنند از درجه بالایی از لحاظ سرمایه برخوردار هستند. پس اگر از کسب و کاری نه چندان ارزان برخوردار هستید.  از میدان بزرگ تجریش برای تبلیغات استفاده کنید. میدان تجریش نیز نقطه پایانی خیابان ولیعصر (عج) تهران می‌باشد و به دلیل سربالایی بودنش به تراکت پخش کن حرفه ای احتیاج دارد.

تجریش از جمله محل هایی است که همه نوع کسب و کاری دارد، از چایخانه های گران قیمت گرفته تا رستوران هایی که با قیمت مناسب تری نسبت به سایر رستوران ها فعالیت میکنند. بنابراین این موضوع خیلی واضح است که تجریش یا حتی منطقه یک تهران همه نوع قشر فعالیت اقتصادی می کنند. پس حتی کسب و کارهای ارزان قیمت هم می توانند با پخش تراکت در تجریش موفق شوند؛ اما همان طور که گفته شد، کسب و کارهای لوکس و گران بازخورد بیشتری خواهند گرفت.

پخش تراکت در تجریش

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مکان ها و خیابان ها و همچنین بهترین روش های پخش تراکت را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید بازخورد خوبی از آن ها بگیرید تا به کسب و کار رونق ببخشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شمال تهران مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*