پخش تراکت در پرند

شهر پرند یکی از جدیدترین شهر های ایران است. که در جنوب غربی تهران واقع شده است. این شهر یکی از شهر های رباط کریم است. که دارای 7 فاز میباشد. شهر پرند یکی از قطب های جذب سرمایه در اطراف تهران تبدیل شده است. که این خود یک مزیت بسیار عالی برای برای پخش تراکت در پرند می باشد. شهر پرند آلودگی هوایی ندارد و به همین علت جمعیت خوبی در این جا ساکن هستند. که این برای توزیع برگه های تبلیغاتی بسیار عالی است. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهر جدید پرند آشنا شویم و بهترین مکان های و جاها برای پخش تراکت را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا آخر مقاله پخش تراکت در پرند با ما همراه باشید…

دسترسی های شهر پرند

مراکز خرید برای پخش تراکت

مراکز علمی برای توزیع برگه های تبلیغاتی

پخش تراکت در پرند

دسترسی های شهر پرند

این شهر تازه تاسیس در 30 کلومتری آزاد راه تهران ساوه قرار دارد. از مهم ترین و اصلی ترین راه دسترسی به این شهر میتوان به آزادراه تهران ساوه، آزاد راه تهران قم و در آخر به راه آهن تهران جنوب اشاره کرد. همچنین شهر پرند به فرودگاه بین المللی امام خمینی دسترسی بسیار خوبی دارد. که این خود اهمیت این شهر را دو چندان کرده است. همچنین روزانه 11 مترو از سمت تهران به مقصد فرودگاه امام خمینی در رفت آمد است. به این ترتیب دسترسی بسیار راحت پرند به تهران یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در پرند است.

این شهر علاوه بر داشتن ایستگاه مترو، ایستگاه راه آهن نیز دارد. و بنابراین شما هم میتوانید با پخش تراکت در ورودی و خروجی های ایستگاه مترو هم با توزیع برگه های تبلیغاتی در ایستگاه راه آهن مشتری های مخصوص کسب و کار خود را جذب کنید. تا بتوانید با این کار باز خورد خیلی خوبی را در کسب و کارتان احساس کنید. همچنین از انجام تبلیغات در ایستگاه های تاکسی و اتوبوس های شرکت واحد به هیچ عنوان غافل نشوید. زیرا روزانه افراد بسیاری از این وسایل حمل و نقل استفاده میکنند و شما میتوانید.  با پخش کردن تراکت آن باز خورد خوبی را که مورد نظر دارید را دریافت کنید.

دسترسی های شهر پرند

دسترسی های شهر پرند

مراکز خرید برای پخش تراکت در پرند

از مهم ترین مراکز خرید پرند میتوان به: مجتمع تجاری های سی، مجتمع تجاری خورشید، پاساژ یاس، مجتمع تجاری مهر، پاساژ فدک و… اشاره کرد. این مجتمع های تجاری به دلیل داشتن واحد های تجاری مختلف از جمله: لباس، کیف و کفش، دکوریجات و… محل مناسبی برای پخش تراکت در پرند هستند. اگر میخواهید تراکت ها را به صورت مستقیم به دست مردم بدهید بهتر است. این کار را در ساعات شلوغی بازار یعنی ساعت 17 تا 21 انجام دهید. یا اینکه اگر میخواهید این برگه های تبلیغاتی را به دست مغازه داران و فروشگاه داران بدهید بهتر است در ساعات خلوت بازار اقدام به این کار کنید. تا مشتری های مورد نظر خود را جذب کنید تا رونقی به کاسبی خود بدهید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در پرند

مراکز علمی آموزشی برای پخش تراکت در پرند

یکی از مزیت های تبلیغاتی شهر پرند دارا بودن 40 واحد آموشی است. که برای کسانی که در زمینه ی تدریس دروس به صورت خصوصی فعالیت میکنند یسیار مناسب است. زیرا میتوانند با انجام تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این مکان ها بازخورد خوبی بگیرند. به این علت که مدارس و دیگر واحد های آموزشی مخاطبان هدف برای این صنف شغلی هستند. و عملا این مخاطبان هدف برایشان گلچین شده اند. بنابراین با پخش تراکت در این مکان ها میتوانید مشتری های بسیار زیادی را جذب کنید تا به کسب و کارتان رونق ببخشید. همچنین مهم ترین مرکز علمی این شهر میتوان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند اشاره کرد. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در پرند است.

و برای کسانی که کافه رستوران دارند یک فرصت عالی است و میتوانند با پخش تراکت و تبلیغات در اطراف و ورودی دانشگاه مشتری های خوبی را جذب کنند؛ زیرا دانشجو ها همواره به دنبال مکانی برای دورهمی ها هستند.

مراکز علمی آموزشی برای پخش تراکت در پرند

پخش تراکت در پرند

همانطور که اشاره کردیم پرند یک شهر کاملا تازه تاسیس است. که وجود مسکن مهر آن را بسیار معروف کرده است. بنابراین این شهر تازه ساخت گنجایش های بسیاری برای تبلیغات و ایجاد کسب و کار دارند.  از آنجایی که همچنان کمبود های بسار زیادی در فاز های 4 به بعد پرند دارند، فعلاً با هزینه کم هم می توان تبلیغات پوششی در پرند را انجام داد.

شما میتوانید در بلوک مسکونی خود  یک کسب و کاری را شروع کنید و با هزینه های خیلی کمی می توانید تبلیغات تان را انجام دهید و به همین ترتیب بازار آن منطقه را به صورت کامل در دست خودتان بگیرید.  هر چه زودتر شروع به این کار بکنید، قدمت بیشتری پیدا می کنید و طول سابقه هم برابر است با مقدار اعتبار، که میتوانید مشتری های بسیار زیادی را به دست آورید.

شما فقط یک محاسبه ساده  انجام دهید متوجه می شوید که به صورت میانگین در هر بلوک 10 ساختمان و هر ساختمان هم 3 طبقه است. یعنی 120 خانواده در این بلوک ها وجود دارند و این رقم نزدیک به 500 نفر در هر بلوک می باشد، پس این ها همه مخاطبان هدف شما هستند. و میتوانند به کاسبی شما رونق ببخشند.

پخش تراکت در پرند

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد شهر پرند صحبت کنید و بهترین مکان های تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی را به شما معرفی کنی. همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های جنوب تهران به مقاله پخش تراکت در جنوب تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*