پخش تراکت در یافت آباد

پخش تراکت در یافت آباد

محله یافت آباد از قدیمی ترین محله های جنوب غرب تهران است. تمامی این محله در منطقه 18 شهرداری تهران قرار دارد. این محله به دلیل بازار مبلی که در آن قرار دارد، بسیار معروف است، و میتوان گقت معدن بازار مبل و تخت تهران همین محله است. که این خود یک مزیت عالی برای توزیع برگه های تبلیغاتی  به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم که با راه های پخش تراکت در یافت آباد آشنا شویم، با این حال اگر شما هم قصد پخش تراکت در این محله را دارید، پس تا آخر مقاله پخش تراکت در یافت آباد با ما همراه باشید…

  • تاریخچه محله یافت آباد
  • دسترسی های یافت آباد 
  • مراکز خرید یافت آباد

پخش تراکت در یافت آباد

تاریخچه محله یافت آباد

طبق تاریخ محله یافت آباد از توابع شهر ری بوده که (غار و فشاپویه) نامیده می‌شد. که خود این محله به دو قسمت غار شرقی و غربی تقسیم میشد، که غار غربی ه مین یافت آباد امروزی است.

ساکنین محله یافت آباد از بستگان و خاندان کریم خان زند بودند که به این محله مهاجرت میکنند و نیمی از زمین های این محله به تصاحب خود در می آورند. شغل اصلی آن ها هم دامداری بود که معمولا به نگهداری از گاو میش می پرداختند.

که به همین علت به قسمتی از یافت آباد، همت آباد نیز میگفتند. آخرین خان یافت آباد مردی به نام عبدالکریم تقدیسی که بسیار دانا و نیک بود، با تلاش و کوشش های فراوان توانست برای بعضی از زمین های یافت آباد زمین های سند اعیانی بگیرد.

 قبل از انقلاب با تاسیس یک کارخانه شیر پاستوریزه در یافت آباد باعث شده که این محله رونق بگیرید. اما امروزه یافت آباد بزرگ ترین مرکز مبل و دریگر وسایل چوبی منازل تبدیل شده است. بنابراین این خود یک گزینه ی مناسب برای پخش تراکت در یافت آباد است.

تاریخچه محله یافت آباد

دسترسی های محله یافت آباد

از مهم ترین و همچنین راحت ترین مسیرهای دسترسی محله یافت آباد میتوان به بزرگراه آزادی که از سمت غرب به این محله دسترسی دارد اشاره کرد. دیگر دسترسی مهم این محله بزرگراه فتح است. محله یافت آباد هیچ ایستگاه مترویی ندارد ولی نزدیک ترین ایستگاه ها به این محله میتوان به ایستگاه عبدل آباد و ایستگاه آزادگان اشاره کرد.

اما این محله دارای خط بی آر تی هست که در خط 10 سامانه بی آر تی قرار دارد. شما برای پخش تراکت میتوانید به همین ایستگاه های مترو که در بند های بالا اشاره کردیم مراجعه کنید و با توزیع برگه های تبلیغاتی در ورودی و خروجی های این ایستگاه های مشتری های مورد نظر با کسب و کارتان را جذب کنید. همچنین برای پخش تراکت در یافت آباد از ایستگاه های تاکسی آن قافل نشوید، زیرا مردم بومی زیادی از آن ها استفاده میکنند. و میتوانید با تبلیغات بازخورد بسیار خوبی از آن ها بگیرد.

دسترسی های محله یافت آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت در یافت آباد

مهم ترین مرکز خرید این محله همانطور که قبلا اشاره کردیم بازار مبل یافت آباد است، که به دلیل اینکه از دیگر مناطق تهران هم به این مراکز مراجعه میکنند از ازدحام جمعیت خوبی برخورد دار است. که شما با توزیع برگه های تبلیغاتی در این مناطق علاوه بر جذب مردم بومی از سایر مناطق تهران و شهرستان های دیگر هم میتوانید مشتری جذب کنید. تا بازخورد آن را در کارتان احساس کنید. از دیگر مراکز مهم تجاری این محله میتوان به بازار بزرگ موبایل شماره دو اشاره کرد. همچنین این محله پاساژ تجاری با صنوف پوشاک نیز دارد. که این خود یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در یافت آباد است.

مراکز خرید برای پخش تراکت در یافت آباد

مراکز علمی آموزشی برای توزیع برگه های تبلیغاتی

مهم ترین مراکز آموزشی یافت آباد میتوان به دانشکده شهید انقلاب اشاره کرد. اگر در زمینه تدریس دروس فعالیت میکنید. یا در زمینه فروش کتاب فعالیت میکنید و کتابخانه دارید. میتوانید با توزیع برگه های تبلیغاتی در جلوی دانشگاه، مشتری های بسیار زیادی را جذب کنید. همچنین کافه و رستوران هایی که در اطراف دانشگاه هستند میتوانند با توزیع برگه های تبلیغاتی مشتری های جوان خود را جذب کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مراکز علمی آموزشی برای توزیع برگه های تبلیغاتی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد محله یافت آباد صحبت کنیم و بهترین مکان ها و جاها و خیابان های مناسب برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر نقاط جنوب تهران مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*