پخش تراکت در اکباتان

پخش تراکت در اکباتان

شهرک اکباتان بزرگترین شهرک مسکونی در غرب تهران است. تمامی این شهرک در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. مساحت این شهرک 5.49 کیلومتر مربع است. و جمعیت آن هم طبق سرشماری سال های اخیر 44.981 نفر است. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود است. و عمر مفید شهرک حدود ۳۰۰ سال برآورد شده‌است. بنابراین پخش تراکت در اکباتان، به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی های بسیار عالی که دارد. میتواند از بازخورد بسیار خوبی برخوردار باشد.

شما باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید: اول شناختی است که باید از این محل به دست آورید و دوم استخدام یک تراکت پخش کن مناسب. که ما در این مقاله قصد داریم هر دوی این نکته را برای شما به خوبی حل کنیم، پس حتماً تا پایان با مقاله پخش تراکت در اکباتان همراه باشید...

  • ناریخچه شهرک اکباتان
  • دسترسی محله
  • مراکز خرید اکباتان
  • پخش تراکت در اکباتان
پخش تراکت در اکباتان

پخش تراکت در اکباتان

تاریخچه شهرک اکباتان

طرح ساخت شهرک اکباتان در سال 1345 کلیک خورد. و ساخت آن با سرمایه گذاری و خرید زمین از سوی مهندس رحمان گلزار توسط مهندسین ایرانی مبتنی بر روش بلندمرتبه‌سازی و طراحی شهری در آن دوره آغاز شد و بیشتر مصالح مورد نیاز  از خارج کشور وارد گردید.

طراحی مجموعه شهرک اکباتان بر عهده جردن گروزن معمار آمریکایی بود و توسط شرکت استارت آمریکا بوده است. طرح ساختن این شهرک در اوایل بسیار وسیع بود، برای مثال: شامل ساخت دریاچهٔ مصنوعی و بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ایران و… می‌شده‌ است. ساخت این شهرک بیش از 10 سال طول کشید و اوایل نظامیان در آن زندگی میکردند.

 این شهرک به گونه ای ساخته شده است که مقاومت آن در برابر زلزله تا 9 ریشتر است.  فضای سبز بسیار وسیع، نورگیری کاملا کافی و شوتینگ و رایزرهایی اختصاصی و پله‌های مخصوص فرار و ده‌ها استاندارد دیگر آمریکایی، اکباتان را از بقیه ساخت و سازهای تهران و ایران متمایز کرده‌است. (مقاله پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید.)

همانطور که گفتیم طرح ساخت اکباتان در ابتدا بسیار وسیع بود که بعد از انقلاب تغییراتی در مجموعه ‌های رفاهی  آن انجام گرفت. و طراحی  اولیه آن به صورت کامل هیچوقت انجام نشد. اولین واحدهای این مجتمع عظیم مسکونی که شامل بلوک A1 و C2  به کارمندان دولتی واگذار شد. بنابراین طبق صحبت هایی که شد. با توجه به وسعت زیاد اکباتان جمعیت بسیار زیادی هم در آنجا زندگی میکنند. پس یکی از مزیت های پخش تراکت در اکباتان میتواند باشد.

تاریخه شهرک اکباتان

تاریخه شهرک اکباتان

دسترسی محله اکباتان

شهرک اکباتان یکی از بزرگ‌ترین و مدرنترین شهرک‌های خاورمیانه است.  دسترسی های شهرک اکباتان که شامل دو خیابان اصلی می باشد. که این خیابان ها مرز بین فازهای شهرک را تعیین میکند. همانطور که گفتیم شهرک اکباتان در 3 فاز ساخته شده است.شهرک از سمت جنوب به خیابان آزادی که شاهراه تهران است می رسد و از سمت شرق هم  به ورودی بزرگاه ستاری وصل میشود. و قسمت شمالی شهرک اکباتان هم از بزرگراه تهران کرج عبور کرده است.

علاوه بر دسترسی پارک ارم به محله اکباتان می‌توان به پارک الهام بزرگ که واقع در بلوار فردوس غرب محله ارم است هم اشاره کرده. پارک الهام کوچک واقع در تقاطع فردوس و بهار و پارک بهمن واقع در بلوار فردوس غربی انتهای ورزی جنوبی دیگر دسترسی های این شهرک است. همچنین ایستگاه مترو شهرک در فاز دو ربه رو بلوک 13 قرار گرفته است. باتوجه به دسترسی های زیاد این شهرک میتوان نتیجه گرفت که از ازدحام جمعیت قابل توجه ای برخوردار است که این یک مزیت برای پخش تراکت در اکباتان به حساب میاید. همچنین وجود ایستگاه مترو به ازدحام این منطقه می افزاید. اکثر افراد برای پخش تراکت های خود ورودی و خروجی های این ایستگاه مترو را انتخاب می کنند.

دسترسی های شهرک اکباتان

دسترسی های شهرک اکباتان

مراکز خرید اکباتان

یکی از مهم ترین مراکز خرید اکباتان مجتمع تجاری مگامال است. این مجتمع شامل تعداد زیادی واحد تجاری می باشد. همچنین وجود یک هایپر مارکت در طبقه همکف باعث میشود که نیاز ساکنین محله به خرید روزانه را تامین کند. همچنین این مجتمع دارای امکانات رفاهی نظیر رستوران و فود کورت، سرویس بهداشتی ، نمازخانه، آسانسور و پارکینگ است . همچنین یک پردیس سینمایی با 11 سالن مجزا دارد. این مرکز خرید معمولا مراجعینی خارج از اکباتان هم دارد. بنابراین با توجه به صنوف مختلف در ابن مجتمع میتواند یکی دیگر از مناطق خوب برای پخش تراکت در اکباتان باشد. که میتوانید با تبلیغات در این مرکز به کسب و کار خود رونق ببخشید و از بازخورد خوبی بهره مند شوید.

مزاکز خرید اکباتان

مزاکز خرید اکباتان

پخش تراکت در اکباتان

 بازارچه‌های فاز یک که شامل هفت بازارچه جنوب ورزشگاه و چهار بازارچه در شمال ورزشگاه می‌شود خیلی پر جمعیت است. اولین و بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی، رفاهی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و گردشگری ایران که سالن پاتیناژ نیز جزو فاز دو آن است. و فاز سه دارای یک مجتمع تجاری می باشد که شامل 40 واحد است. همه این مزایا در فاز های اکباتان می باشد که استقبال زیادی برای پخش تراکت در این ناحیه می شود. البته باید تراکت پخش کن آراسته ای برای این کار تدارک ببینید چون اگر غیر از این باشد، زحمات تان هدر خواهد رفت.

این محله معروف به کسبه های بنگاه های املاک هم می باشد؛ زیرا جمعیت بسیار بالا است و همه به دنبال منزل هستند. اگر شوکی به بازار خود در تبلیغات در غرب تهران وارد کنید، بی شک موفق خواهی شد. بنابراین میتوانیم به جرعت بگوییم با پخش تراکت در اکباتان بازخورد و بازدهی بالایی را کسب میکنید.

پخش تراکت در اکباتان

پخش تراکت در اکباتان

در این مقاله سعی شد بهترین و مهم ترین مناطق شهرک اکباتان  برای توزیع تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید.)

شرکت خدمات ما، یکی از همبین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*