پخش تراکت در غرب تهران

غرب تهران، پر از مشتری های بالفعل برای شما می باشد؛ فقط کافی است کمی در تبلیغات و کیفیت محصول و یا خدمات تان دقت کنید. اما در حقیقت تبلیغات فقط 30 درصد از کار است! بقیه اش به کیفیت محصول، رفتار شما و کارمندانتان، مشتری مداری و… بستگی دارد تا بتوانید مشتری را جذب کنید. موفقیت شما در حوزه پخش تراکت در غرب تهران به طراحی خوب و پخش منظم هم بستگی دارد. یعنی تا می توانید باید از طراحی های رایگان پرهیز کنید و حاضر باشید که روی کارتان سرمایه گذاری کنید. زیرا پخش تراکت در غرب تهران ظرفیت بیش از اینها دارد. در ادامه با موارد زیر به خوبی آشنا خواهید شد:

  • پخش تراکت در جنت آباد
  • پخش تراکت در پونک
  • پخش تراکت در ستارخان
  • پخش تراکت در گیشا
  • پخش تراکت در اکباتان
  • پخش تراکت در تهرانسر
  • پخش تراکت در صادقیه

اگر قصد پخش تراکت در سایر مناطق پایتخت را هم دارید، به مقاله پخش تراکت در تهران مراجعه کرده و به خوبی با سایر مناطق آن هم آشنا شوید. همچنین پیشنهاد دیگرم این است که صوت زیر را قبل از مطالعه ادامه این مقاله گوش کنید تا با ذهنیت بازتر و بهتری به سراغ خواندن متن بروید.

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در جنت آباد

پخش تراکت در متروی ارم سبز و یا صادقیه کاملاً مناسب برای بومی های محله جنت آباد شمالی و جنت آباد جنوبی می باشد. این منطقه مانند بقیه مناطق غرب تهران شلوغ است و پخش تراکت در آن بسیار موثر است.

پخش تراکت ساعتی بسیار مناسب مراکز خرید می باشد. از این رو می خواهیم به مهم ترین مراکز خرید برای پخش تراکت در جنت آباد اشاره کنیم:

  • مرکز همایش‌های آدینه
  • مرکز خرید سمرقند
  • مرکز خرید طوبی
  • مرکز خرید ایرانپارس
  • مرکز خرید سرای مهستان
  • ۲۰ متری گلستان

همینطور می شود به دانشگاه های دانشکده زبان و ادبیات، دانشگاه غیرانتفاعی صدرا، مجتمع آموزشی باقرالعلوم، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه مهندسی جوش ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب واقع در کوچه حسن آذری اشاره کرد.

همچنین دانشگاه بازار خوبی برای کافه رستوران ها دارد؛ زیرا دانشجویان به شدت از آن استقبال می کنند حتی اگه در بحر خیابان نباشد. چرا که امروز دانشجویان به دنبال جایی برای کنار هم بودن می گردند که معمولاً کافه رستوران های کنار دانشگاه پیشنهاد خوبی است. اصلاً توزیع تراکت و یا سایر تبلیغات هم بیشتر برای کسب و کارهایی است که در جلوی چشم مشتری نیستند! پس می توانید کافه رستوران های خود را هم به خوبی در این مناطق تبلیغ کنید.

پخش تراکت در جنت آباد

پخش تراکت در جنت آباد

پخش تراکت در پونک

پونک در شمال غربی تهران واقع شده است که بخشی از آن در منطقه 5 و بخشی در منطقه 2 قرار دارد. (برای آشنایی با مناطق مناسب شمالی تهران برای پخش تراکت، می توانید مقاله پخش تراکت در شمال تهران را هم مطالعه کنید.) پونک از لحاظ موقعیت پخش تراکت برای اتوبوسرانی ها و تاکسی ران ها مناسب تر است.

مجتمع های تجاری در این منطقه موقعیت خوبی برای پخش تراکت دارند که مهم ترین آنها مجتمع تجاری تیراژه می باشد؛ چرا که رفت و آمد زیادی جلوی آن به چشم می خورد. طبیعی است که مردم های محلی پونک فقط برای خرید به تیراژه می روند. اگر می خواهید به خریداران تراکت بدهید، معمولاً از ساعت 17 الی 21 پیک شلوغی در این مرکز می باشد و باید در این ساعات این کار را انجام دهید. اما اگر هدفتان فروشنگان است، باید زمانی برای پخش بروید که سرشان خلوت است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و غرب در پونک واقع شده است و باز هم بازار بسیار مناسبی برای کافه رستوران ها فراهم کرده است. دانشگاه های پونک پتانسیل تبلیغ از نوع پخش تراکت ساعتی را هم دارند تا از طریق آن مشتری جذب کنند.

همچنین شما می توانید برای پخش تراکت در پونک از مجتمع تجاری بوستان هم استفاده کنید. به هیچ عنوان از ایستگاه بی آر تی این منطقه هم غفلت نکنید زیرا هنگام غروب کارمندان به منزلشان برمی گردند؛ این افراد عملاً افراد بومی پونک هستند و مخاطبان هدف برای شما گلچین شده اند. شاید هیچ چیزی بالاتر از این نباشد که ما مخاطبین هدف خود را گلچین ببینیم و پونک این گزینه را به ما داده است تا تراکت ها مستقیم به دست افرادی که می خواهیم برسد.

پخش تراکت در پونک

پخش تراکت در پونک

پخش تراکت در ستارخان

همانطور که احتمالاً می دانید در بحر این خیابان، از ابتدا تا انتهای آن فقط مغازه های تجاری و اداری هستند و خیابان بسیار بزرگی هم هست. این به این معنی است که رستوران ها می توانند نهایت استفاده را از این زیادی مغازه ها ببرند. زیرا 30 درصد از مغازه داران و کارمندان ادارات به همراه خود غذا نمی آورند. پس یک سوم بازار غذا دست کسی خواهد بود که کیفیت اطعام و استراتژی تبلیغی خود را قوی تر کند. از آنجایی که مغازه دار ها عمده فروش نیستند، پخش تراکت توسط پروموتر خانم (با پروموتر و تراکت پخش کن بیشتر آشنا شوید) بازخورد بهتری خواهد داشت. (مقاله کامل پخش تراکت در ستارخان را از دست ندهید.)

همچنین شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و فلکه دوم صادقیه را نیز پشتیبانی کنید. این فلکه شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین محله در غرب تهران می باشد. برای پخش ساعتی هم میتوانید جلوی بی آر تی پخش کنید و هم جلوی مرکز خرید گلدیس. شک نکنید با طراحی مناسب تراکت و پخش منظم در این 2 جا خروجی خوبی از پخش تراکت در ستارخان می گیرید.

پخش تراکت در ستارخان

پخش تراکت در ستارخان

پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا به دلیل وجود بوتیک ها، مغازه ها، فروشگاه ها و همچنین قرار گرفتن پارک گفتگو، بسیار پر بازدهی است. حتی در ضلع شمالی می توان گفت که رفت و آمد بصورت شبانه روزی می باشد و فرصت شما را 2 چندان می کند! این موارد نشان دهنده این است که افراد این منطقه اهل گشت و گذار هستند و توان پول خرج کردن دارند که می تواند بزرگ ترین فرصت برای پخش تراکت در گیشا برای شما باشد تا مشتری های خوبی جذب کنید. همچنین مردم محله های دیگر از جمله نواب به گیشا برای تفریح می آیند و پخش تراکت در این منطقه افراد غیر بومی را نیز شامل می شود.

با توجه به تجربه ای که تیم خدمات ما در گیشا کسب کرده است، مطب های پزشکی در این محله آمار زیادی دارد. از جمله پزشکانی نظیر دندانپزشکی که برنامه مناسبی برای تبلیغات دارند. از جمله این برنامه ریزی ها هماهنگی با شهرداری برای نصب تابلو LED می باشد. در گیشا شهرداری بدون اینکه تذکری بدهد تابلو های LED و تابلو های هشتی در جلوی مغازه ها را جمع می کند.

پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در اکباتان

اکباتان شامل 3 فاز اصلی می باشد؛ بازارچه‌های فاز یک که شامل هفت بازارچه جنوب ورزشگاه و چهار بازارچه در شمال ورزشگاه می‌شود خیلی پر جمعیت است. اولین و بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی، رفاهی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و گردشگری ایران که سالن پاتیناژ نیز جزو فاز دو آن است. و فاز سه دارای یک مجتمع تجاری می باشد که شامل 40 واحد است. همه این مزایا در فاز های اکباتان می باشد که استقبال زیادی برای پخش تراکت در این ناحیه می شود. البته باید تراکت پخش کن آراسته ای برای این کار تدارک ببینید چون اگر غیر از این باشد، زحمات تان هدر خواهد رفت.

این محله معروف به کسبه های بنگاه های املاک هم می باشد؛ زیرا جمعیت بسیار بالا است و همه به دنبال منزل هستند. اگر شوکی به بازار خود در تبلیغات در غرب تهران وارد کنید، بی شک موفق خواهی شد. مطلبی که باید به آن دقت کنید این است که موفقیت تکرار لجوجانه کار های ساده است. کارهای ساده هم در این جا فقط پخش تراکت در اکباتان محسوب می شود؛ زیرا همین کار معمولی باعث جذب مشتریان زیادی برای شما خواهد شد. (مقاله کامل پخش تراکت در اکباتان را از دست ندهید.)


در ادامه بخوانید: پخش تراکت در شهریار


پخش تراکت در اکباتان

پخش تراکت در اکباتان

پخش تراکت در تهرانسر

پخش تراکت در تهرانسر به دلیل وجود بوستان ها، باشگاه ها، ایستگاه مترو و…. نتیجه خوبی به شما می دهد. حالا همین مراکز باعث شلوغی این محله شده و کسب و کار کافه رستوران خیلی رونق گرفته است که به دلیل تعداد زیاد آنها بازار رقابتی شده است. اما اگر شما با برنامه تبلیغی درست و کیفیت خوب محصول تان اقدام کنید، شک نکنید که می توانید بازار کافه رستوران را دست خودتان بگیرید. اما نکته جالب اینجاست که افرادی که پول برای خرج کردن در کافه رستوران را دارند، حتماً برای خدمات یا کالاهای دیگر از جمله محصول شما هم پول دارند. صبح ها افراد بومی وارد مترو می شوند و افراد غیر بومی از مترو خارج می شوند و همینطور عکس آن در غروب اتفاق میافتد. روی این حساب می توانید مشتری های بالفعل تان را راحت تر تشخیص دهید.

در فرصت هایی که کسب و کار ها با سقوط اقتصادی مواجه اند، اگر شما تبلیغات تان را متوقف نکنید بی شک بعد از این ماجرا بازار دست شما خواهد افتاد. این سخن برای اقلیت کسب و کار هایی است که در سقوط اقتصادی هستند. اما کسانی که کسب و کار شان پا برجاست مانند سوپر مارکت ها اگر متکی بر پخش تراکت در این محله یعنی تهرانسر باشند، بی شک در آینده امپراتوری خواهند کرد.

می توانید با مطالعه مقاله پخش تراکت در تهرانسر ، با این محله بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهتر تراکت های خود را در آن جا توزیع کنید.

پخش تراکت در تهرانسر

پخش تراکت در تهرانسر

پخش تراکت در صادقیه

با جرأت به شما می گویم که پخش تراکت در این منطقه از غرب تهران خیلی با بقیه مکان ها متفاوت است. در ایستگاه متروی صادقیه تراکم جمعیت در هر ساعت 1000 نفر می باشد که این عدد بسیار بالایی است.استرات|ژی های کسب و کارها برای پخش تراکت در صادقیه باعث شده است که جلوی مترو صادقیه نیز معمولا خالی از تراکت پخش کن نباشد. اطراف متروی صادقیه و بلوار فردوس شرق و غرب هم پر است از سالن های زیبایی؛ اما این باعث نمی شود که اگر کسی سالن زیبایی بزند مشتری نخواهد داشت. زیرا نه تنها در صادقیه، بلکه در همه محله های غرب تهران مشتری های خیلی زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد.

شاید جالب باشد بدانید بعد از باز شدن سالن های زیبایی در زمان کرونا اولین محله ای که تبلیغاتش را آغاز کرد صادقیه بود. کسانی که در این منطقه کسب و کاری دارند می دانند که اهالی غرب تهران زیاد اهل خرید محصول و یا استفاده از خدمات هستند. حال سالن های زیبایی با توجه به این آگاهی سریع به تصمیم گیری در خصوص تبلیغات نموده اند، زیرا همه به آرایشگاه احتیاج دارند.

پخش تراکت در صادقیه

پخش تراکت در صادقیه

شرکت پخش تراکت در غرب تهران

در این مقاله سعی شد بهترین مناطق غرب تهران برای پخش تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید با استفاده از آن ها، بیشترین بازخورد ممکن را از تبلیغات بگیرید. اما باید این نکته را هم بدانید که برای یک تبلیغات موفق، باید استراتژی موفق هم داشته باشید و افراد متخصص و حرفه ای این کار را برایتان انجام دهند تا بازخورد عالی بگیرید. در غیر این صورت به احتمال زیاد تبلیغات با شکست مواجه خواهد شد.

تیم خدمات ما با تکیه بر دانش و تخصصی که دارد، می تواند بیشترین مشتری ممکن را با بهترین کیفیت ممکن برای شما جذب کرده و با استفاده از پخش تراکت و سایر روش های تبلیغاتی شما را به هدف خود برساند. برای آگاهی از روش های پخش و قیمت های توزیع تراکت، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

شرکت پخش تراکت در غرب تهران

موفق باشید…

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*