پخش تراکت در جنت آباد

پخش تراکت در جنت آباد

جنت‌آباد محله‌ای در شمال غرب تهران است. که کل آن در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. جنت آباد دارای بافت عمده ی مسکونی است و یکی از دلایل افراد برای زندگی در این محل، خلوتی و آرامش این محله و همچنین آب و هوای نسبتا مطلوب آن می باشد. جنت آباد یکی از محله های مرفه شهر تهران است. پس ساکنین اینجا جیبشان پر پول است و گزینه مناسبی برای پخش تراکت است. جنت آباد از غرب به محله های شهران و شهر زیبا، از شمال به محله حصارک ، از شرق به محله‌ های پونک و چهار دیواری و از جنوب به محله سازمان برنامه شمالی محدود است.  بنابراین پخش تراکت در جنت آباد، به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی های بسیار عالی که دارد. میتواند از بازخورد بسیار خوبی برخوردار باشد. شما باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید: اول شناختی است که باید از این محل به دست آورید و دوم استخدام یک تراکت پخش کن مناسب. که ما در این مقاله قصد داریم هر دوی این نکته را برای شما به خوبی حل کنیم، پس حتماً تا پایان با مقاله پخش تراکت در جنت آباد همراه باشید…

  • تاریخچه جنت آباد
  • دسترسی محله
  • مراکز علمی جنت آباد
  • مراکز خرید جنت آباد

"<yoastmark

تاریخچه جنت آباد

جنت آباد به جهت  آب‌ و هوای بهشتی که دارد در گذشته به این نام معروف شد. رودخانه‌ های کن ، سولقان ، وردآورد ، چشمه های باغ فیض و چندین قنات از جنت آباد می گذشت و این منطقه را جزء مناطق حاشیه ‌ای شهر تهران قرار داده بود. درخته ای انار و گیلاس که میراث باغ‌ های سالیان دور است، هنوز در کوچه ‌پس ‌کوچه های این محله خودنمایی می کند.

در گذشته رودخانه‌ های زیادی در این محله جریان داشته‌ اند که ساکنین باغ‌ های اطراف آن برای تامین آب و آبیاری از آن ها استفاده می کردند. بنابراین به علت فراوانی آب ،  محله جنت آباد از سرسبزی و آب و هوای معتدلی برخوردار بود به همین دلیل نام این محله جنت آباد شد که معنای آن منطقه بهشتی است. که هنوز هم این منطقه بدلیل دور بودن از مرکز شهر و رفت و آمد های کم ، منطقه ای آرام و قابل سکونت  و دارای هوای خوب میباشد. که حتی در آلوده ترین روزهای تهران، جنت آباد به دلیل نزدیک بودن به دامنه های ارتفاعات تهران  هوای پاک تری نسبت به بقیه مناطق شهر تهران دارد دارد.

اکثر زمین های این محله متعلق به شخص  به نام نظام مافی بوده است. که از یادگاری های او میتوان به مسجد و مدرسه نظام مافی اشاره کرد. او تمام مالکیت زمین ها و باغ ها را به ارگان های دولتی و مردم واگذار کرد. اوایل محله جنت آباد محل سکونت کارگران، کارخانه های غرب تهران بود. بعد از  انقلاب اسلامی ساخت و ساز در این محله رونق گرفت و به محله مرفه ایی تبدیل شد. بنابراین با پخش تراکت در جنت آباد به دلیل زندگی کردن افرادی که جیبشان پر پول است، بازخورد و بازدهی بالایی دارد و به کسب و کارتان رونق میبخشد.

تاریخچه جنت آباد

تاریخچه جنت آباد

دسترسی محله جنت آباد

جنت آباد به دلیل دسترسی که به بزرگراه های همت، باکری و ستاری از وضعیت بسیارخوبی برخور دار است. اما به دلیل اینکه جنت آباد در شمال غربی تهران واقع شده است. دسترسی خوبی به مناطق جنوبی و شرقی تهران ندارد و باید زمان بیشتری برای رسیدن به این نقاط سپری شود. تراکت در متروی ارم سبز و یا صادقیه کاملاً مناسب برای بومی های محله جنت آباد شمالی و جنت آباد جنوبی می باشد. این منطقه مانند بقیه مناطق غرب تهران شلوغ است و پخش تراکت در آن بسیار موثر است و بازخورد خوبی میتواند داشته باشد.

اما این محله تاکسی و اتوبوس های فراوانی دارد و همچنین توقفگاه سامانه‌ی 5 شرکت واحد تهران هم در این محله قرار دارد. بنابراین در محل ایستگاه های تاکسی و اتوبوس ها جای خوبی برای پخش تراکت میتواند باشد.

دسترسی محله جنت آباد

دسترسی محله جنت آباد

مراکز علمی برای پخش تراکت جنت آباد

از مراکز مهم علمی جنت آباد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه های دانشکده زبان و ادبیات

دانشگاه غیرانتفاعی صدرا

 مجتمع آموزشی باقرالعلوم،

دانشگاه علمی و کاربردی

دانشگاه مهندسی جوش ایران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

به دلیل رفت و آمد زیاد دانشجو ها در این مناطق میتواند جای مناسبی برای کسانی که در زمیه آموزش خصوصی دروس فعایت میکنند باشد و با پخش تراکت به کسب و کارشان رونق بیفزاید و بازخورد خوبی را از آن ها بگیرد. همچنین دانشگاه بازار خوبی برای کافه رستوران ها دارد، زیرا دانشجویان به شدت از آن استقبال می کنند. (مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید.)

حتی اگه در نبش خیابان نباشد. چرا که امروز دانشجویان به دنبال جایی برای کنار هم بودن می گردند که معمولاً کافه رستوران های کنار دانشگاه پیشنهاد خوبی است. اصلاً توزیع تراکت و یا سایر تبلیغات هم بیشتر برای کسب و کارهایی است که در جلوی چشم مشتری نیستند! پس می توانید کافه رستوران های خود را هم به خوبی در این مناطق تبلیغ کنید. پس این مراکز یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در جنت آباد است.

مراکز علمی جنت آباد

مراکز علمی جنت آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت در  جنت آباد

از  مهمترین مراکز خرید جنت آباد میتوان به پاساژ طوبی و همچنین به بازار بزرگ میوه تربار جنت آباد نیز میتوان اشاره کرد. به دلیل شلوغی و ازدحام زیاد در بازار میوه تربار میتوان گزینه بسیار مناسبی برای پخش تراکت باشد. همچنین وجود صنوف مختلف تجاری در پاساژ طوبی میتواند یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در جنت آباد باشد. از دیگر مراکز تجاری جنت آباد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز همایش‌های آدینه
  • مرکز خرید سمرقند
  • مرکز خرید ایرانپارس
  • مرکز خرید سرای مهستان
  • ۲۰ متری گلستان
مراکز خرید جنت آباد

مراکز خرید جنت آباد

ما در این مقال سعی کردیم در مورد پخش تراکت در جنت آباد توضیح بدهیم و شما را برای انتخاب محله هایی که بالاترین بازخورد رو دارند راهنمایی کنیم.البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم.

از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید. شرکت خدمات ما یکی از همین شرکت ها است. همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر پخش تراکت در محله های دیگر غرب تهران به مقاله پخش تراکت درغرب تهران مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*