پخش تراکت در نظام آباد

پخش تراکت در نظام آباد ، به دلیل موقیعت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان این محله بسیار مناسب و پر بازخورد می باشد. اما برای این بازخورد، شما باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید: اول شناختی است که باید از این محل به دست آورید و دوم استخدام یک تراکت پخش کن مناسب است که ما در این مقاله قصد داریم هر دوی این نکته را برای شما به خوبی حل کنیم و به بازخورد گیری شما کمک کنیم. پس حتماً تا پایان با مقاله پخش تراکت در نظام آباد همراه باشید…

"<yoastmark

در مقاله پخش تراکت در نظام آباد می خوانید

  • موقعیت جغرافیایی
  • دسترسی نظام آباد
  • مراکز خرید محله نظام آباد تهران
  • تراکت پخش کن در نظام آباد

در ادامه با این موارد به خوبی آشنا خواهید شد…

موقعیت جغرافیایی

محله نظام‌آباد نام یکی از محله‌های اصیل و قدیمی در شرق پایتخت (تهران) است که در منطقه‌های ۷ و ۸ شهرداری تهران واقع شده است. قدمت این محله بیشتر از ۶۰ سال است که شکل گرفته و  اوایل جزو محله نارمک محسوب می‌شد اما با گذشت زمان و شروع ساخت و سازها از سال ۴۰، به صورت محله‌ای مستقل شناخته شد. امکانات نظام‌آباد و همچنین دسترسی محله نظام‌آباد سبب شده تا درخواست خرید و فروش و اجاره خانه در این محله رو به افزایش رود بنابراین باعث بالا رفتن جمعیت میشود که این خود در بازدهی تبلیغات به ویژه پخش تراکت موثر است.

محله نظام‌آباد از سمت غرب به مجیدیه (مقاله پخش تراکت در مجیدیه را از دست ندهید)، از سمت شرق به نارمک و تهران‌نو، از سمت شمال به محله رسالت و از سمت جنوب به محله امام حسین(ع) منتهی شده است. تقریبا میتوان گفت یکی از بهترین دسترسی ها برای افرادی می باشد که قصد پخش تراکت را در این مناطق دارند. زیرا دسترسی به هرکدام از محله های نام برده شده بسیار راحت می باشد.

خیابان نظام‌آباد از تقاطع خیابان انقلاب شروع شده و به میدان رسالت ختم می‌شود.

خیابان سبلان هم که از خیابان های مهم این محله است از شمال از میدان سبلان (تقاطع خیابان قصر با بزرگراه صیاد) شروع و از سمت جنوب به خیابان دماوند (تهران‌نو) منتهی می‌گردد

"<yoastmark

دسترسی نظام آباد

در گذشته و پیش از آباد شدن خیابان‌ها و محله‌های اطراف، دسترسی نظام‌آباد به مرکز شهر فقط از طریق میدان بهارستان امکان‌پذیر بود. اما امروزه دسترسی نظام‌آباد بسیار راحت شده است.

5 ایستگاه‌ متروی موجود در محله نظام آباد تهران

ایستگاه میدان امام حسین(ع)، ایستگاه شهید مدنی، سبلان، فدک، گلبرگ در نظام‌آباد واقع شده و دسترسی این محله را ساده کرده است که سبلان جز شلوغ ترین ایستگاه های مترو تهران می باشد؛ زیرا این ایستگاه در تقاطع خیابان مدنی قرار دارد که خود این خیابان تعداد زیادی از پاساژ ها و مغازه های مختلف را در بر گرفته است. همچنین تعداد رفت آمد های ایستگاه مترو این منطقه را چند برابر کرده است. اکثر افراد برای پخش تراکت های خود ورودی و خروجی های این ایستگاه مترو را انتخاب می کنند.

علاوه بر مترو، خط ۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو نیز برای دسترسی نظام آباد فراهم است و مطمئناً می تواند یکی از بهترین منابع برای پخش تراکت های شما باشد.

درصورتی که از ماشین شخصی استفاده می‌کنید، می توانید با استفاده از این مسیر ها در سطح شهر رفت و آمد کنید: بزرگراه امام علی، بزرگراه رسالت، بزرگراه صیاد شیرازی.

به احتمال زیاد اگر در تهران و منطقه نظام آباد رفت و آمد کرده باشید، متوجه ترافیک های شدید در ورودی های محله ها از سمت اتوبان های مختلف شده اید. این ترافیک های طولانی مدت و طویل زمان زیادی را از افراد خواهد گرفت که شما می توانید با ورود به این ترافیک های طولانی تراکت های خود را در بهترین حالت ممکن پخش کنید.

"<yoastmark

مراکز خرید محله نظام‌ آباد تهران

این محله قدیمی فروشگاه‌های متعدد زیادی دارد که می‌توان از میان آن‌ها موارد زیر را نام برد: بازار بزرگ نظام‌آباد، مرکز خرید تیراژه ۲، پاساژ خوش‌قدم، مرکز خرید امیر، فروشگاه‌های جانبو، فروشگاه کوروش.

تمامی مراکز خرید نام برده شده جزو بهترین و شلوغ ترین مراکز این منطقه می باشند که با اختلاف بیشترین رفت و آمد های افراد در این منطقه و اطرف آن را به خود اختصاص داده است. می توان گفت که این مراکز خرید یکی از بهترین نقاط این منطقه برای پخش تراکت در تهران نیز می باشند. درب های ورود و خروج این مراکز خرید در روز شاهد رفت و آمد هزاران نفر آدم می باشند که هرکدام از آنها با دیدن تراکت شما می توانند به یک مشتری تبدیل شود.

یکی از بهترین استراتژی های پخش تراکت در این منطقه این است که مغازه شما در همان پاساژ باشد و افراد را قبل از ورود به پاساژ به سمت فروشگاه خود هدایت کنید.

مراکز آموزشی نظام‌آباد

این محله به دلیل فعالیت مدارس متعدد و دانشگاه گزینه مناسبی به منظور تبلیغات و پخش تراکت برای کسانیست که در زمینه کلاس های کمک آموزشی و تدریس فعالیت میکنند.  از جمله این مدارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متوسطه فنی آزادی فلسطین
  • متوسطه کار و دانش شهید باهنر
  • دبستان دخترانه شهید علی گل
  • دبستان پسرانه شهید کرکه آبادی و
  • دبستان پسرانه شهید داودآبادی

 دانشگاه فنی و حرفه ایی شهید شمسی‌پور و دانشکده علوم توان‌ بخشی شهید بهشتی از جمله مراکز آموزش عالی فعال در این منطقه و از امکانات نظام‌آباد هستند.

تراکت در نظام آباد

تراکت در نظام آباد

تراکت پخش کن در نظام آباد

در این مقاله سعی شد بهترین و مهم ترین مناطق محله نظام آباد برای توزیع تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همبین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*