پخش تراکت در نواب

پخش تراکت در نواب به دلیل شلوغی و پر تردد بودن آن، می تواند بازخورد خوبی برای شما به همراه داشته باشد؛ البته به دو شرط: اول این که مناطق مهم آن را برای توزیع تراکت بشناسید و دوم هم این که تراکت پخش کن های قدرتمند و حرفه ای داشته باشید. ما در این مقاله می خواهیم هر دوی این شروط را برای شما برآورده کنیم و پخش تراکت در نواب را براش شما بسیار پر بازخورد کنیم. پس حتماً تا انتها همراه ما باشید…

پخش تراکت در نواب

پخش تراکت در نواب

در مقاله پخش تراکت در نواب می خوانید

  • محله نواب کجای تهران است؟
  • دسترسی های محله نواب
  • توزیع کننده برگه تبلیغاتی در نواب
  • محله ی نواب

در ادامه با این موارد به خوبی آشنا خوهید شد…

محله نواب کجای تهران است؟

محله نواب یکی از معروف ترین محله های تهران است. محله نواب در سمت جنوب غربی تهران واقع شده و یکی از محله‌های شلوغ و پرتردد این شهر است. البته می توانید با مطالعه مقاله پخش تراکت در جنوب تهران با سایر مناطق جنوبی پایتخت برای توزیع برگه های تبلیغاتی آشنا شوید. 

محله‌ نواب نام محله‌ای است که با بزرگراهش شناخته می‌شود و به خاطر وسعتش زیادش در مناطق 10،11،16،17 شهرداری بزرگ تهران قرار گرفته است. نام این محله از بزرگراه شهید نواب که از این محله می‌گذرد، آمده است. بزرگراه نواب صفوی از انتهای خیابان توحید شروع شده و تا بزرگراه تندگویان ادامه پیدا می‌کند.

امکانات محله نواب و دسترسی نواب وضعیت خوبی دارد.

این محله از محله‌های پرطرفدار خرید و فروش مسکن بوده و محله‌ای نسبتا پرجمعیت و شلوغ و زنده است.

این محله از طرف شمال با خیابان آزادی ، از شرق با اطراف بزرگراه نواب صفوی، از جنوب با خیابان کمیل و از سمت غرب با یادگار امام همسایگی دارد.

پخش تراکت در نواب تهران

پخش تراکت در نواب تهران

تاریخچه محله نواب

از آنجایی که محله نواب یکی از معروف ترین محله های تهران است به همین دلیل ساخت وساز در آن زود شروع شد. در سال 1335 کلنگ اولین خانه ها در زمین آن خورد. محله نواب از موقوفات مولا وردیجانی است. مثل اکثر نقاط دیگر تهران این محله زمین های کشاورزی گسترده ای داشت که به مرور زمان تغییر کاربری داد و به خانه های آپارتمانی تبدیل شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ۱۳۶۹ با تاکید کمیسیون ماده شورای عالی شهرسازی، شهرداری تهران ساخت بزرگراه شهیدنواب را تایید کرد که از سال 1373 شروع شد.

تاریخچه محل نواب

تاریخچه محل نواب

دسترسی های محله نواب

بزرگراه شهید نواب صفوی دسترسی اصلی این محله محسوب می‌شود که باعث می‌شود این محله به سایر بزرگراه‌ها و مناطق شهر به سادگی راه داشته باشد.

خوشبختانه در این محله محدودیت ترافیکی وجود ندارد و بیشتر خیابان‌های محله به جز خیابان اسکندری از محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد خارج هستند و برای تردد با خودروی شخصی با مشکلی رو به رو نخواهید بود و این خود به تنهایی یکی از بهترین پارامتر هایی می باشد که شما میتوانید از این شلوغی برای پخش تراکت های خود استفاده کنید و به دست مخاطب هدف خود برسانید.

دسترسی نواب به وسایل حمل‌ونقل عمومی هم در وضعیت خوبی به سر می‌برد. اگر در نواحی شمالی محله نواب ساکن هستید، از طریق ایستگاه متروی توحید می‌توانید به محل سکونتتان دسترسی داشته باشید.

متروی شهید نواب صفوی که در میانه این محله قرار دارد از دیگر خطوط مترو است که ساکنین مناطق مرکزی و جنوبی نواب می‌توانند از آن استفاده کنند. شما می توانید روزانه به دلیل تردد بالا در این ایستگاه ها تراکت های خود را به تعداد بالا پخش کنید.

محله نواب تهران به خاطر مجاورت با خیابان آذربایجان که فروشگاه‌های متعددی دارد و به مرکز خرید ساکنین جنوب غربی شهر مشهور است از حجم تردد بسیار بالایی برخوردار است و از روش های مختلف شما می توانید برای پخش تراکت های خود اقدام کنید. مانند دست به دست ، چسباندن روی زمین ، چسباندن روی دیوار و همچنین پخش بین کسبه و…

فروشگاه‌های اتکا و کوروش نیز برای تهیه مایحتاج روزانه ساکنین خدمات خوبی ارائه می‌کنند و از بهترین و مشهور ترین فروشگاه های زنجیره ای هستند که شما می توانید برای پخش تراکت های خود به روش دست به دست از این عبور و مرور کمک بگیرید.

تراکت پخش کن در نواب

تراکت پخش کن در نواب

تراکت پخش کن در نواب

در کل اگر بخواهیم محله بزرگ نواب را برای پخش تراکت های خود مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که این محله از وضعیت خوبی برخوردار است و  شما با شناخت کامل از بازار هدف خود می توانید پخش تراکت با بازخورد نسبتاً خوبی را تجربه کنید.

اما این بازخورد خوب به تراکت پخش کن های شما هم بستگی دارد. از آن جایی که شرکت های توزیع تراکت سال ها در این رابطه تخصص و تجربه دارند و از این رو، تراکت پخش کن ها و پروموترهای خوب هم استخدام می کنند، این شرکت ها می توانند به شما بسیار کمک کنند.

شرکت خدمات ما هم یکی از همین شرکت هاست که با تحقیقات و تجربیات فراوان درباره توزیع تراکت در تمام مناطق تهران، آماده همکاری و کمک به شما برای توزیع برگه های تبلیغاتی تان می باشد. پیشنهاد می کنم برای آگاهی از شیوه های پخش و خدماتی که ما ارائه می دهیم و مشاهده قیمت های توزیع تراکت، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

محله نواب

نواب محله ای است با ساختمان های مسکونی زیاد و تعداد ساختمان های اداری بالا که نشان می دهد محله ی خوبی برای پخش تراکت در نواب می باشد. افرادی که در این محله هستند بیشتر تمایل دارند در جایی خدمات رسانی شوند که دور از منزل شان باشد. برای مثال: اگر قصد رفتن به یک رستوران و یا ساندویچی باکلاس کنند، حتما محل آنرا دور از خانه انتخاب می کنند. شاید این به این دلیل باید که تا بحال رستوران و یا فست فود خوبی در آنجا نبوده است، که البته این فرضیه خیلی هم دور از ذهن نیست. البته شواهد نشان دهنده ی این است که در نواب صفوی بیشتر آکواریوم می فروشند که شاید نیازی به تبلیغات نداشته باشد. اما اگر کسب و کاری در اینجا دارید حتما با تبلیغات اینستاگرام و یا پخش تراکت در نواب صفوی آنرا گسترش دهید.

نواب صفوی

نواب صفوی

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*