چاپ کارت ویزیت

بعد از این که خدماتی مانند پخش تراکت، طراحی تراکت و کارت ویزیت، چاپ تراکت (که می توانید مقاله مربوط به آن را هم با کلیک روی چاپ تراکت مطالعه کنید) و… را به شما ارائه کردیم و با استقبال بی نظیر شما رو به رو شدیم، تصمیم گرفتیم پا به عرضه چاپ کارت ویزیت هم بگذاریم و با انجام این خدمت، گام دیگری برای رضایت همه مشتریان خود برداریم. در این مقاله قرار است به شما هم نکات مناسب برای چاپ کارت ویزیت را بیان کنیم و هم بگوییم که چگونه می توانید به خوبی سفارش داده و بهترین کیفیت را از ما تحویل بگیرید. در واقع شما در این مقاله با موارد زیر آشنا می شوید:

  • کارت ویزیت چیست؟
  • اهمیت کارت ویزیت
  • چاپ کارت ویزیت فوری
  • چاپ دیجیتال کارت ویزیت
  • قیمت طراحی کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت چیست؟

اول از همه باید بگوییم که کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت ابزاریست که  برای برقراری ارتباط ، شناساندن و معرفی خود و شرکتمان و کسب و کارمان به دیگران برای ایجاد روابط و جذب مشتری میباشد. بنابراین اگر طراحی کارت ویزیت به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات بسازای روی کسب و کار شما داشته باشد باشد. و هرچقدر طراحی زیباتری داشته باشد. در نتیجه مشتری بیشتر جذب آن میشود.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

به همین دلیل مدیران شرکت ها و کارخانه ها یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با طراحی و چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. زیرا این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر طراحی و چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت چیست؟

اهمیت کارت ویزیت

هر مقدار که طراحی چاپ کارت ویزیت بهتر باشد، معرفی و جذب مشتری نیز بهتر می باشد. بعضی از طراحان هستند که برای طراحی کارت ویزیت، مشخصات شما رو میگیرند، و آن ها را در یک طرح آماده جایگذاری میکنند. و سپس همان طرح را چاپ میکنند. در واقع باید بگوییم که این روش کپی برداری اصلا مناسب نیست. زیرا شما هر کسب و کاری که داشته باشید، باید طبق آن کسب و کار، کارت ویزیت برای شما طراحی شود. تا مخاطبان هدف خود را با آن جذب کنید.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

برای مثال بعضی کسب و کار ها هنری هستند و باید با ظرافت و سلیقه بیشتر طراحی شوند، تا مخاطبان هدف را جذب کند. بنابراین نوع طراحی و چاپ کارت ویزیت از اهمیت بسیاری برخورد دار است. و در پیشرفت کسب و کار شما تاثیر به سزایی دارد.

اهمیت کارت ویزیت

اهمیت کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت فوری

بسیاری از اوقات وقتی افراد می خواهند خیلی سریع به مرحله پخش تراکت و کارت ویزیت برسند و برای این کار عجله دارند، از این شیوه چاپ کارت ویزیت استفاده می کنند. مثلاً برخی فروشگاه ها هستند که چند روز بیشتر به میزان تخفیف های آن ها باقی نمانده و مجبور هستند که به صورت فوری کارت ویزیت یا تراکت چاپ کنند.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که کارت ویزیت با تراکت دارد، این است که تراکت را می تواند به هر طریقی پخش کرد (دست به دست، لای درب منازل، لای برف پاک کن ماشین ها، داخل نایلکس مغازه دارها، چسباندن در دیوارها و…) اما کارت ویزیت را نمی توان این طور کرد و شیوه های محدودی دارد. طبیعتاً با هزینه نسبتاً بالایی هم که نسبت به تراکت دارد، شما هیچ وقت کارت ویزیت خود را داخل منازل پخش نمی کنید! بلکه معمولاً به صورت شخصی به افرادی که می شناسید می دهید و یا برای معرفی خود به یک کسب کار دیگر، کارت خود را می دهید و یک کارت هم از آن ها می گیرید.

کارت ویزیت فوری به معنای بی کیفیت بودن آن نیست

کارت ویزیت فوری به معنای بی کیفیت بودن آن نیست

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

کارت ویزیت دیجیتال یا الکترونیکی، در واقع یک کارت نیست! یک کد crm است که به پنل های پیامکی متصل می شود. یعنی اگر مخاطب شما، عدد 1 را به یک سامانه پیامکی بفرستد (که بنا به برخی دلایل نام نمی بریم) تمام اطلاعاتی که شما بخواهید مانند نام و شماره تلفن و آدرس و… به او پیامک می شود. این کار ارتباط شما را با مشتریان حفظ می کند و کمک می کند که از آن ها حداقل یک پل ارتباطی به نام شماره تلفن داشته باشید.

طبیعی است که شما اگر به جای این که پول زیادی صرف این کارت ویزیت الکترونیکی کنید، بهتر است یک سایت راه اندازی کنید و روی آن کار کنید. چون مخاطب وقتی دنبال یک سوال باشد، هرگز شماره شما را نمی داند که چه عددی را باید به چه چیزی پیامک کند و طبیعتاً در گوگل جستجو می کند!

البته برخی کارت های دیجیتال و الکترونیکی هم هستند که در ایران خیلی وارد بازار نشده اند و بیشتر در خارج از کشور به چشم می خورند. این کارت ها یک حافظه داخلی کوچک دارند که قادر به پخش فیلم هستند!

با کارت های دارای کد QR هم که احتمالاً آشنایی دارید؛ یک کد QR روی آن ها قرار دارد که وقتی شما دوربین گوشی خود را با برنامه های مخصوص روی آن بگیرید، اطلاعاتی که شما می خواهید را نمایش می دهد.

قیمت طراحی کارت ویزیت

طبیعتاً طراحی کارت ویزیت به مدل های متفاوت انجام می شود و با توجه به شرایط امروزه، نمی توان گفت که قیمت آن ها دقیقاً چقدر می شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنم برای مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت های انواع کارت ویزیت، به شماره 09058726024 در تلگرام یا واتساپ پیام دهید و یا با شماره 09128910672 تماس بگیرید. شک نکنید که بهترین نتایج را خواهید گرفت.

ما در این مقاله سعی کردیم درمورد کارت ویزیت و اهمیت آن صحبت کنیم و همچنین انواع روش های چاپ کارت ویزیت را باهم بررسی کنیم. همچنین شما میتوانید برای چاپ و طراحی تراکت و همچنین پخش آن که نیاز به تراکت پخش کن های حرفه ایی دارد. با شرکت خدمات ما تماس حاصل فرمایید. یا از طریق همین وبسایت اقدام کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

موفق باشید…

business card

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*