پخش تراکت ساعتی در تهران

پخش تراکت ساعتی اگر ارزش بیشتری از پخش تراکت مویرگی (درب منازل) نداشته باشد کمتر از آن هم نیست. پس بهتر است روی این روش پخش تراکت سرمایه گذاری کرده و بازخورد بی نظیر آن را مخصوصاً با پخش تراکت ساعتی در تهران ببینید. چرا که در این روش برگه های تبلیغی مستقیم به دست مخاطبان هدف تان می رسد و این یک امتیاز بسیار بزرگ در امر تبلیغات است. نیازی هم نیست فقط این روش را به تنهایی انجام دهید، در کنار روش های دیگر پخش، می توانید این شیوه را هم در کنار کار تبلیغی تان داشته باشید. در این مقاله با این شیوه و ویژگی های تراکت پخش کن ساعتی به خوبی آشنا خواهید شد.

پخش تراکت ساعتی در تهران

پخش تراکت ساعتی در تهران

در مقاله پخش تراکت ساعتی در تهران می خوانید

  • پخش تراکت دست به دست
  • شیوه پخش تراکت جلوی مترو
  • پخش تراکت در پیاده روها
  • توزیع کارت بر روی ماشین ها
  • پخش تراکت ساعتی در مراکز خرید

اگر با سایر روش های پخش تراکت به خوبی آشنایی ندارید و نمی دانید به شیوه های دیگری می توان برگه های تبلیغاتی را توزیع کرد، پیشنههاد می کنم حتماً مقاله روش های پخش تراکت را هم مطالعه کنید.

پخش تراکت دست به دست

یکی از بهترین و پر بازخورد ترین روش های پخش تراکت ساعتی ، دست به دست کردن می باشد. شما در این روش به صورت مستقیم کارت و تبلیغات خود را به دست بازار هدف می رسانید. و در این روش می توانید از یک پروموتر خانم یا آقا استفاده کنید که این انتخاب بسته به نوع کسب و کار شما می باشد. در این سبک افراد به صورت مستقیم با برگه تبلیغی شما مواجه می شوند و آن را مطالعه می کنند؛ حال دیگر بسته به ویژگی های کسب و کار شما و نوشته ها و طراحی انجام شده در آن برگه، بازخورد خواهید داشت.

در پخش تراکت ساعتی مخصوصاً در تهران می توان گفت شما 100 درصد برگه های تبلیغاتی خود را (اگر محل پخش را به درستی انتخاب کرده باشید) به دست بازار هدف می رسانید. بهتر است در این روش تراکت شما به صورت کامل همه توضیحات را در خود جای داده باشد، زیرا وقتی کارت تبلیغی به دست عابرین می رسد آنرا مطالعه می کنند. اگر احتیاج داشته باشند به جزئیاتش رفته و مورد تایید شان باشد خرید محصول و یا استفاده از خدمات صورت می گیرد.

در این روش تراکت پخش کن ساعتی هم بسیار موثر می باشد و اگر پروموتر خوبی انتخاب نکرده باشید، حتماً بازخورد خوبی نخواهید گرفت. پیشنهاد می کنم مثاله تراکت پخش کن خوب کیست را در این رابطه مطالعه کنید تا ببینید باید با چه ویژگی هایی این افراد را استخدام کنید و تراکت های خود را به آن ها بسپارید.

یکی از پزبازخوردترین روش های پخش تراکت ساعتی، روش دست به دست است

یکی از پزبازخوردترین روش های پخش تراکت ساعتی، روش دست به دست است

پخش تراکت جلوی مترو

یکی از در دسترس ترین مکان های شلوغ تهران که می توانید در جای جای مختلف شهر آن را پیدا کنید، مترو می باشد. درب ورود و خروج مترو یکی از بهترین مکان هایی می باشد که شما می توانید برای پخش تراکت ساعتی در تهران از آن استفاده کنید. روزانه هزاران نفر از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و این فرصت پخش را برای تبلیغ کردن به ما می دهند.

لیست پر رفت و آمد ترین ایستگاه ها به ترتیب عبارتند از:

  • انقلاب
  • تئاتر شهر
  • امام خمینی
  • پانزده خرداد
  • تجریش
  • صادقیه

غیر از دو مورد اول هر کدام زمان های شلوغی متفاوتی دارند. مثلاً هنگام صبح متروی تجریش برای خارج شدن مسافرین شلوغ است اما برعکس این موضوع در متروی صادقیه اتفاق می افتد. یا مثلاً در وسط روز ایستگاه های امام خمینی و پانزده خرداد بسیار شلوغ هستند. البته با توجه به نیازتان به افراد و مخاطبان ایستگاه های خود را انتخاب کنید که بر اثر تجربه شما متوجه این خواهید شد و تشخیصش برایتان راحت خواهد بود. البته شرکت های پخش تراکت به خوبی از این موضوع آگاهند.

اگر می خواهید خودتان دست به کار شوید و جزئیات دقیقی از ماجرا را متوجه شوید، باید به مدت چند هفته صبح تا شب همه  ایستگاه ها را بررسی کنید و پر رفت و آمد ترین و کم رفت و آمد ترین آنها را شناسایی کرده و اقدام کنید! اما به شما پیشنهاد می کنیم برای پخش تراکت ساعتی در تهران جلوی مترو این مسیر پر پیچ و خم را نروید و آن را به شرکت های پخش تراکت بسپارید. پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله پخش تراکت در مرکز تهران ، با این شرکت ها بهتر و بیشتر آشنا شوید.

پخش تراکت در پیاده روها

تهران دارای خیابان ها و محله های بزرگ و کوچکی می باشد که در ساعات اوج تعداد بسیار بالایی شهروند در آن ها رفت آمد می کنند. مانند: بازار ۱۵ خرداد ،لاله زار ، خیابان ملت ، میدان انقلاب و…

شما می توانید جهت پخش تراکت های خود، بسته به مخاطب هدف و مکان کسب و کار خود یکی از این محله ها را انتخاب کنید. روش های مختلف پخش تراکت و همچنین تعداد محله های زیاد این امکان را به شما می دهد تا در امر پخش تراکت  ساعتی خود محدود به یک یا چند روش نباشید؛ ولی نکته قابل توجه در این امر بازخورد به نسبت تعداد توزیع برگه های تبلیغی می باشد.

تهران از لحاظ تراکم ترافیکی در بیشتر ساعات روز و در بیشتر خیابان ها و اتوبان های خود ترافیک سنگین را تجربه می کند و این نشان از تعداد بالای افراد در این شهر است و این پارامتر را به شما می دهد تا بتوانید از این بازار شلوغ استفاده کنید. برای مثال یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین این اتوبان ها، اتوبان امام علی در شرق تهران می باشد که شمال شهر را به جنوب متصل می کند و حجم سنگین ترافیک را در بیشتر ساعات روز تجربه می کند. ولی در این میان نیز هستند افرادی که از این سنگینی ترافیک نهایت استفاده را می کنند و به امر پخش تراکت ساعتی در میان افراد در پیاده رو که خودروشان را در پارکینگ پارک کرده اند می پردازند.

تهران به دلیل گستردگی زباد به شما امکان پخش تراکت با همه روش ها را می دهد

تهران به دلیل گستردگی زباد به شما امکان پخش تراکت با همه روش ها را می دهد

پخش تراکت بر روی ماشین ها

حال اگر بخواهیم از بحث اتوبان ها و ترافیک های سنگین عبور کنیم، باید به یکی از بهترین روش های توزیع برگه تبلیغاتی در محلات تهران یعنی پخش بر روی ماشین های پارک شده بپردازیم. از آنجایی که خیابان های تهران انباشته از ماشین های پارک شده می باشد، شما می توانید با قرار دادن تراکت های خود در زیر تیغه های برف پاک کن به مقدار زیادی احتمال دیده شدن تراکت خود را افزایش دهید.

شاید وقتی اوراق تبلغی در خانه انداخته می شود و یا روی دیوار ها چسبیده می شود، یکسری از افراد به آنها توجه نکنند اما وقتی زیر برف پاک کن گذاشته می شود، راننده مجبور به برداشتن آن می شود.

پخش تراکت ساعتی در مراکز خرید

مراکز خرید عصرها تا شب زمان بسیار مناسبی برای پخش تراکت ساعتی در تهران به صورت ثابت می باشند. اگر کسب و کاری دارید که مخصوص همه نوع افراد از جمله: پدران، مادران، فرزندان، دختران، پسران و ….. می باشد، حتماً به این مراکز مراجعه نمایید و از ازدحام جمعیت استفاده لازم را ببرید. سعی کنید حتماً از پروموتر خانم برای این کار استفاده نمایید، زیرا خانم ها ارتباط راحت تری با بانوان برقرار می کنند. اما تراکت پخش کن آقا با خانم ها نمی تواند خوب ارتباط برقرار کند. البته فراموش تان نشود که در بازار هایی مثل بازار 15 خرداد و بهارستان از پروموتر آقا استفاده کنید. زیرا بازاریان با خانم ها ارتباط خوبی برقرار نمی کنند.

مرکز خرید کوروش در اتوبان ستاری، تیراژه در بلوار اشرفی اصفهانی، بوستان در پونک، گلدیس دور فکله صادقیه، مگامال در اکتباتان، بام لند در میدان موج و مراکز خرید دیگر از جمله مراکز خرید مهم برای پخش تراکت در غرب تهران می باشند. شب های شلوغ پاساژ ها را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا آنها مشتریان شما می توانند باشند.

مراکز خرید عصرها تا شب زمان بسیار مناسبی برای پخش تراکت ساعتی می باشند

مراکز خرید عصرها تا شب زمان بسیار مناسبی برای پخش تراکت ساعتی می باشند

تراکت پخش کن ساعتی در تهران

حال که با همه روش های پخش تراکت ساعتی به خوبی آشنا شدید، باید بتوانید یک تراکت پخش کن خوب و حرفه ای هم استخدام کنید تا بیشترین بازخورد و خروجی ممکن را بگیرید که البته این کار احتمالاً از عهده شما بر نیاید. شرکت های پخش تراکت با توجه به تجربه و سابقه موفقی که دارند، می توانند بهترین پروموترها و تراکت پخش کن های ساعتی را در اختیارتان قرار دهند تا شما به خوبی به اهداف خود برسید.

تیم خدمات ما هم یکی از همین شرکت ها می باشد که آماده کمک به شما برای پخش و توزیع تراکت هایتان و هر نوع تبلیغات دیگری می باشد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت ها و شیوه های پخش ما، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

موفق باشید…

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*