پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا

محله گیشا یکی از محله های سر زنده شهر تهران است که در شمال غرب تهران قرار دارد. تمامی این محله در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. این محله یکی از مرفه ترین محله های تهران است بنابراین افرادی که در این محله زندگی میکنند جیبشان پر از پول است و میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت باشد این محله پر جاذبه ترین خیابان های مناسب پیاده‌روی، خرید و تفریح  را دارد، محله گیشا نسبتا قدیمی است. که به واسطه‌ی قرارگیری بازار نصر، بوستان گفتگو و همجواری با برج میلاد همیشه شلوغ و پر رفت‌ و آمد است که این ها یکی از مزیت های پخش تراکت در گیشا محسوب میشود. ما در این مقاله قصد داریم شناخت بیشتری از محله گیشا به دست بیاوریم. و بهترین مکان های پخش تراکت را که بازخورد بالایی دارد را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله پخش تراکت با ما همرا باشید…

  • تاریخچه محله گیشا
  • دسترسی محله گیشا
  • مراکز خرید گیشا
  • پخش تراکت در گیشا
پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا

تاریخچه محله گیشا

در تاریخچه محله گیشا آمده است که اوایل دهه 40 این خیابان میدان تیر ارتش بوده است، تا موقعی که دو شخص با نام‌ها ی کیخسرو و شاپوریان محله گیشا را از ارتش برای کارکنان راه اهن خریداری می‌کنند و پس از تقسیم به قواره‌های 300 متری، آن‌ها را می‌فروشند. با ترکیب ابتدای نام این اشخاص (کی+شا) نام این محله کیشا می‌شود و با مرور زمان کیشا به گیشا تغییر نام پیدا می‌کند. سپس در سال‌های بعد از انقلاب، نام محله گیشا به کوی نصر تغییر میکند. با این وجود همچنان هم این محله به نام گیشا معروف است و با این اسم شناخته میشود. با ساختن نخستین ویلاها در این محله اولین دسته از افراد در این محله سکونت پیدا کردند. این افراد اغلب از قومیت‌ های: لر، ترک، یزد و اصفهان بودند.

و غالبا کارمند دولت محسوب می‌شدند. با ساخت ویلاها در دهه 40 به تدریج به جمعیت محله گیشا اضافه شد، بدین صورت که ابتدا حدود 35 خانواده در این محله سکونت میکردند، اما به مرور زمان جمعیت این محله افزایش پیدا کرد. طبق گفته یکی از اهالی قدیمی این محله به نام آقای مشهوری که از اولین ساکنان گیشا بوده است گفته است که در آن زمان اصل منطقه گیشا 1.00.000 هزار متر بوده است که بعد از چند سال  435.000 هزار متر دیگر به آن اضافه شده و این محله گسترش پیدا می‌کند. همانطور که گفتیم گیشا دارای تاریخچه خوب و همچنین آب و هوای خوبی است که مردم زیادی در این منطقه زندگی میکنند که با توجه به بالاشهر بودن آن  یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در گیشا است.

تاریخچه محله گیشا

تاریخچه محله گیشا

دسترسی محله گیشا

محله گیشا دسترسی های بسیار خوبی دارد که از سمت شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل حمد محدود است. همانطور که گفتیم این محله دارای خیابان‌های منظم زوج و فرد با معماری انگلیسی نیویورک است که در کل دارای 41 خیابان می‌باشد. این محله دارای ایستگاه BRT نیز است که نزدیکترین ایستگاه بی ار تی این محله ایستگاه نصر است که از شمال به پارک وی و از جنوب به پایانه جنوب می‌رسد. همچنین دارای ایستگاه مترو هم هست، که ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس ، یکی از ایستگاه‌های خط هفت مترو تهران است.

این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل‌احمد قرار دارد. ضمن اینکه این محله به اکثر نقاط تهران تاکسی دارد. به هیچ عنوان از ایستگاه بی آر تی این منطقه هم غفلت نکنید زیرا هنگام غروب کارمندان به منزلشان برمی گردند، این افراد عملاً افراد بومی گیشا هستند و مخاطبان هدف برای شما گلچین شده اند. شاید هیچ چیزی بالاتر از این نباشد که ما مخاطبین هدف خود را گلچین ببینیم و گیشا این گزینه را به ما داده است تا تراکت ها مستقیم به دست افرادی که می خواهیم برسد.

دسترسی محله گیشا

دسترسی محله گیشا

مراکز خرید گیشا

 از مراکز خرید مهم گیشا میتوان به بازار بزرگ نصر اشاره کرد. که این بازار یکی از دلایل شهرت شهر گیشا نیز هست  که بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید به آنجا مراجعه می‌کنند که این شلوغی یک دیگر از مزیت های پخش تراکت در گیشا است. بازار طلافروشان نیز در قسمت انتهایی طبقه اول قرار دارد. و طبقه همکف پاساژ نصر نوین  است. معماری این بازار هم کمی متفاوت است. ﻃﺒﻘﻪ ﻓﻮﻗﺎنی مانند یک راﺳﺘﻪای ﻃﻮﻻنی با طراحی تا حدودی شبیه ﻛﺎرواﻧﺴﺮاﻫﺎ و ﺑﺎزارهای ﺳﻨتی اﺳﺖ.
ﺳﻘﻒ این مجموعه ﻛﻮﺗﺎهست و از شیشه پوشیده شده است. طبقه زیرهمکف هم مکان پیتزاخوران است و همیشه خریداران را به خوردن وسوسه می‌کند. بهترین جا برای تبلیغات و پخش تراکت است. این بازار باتوجه به وجود صنوف مختلف تجاری این بازار میتوتند موقعیت خوبی برای پخش تراکت باشد.

مراکز خرید گیشا

مراکز خرید گیشا

پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا به دلیل وجود بوتیک ها، مغازه ها، فروشگاه ها و همچنین قرار گرفتن پارک گفتگو، بسیار پر بازده است. حتی در ضلع شمالی می توان گفت که رفت و آمد بصورت شبانه روزی می باشد و فرصت شما را دو برابر میکند. این موارد نشان دهنده این است که افراد این منطقه بسیار  اهل گشت و گذار هستند و توان پول خرج کردن دارند که می تواند بهترین فرصت برای پخش تراکت در گیشا برای شما باشد تا به کسب و کار خود رونق ببخشید.همچنین مردم محله های دیگر به گیشا برای تفریح می آیند و پخش تراکت در این منطقه افراد غیر بومی را نیز شامل می شود.

با توجه به تجربه ای که تیم خدمات ما در گیشا کسب کرده است، شما با پخش تراکت در گیشا میتوانید بهترین بازخورد را ببینید و مشتری های جدیدی را کسب کنید.

پخش تراکت در گیشا

پخش تراکت در گیشا

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد پخش تراکت در گیشا صحبت کنیم و بهترین مکان های پخش تراکت در این محله را به شما معرفی کنیم تا بازخورد خوبی را از تبلیغات بگیرید.(همچنین میتوانید برای آشنا شدن با دیگر محله های غرب تهران به مقاله پخش تراکت در غرب تهران نیز مراجعه کنید.) همچنین ناگفته نماند، که برای انجام این نوع تبلیغات، به تراکت پخش کن های حرفه ایی و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده. تنواسته این نیرو های متخصص را شناسایی و تعلیم دهد. تا خواسته شما را محقق سازد.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*