پخش تراکت در کامرانیه

پخش تراکت در کامرانیه

محله کامرانیه از محله های مدرن تهران است. که در شمال تهران و در بخش شمیرانات واقع شده است. تمامی این محله در منطقه 1 شهرداری تهران قرار داردو همانطور که گفتیم این محله از محله های مدرن، لوکس و عیانشین تهران است. که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در کامرانیه به حساب می آید. بنابرا این با تبلیغات در این محله میتوانید به باز خورد بسیار خوبی برسید. این محله از دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل با محله کامرانیه آشنا شویم. بنابراین اگر شما هم قصد پخش تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در کامرانیه همراه باشید… (مقاله پخش تراکت در شرق تهران را از دست ندهید)

  • تاریخچه محله کامرانیه
  • دسترسی های محله کامرانیه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در کامرانیه

پخش تراکت در کامرانیه

تاریخچه محله کامرانیه

کامرانیه از محله های قدیمی شهر تهران است. و همانطور که گفتیم در شهرستان شمیرانات قرار دارد. پسر ناصرالدین شاه، یعنی کامران میرزا، فردی بود که تمام  ملک ها و باغات این محله که که شامل محله های نیاوران، حصاربوعلی و جماران هم میشد را از میرزا سعید خان که وزیر خارجه ایران بود، خریداری کند. و به دلیل صاحب جدید، این محله کامرانیه نامیده شد.

بعد از کامران میرزا،  فرزندان و خاندان او، اراضی این منطقه از جمله باغ کامرانیه را با تقسیم کردن به افراد پولدار تهران فروختند. با ادامه یافتن همین روند، از باغ بزرگ کامرانیه فقط قسمتی از آن مانده که در حاشیه شمال تا جنوب این محله قرار گرفته است. بقیه اراضی این محله به همین شکل فروخته و به خانه ‌باغ ‌های کوچکتر، آپارتمان‌ ها و برج‌ های افراد مرفه تبدیل شده است.(پخش تراکت در تهران)

قسمت شمالی کامرانیه که در بخش شمالی بلوار فرمانیه قرار گرفته، بیشتر ساختاری تجاری و اداری در کنار برج‌ های مرتفع این محله وجود دارد و با اینحال کامرانیه جنوبی غالبا مسکونی محسوب میشود.باغ‌ها و برج‌های مرتفع و لوکس محله کامرانیه، به صورت یکدست از ساکنینی متمول و مرفه پر شده است که این محله را به منطقه‌ ای اعیان نشین و گران قیمت تبدیل کرده اند. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در کامرانیه است. و شما با هر کسب و کاری به ویژه کسب و کار لوکسی باشید. میتوانید با انجام تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی به سود بسیار خوبی برسید. (مقاله پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید)

تاریخچه محله کامرانیه

دسترسی های محله کامرانیه

کامرانیه از شمال به خیابان های اعیانی نیاوران و منظریه، از سمت جنوب به  اختیاریه و اتوبان صدر، از سمت شرق این محله به خیابان فرمانیه و از سمت غرب به دزاشیب و چیذر منتهی میشود. از نزدیک ترین مترو به این محله میتوان به ایستگاه مترو نیاوران اشاره کرد. که یکی از بهترین جاهای تبلیغات و پخش تراکت همین ایستگاه است. که شما میتوانید با پخش تراکت در ساعات شلوغ که پر رفت و آمد است. توزیع برگه های تبلیغاتی با روش دست به دست یا ساعتی مشتری های زیادی را کسب کنید. همچنین از پخش تراکت در خطوط اتوبسرانی این محله که از بلوار های فرمانیه، صبا، ارتش و… میگذرد. به هیچ عنوان قالف نشود. زیرا روزانه مردم بومی زیادی از این وسیله نقلیه استفاده میکنند.

و شما میتوانید با پخش تراکت، مشتری های متانسب با کسب و کار خود را جذب کنید. و در نتیجه کاسبی خود را به آن ها معرفی کنید. تا بتوانید به بازخورد خوبی برسید. و رونقی به کاسبی خود بدهید. یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در کامرانیه این است که ماشین های زیادی در خیابان ها و کوچه های این محله پارک شده است. که شما میتوانید با گذاشتن تراکت در لای برف پاکن ماشین ها در معرفی کسب و کار خود موفق عمل کنید.

دسترسی های محله کامرانیه

مراکز خرید برای پخش تراکت در کامرانیه

از مهم ترین مرکز خرید کامرانیه میتوان به برج لوکس کوه نور، مجتمع تجاری دریای نور، مجتمع تجاری-اداری روما سنترر، بام کامرانیه و دیگر مراکز خرید لوکس این محله اشاره کرد. این مراکز خرید از جمله مرکز خرید کامرانیه، واحد های تجاری گوناگون و متنوعی دارند. و بنابراین مردمی که به این مراکز خرید مراجعه میکنند، اکثرا جیبشان پر پول است. و شما با پخش تراکت در این مراکز میتوانید. به راحتی آن ها را جذب کنید. همچنین کسانی کسب و کار لوکسی دارند.

با انجام تبلیغات و پخش تراکت به صورت ساعتی میتوانند، مخاطبان هدف خود را جذب کنند. و رونقی به کسب و کارشان بدهند. بنابراین با جرعت میتوانیم بگوییم که پخش تراکت در کامرانیه از ظرفیت بسیار بالایی برخور دار است. و شما با انجام این تبلیغات صد در صد به سود بسیار خوبی میرسید. (مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

مراکز خرید برای پخش تراکت در کامرانیه

پخش تراکت در کامرانیه

یکی از دلایل معروفیت کامرانیه به دلیل وجود برج های لوکسی و مدرن آن است. که از معروف ترین برج های این محله میتوان به برج کوه نور و برج روما رزیدنس اشاره کرد. در این برج هم واحد تجاری قرار دارد. هم واحد مسکونی که یکی از بهترین جاها برای پخش تراکت در کامرانیه است. زیرا هم ارباب رجوع به آن جا میایند. و هم مردم بومی در این برج زندگی میکنند. در واقع میتوان گفت که مخاطبان هدف شما در این برج گلچین شده است. و شما با پخش تراکت و تبلیغات در این برج ها میتوانید. به راحتی مشتری های متناسب با کسب و کار خود را جذب کنید. تا بازخورد آن را در کارتان احساس کنید. (پخش تراکت در تهران)

پخش تراکت در کامرانیه

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله کامرانیه آشنا شویم. و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در کامرانیه را به شما معرفی کنیم. تا به انجام آن به بازخورد بسیار خوبی برسید. همچنین ناگفته نماند، که برای انجام این نوع تبلیغات، به تراکت پخش کن های حرفه ایی و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده. تنواسته این نیرو های متخصص را شناسایی و تعلیم دهد. تا خواسته شما را محقق سازد.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

پخش تراکت در کامرانیه

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*