پخش تراکت در چهاردانگه

پخش تراکت در چهاردانگه

چهاردانگه شهری است که در جنوب غرب تهران و در شهرستان اسلامشهر واقع شده است. این شهر طبق سرشماری سال های گذشته 56 هزار نفر جمعیت دارد. و میتوان گفت از جمعیت نسبتا خوبی برخور دار است. و این یک مزیت برای پخش تراکت در چهاردانگه به حساب می آید. این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری است که برای تبلیغات و پخش تراکت بسیار مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهر چهاردانگه آشنا بشویم، و بهترین مکان ها و خیابان های مناسب برای تلیغات و پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم قصد انجام تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی را دارید با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در چهاردانگه همراه باشید…

  • تاریخچه چهاردانگه
  • دسترسی های چهاردانگه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در چهاردانگه

پخش تراکت در چهاردانگه

تاریخچه چهاردانگه

چهاردانگه در گذشته به صورت روستا بوده است و یکی از کهن ترین شهر های استان تهران است. بخش مرکزی چهاردانگه برای دور ماندن از خطرات حیوانات و حمله دزدان، دیوار هایی با ارتفاع بلند دور تا دور آن کشیده شد به همین علت این بخش به قلعه معروف شد.قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این روستا به دلیل داشتن  آب و هوای خنک و دارا بودن قنات های پر آب محلی برای برای پرورش و کشاورزی درخت های سیب، هلو، گلابی، انار و… مناسب بود

قدمت چهاردانگه به بالای پانصد سال برمیگردد. که مسجد جامع چهاردانگه از قدیمی ترین بناهای این شهر است. که تا امروز این بنا دوبار بازسازی شده است. قلعه چهاردانگه یکی از قلع های اربابی جنوب تهران بوده است. که هسته اولیه شهر از آن گرفته شده است. در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌ است و باعث شده که جمعیت آن افزایش بیاید. روستای چهاردانگه در سال  79  با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود به شهر چهاردانگه تبدیل شد و شهرداری آن هم یک سال بعد یعنی در سال  80 تاسیس شد. بنابراین با توجه به تاریخچه آن و جمعیت قابل قبولی که در این شهر زندگی میکنند، میتواند گزینه مناسبی برای پخش تراکت در چهاردانگه باشد

تاریخچه چهاردانگه

دسترسی های چهاردانگه

شهر چهاردانگه از سمت شمال به بزرگراه نواب صفوی و از سمت جنوب غربی به بزرگراه آزادگان دسترسی دارد. همچنین از سمت جنوب پس از گذراندن اسلامشهر به جاده ساوه دسترسی دارد. همچنین این شهر دارای ایستگاه مترو است. ایستگاه آزادگان آخرین ایستگاه خظ 3 متروی تهران است. و به همین دلیل از شهر اسلامشهر و رباط کریم نیز به این ایستگاه مراجعه میکنند و این نشان دهنده ی شلوغی این ایستگاه است؛ که یکی از مزیت های پخش تراکت در چهاردانگه به حساب می آید.

شما با پخش کردن تراکت در جلوی ورودی و خروجی های این ایستگاه یا داخل آن میتوانید مشتری های زیادی را کسب کنید؛ تا بازخورد خوبی را از آن بگیرید. همچنین از ایستگاه های بی آر تی و همچنین تاکسی ها قافل نشوید زیرا افراد بومی زیادی از این وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند. و با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این مکان ها میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

دسترسی های چهاردانگه

مراکز خرید برای پخش تراکت در چهاردانگه

شهر چهاردانگه فروشگاه و مجتمع های تجاری زیادی در رابطه با فروش مبل دارد. و همچنین میتوان گفت معدن مبل و کابینت جنوب تهران همین شهر است. بنابراین افراد زیادی از سایر مناطق تهران به این شهر می آیند. وش ما میتوانید بتبلیغات و پخش تراکت در این فروشگاه ها و یا جلوی خیابان آن ها به صورت دست به دست یا ساعتی، بازخورد خوبی بگیرید و به وسیله آن مشتری های زیادی را جذب کنید تا کاسبی شما رونقی بگیرد. همیچنین از دیگر مراکز خرید چهاردانگه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع تجاری امام رضا

فروشگاه بازار چوب اکیاس

مجتمع تجاری آفتاب

مجتمع تجاری افشین

اشاره کرد. در این مجتمع ها به دلیل تنوع زیاد واحدهای تجاری میتوانید با پخش تراکت در آن ها بازخورد خوبی را بگیرید. همچین میتوانید با پخش تراکت مستقبم به مردم در ساعات شلوغی بازار مشتری های مناسب کسب و کارتان را جذب کنید. و بازخورد بسیار خوبی را از آن ها بگیرید، تا در کارتان پیشرفت کنید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در چهاردانگه

پخش تراکت در چهاردانگه

همانطور که قبلا اشاره کردیم شهرک چهاردانگه بیشتر یک شهرک تجاری و صنعتی است. و به همین علت بازار مبل چهاردانگه یا بهتر است بگوییم بازار مبلمان چهاردانگه از شهرت بسیار زیادی در دیگر مناطق تهران برخوردار است. همچنین به گفته اهالی و بازاریان، بازار مبل شهرک چهاردانگه نسبت به سایر مناطق تهران قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر دارد.

بنابراین افرادی زیادی از سایر شهر ها نیز به اینجا مراجع میکنند. و این ازدحام و شلوغی میتواند یک امتیاز برای پخش تراکت در چهاردانگه باشد. شهر چهاردانگه دارای دو شهرک صنعتی است. که شرکت ها و صنایعی که در این دو شهرک مشغول به کارند عبارتند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل، شرکت کیان‌ تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان که از معروف ترین شرکت ها در زمیه سیستم های گرمایشی است، ابزار آلات، محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری،، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز،.

اگر کسب و کار شما در زمینه رستوران و فست فود است؛ میتوانید با پخش تراکت در شهرک صنعتی چهاردانگه، بازخورد بسیار خوبی را بگیرید. زیرا کارگران و کارمندهای زیادی در این شرکت ها کار میکنند و اکثر این افراد برای خوردن ناهار به غذای گرم و تازه احتیاج دارن که شما میتوانید با پخش کردن تراکت در چهاردانگه رستوران های خود را تبلیغ کنید تا مشتری های بسیار خوبی را جذب کنید.

پخش تراکت در چهاردانگه

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد شهر چهاردانگه صحبت کنیم و بهترین مکان ها و جاهای مناسب برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر نقاط جنوب تهران مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*