پخش تراکت در پونک

پخش تراکت در پونک

محله پونک یکی از قدیمی ترین محله های شهر تهران است که در غرب تهران یا بهتر است دقیق تر بگوییم در شمال غرب تهران واقع شده است. بخش عمده ایی از این محله در منطقه 5 شهرداری قرار دارد و بخش کوچکی از آن در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است. دسترسی به نقاط مختلف شهر و همچنین آب و هوای نسبتا خوب آن این محله را به یکی از مناطق محبوب تهران تبدیل کرده است. بنابراین پخش تراکت در پونک، به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی های بسیارمناسبی که دارد. میتواند به عنوان بازار هدف قرار گرفته شود. و حتما هم از بازخورد بسیار خوبی برخوردار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شناخت بیشتری از محله پونک به دست بیاوریم و بهترین مکان های مناسب برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. پس حتماً تا پایان با مقاله پخش تراکت در پونک همراه باشید…

  • تاریخچه محله پونک
  • دسترسی محله
  • مراکز خرید پونک
  • مراکز علمی پونک

"<yoastmark

تاریخچه محله پونک

 محله پونک در قدیم محل باغ های بزرگ و توستان های غرب تهران بوده است. امروزه مقدار کمی از این باغ ها در پونک باقی مانده است. قدمت این باغه ها و محله بیش از 800 سال است که درخت بید در این محله نشان دهنده ی این قدمت است. پونک به معنی کوچه های پونه است که در گذشته در کنار رودخانه ای به همین نام قرار داشته است و امروزه این رودخانه با فاصله ی کمی از بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، از منطقه ی 2 شهرداری تهران عبور می کند.  ساکنان قدیمی پونک مهاجرینی هستند که  از خراسان  آمده اند و در این محله سکونت پیدا کرده اند. شغل اصلی آن ها نیز باغبانی بوده است. محله پونک جزء محله های مرفه تهران است پس میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت باشد که با تبلیغات در این محله بازخوردی خوبی میگیرید که موجب رونق کسب و کارتان میشود. همانطور که گفتیم پونک دارای تاریخچه خوب و همچنین آب و هوای خوب است که مردم زیادی در این منطقه زندگی میکنند که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در پونک است.

تاریخچه محله پونک

تاریخچه محله پونک

دسترسی محله پونک

یکی از نکات بسیار مهمی که باید قبل از پخش تراکت در نظر بگیریم، امکان دسترسی آن به مرکز شهر و نقاط مهم شهر است زیرا این امکان دسترسی  به مناطق مهم تهران نشان میدهد که این محله پر ازدحام است و روزانه جمعیت قابل توجهی در آن رفت و آمد میکنند که این سبب میشود تا تبلیغات و تراکت های شما دیده شوند و بازخورد قابل توجه ای را به شما ارائه دهد. دسترسی های مهم این منطقه عبارتند از: از سمت جنوب به بزرگراه حکیم و اتوبان همت، از سمت شمال به بزرگراه نیایش، از شرق به اتوبان ستاری و از سمت غرب به دره پونک است.از خیابان های مهم  این منطقه می توان به خیابان های میرزا بابایی، خیابان سردار جنگل، بلوار همیلا، بلوار کمالی و بلوار عدل اشاره کرد که بهترین جاها برای پخش تراکت در پونک است. همچنین از خط ویژه اتویوس BRT میتوان به مسیر میدان آزادی تا دانشگاه علوم تحقیقات اشاره کرد که این مسیر از اتوبان اشرفی اصفهانی می گذرد، پایانه تاکسیرانی که در میدان پونک تهران قرار دارد، به میدان ولیعصر، میدان ونک و میدان صنعت دسترسی دارد. و همچنین تاکسی هایی که در جنوب میدان پونک قرار دارند به  محله سید خندان دسترسی دارند، همه این دسترسی ها خود گواه دسترسی های مطلوب این محله به مناطق مهم  پایتخت هستند. همچنین محدوده محلی محله پونک از شرق به محله جنت آباد، از غرب به دره پونک، از شمال به حصارک و سیمون بولیوار و از جنوب به محله باغ فیض تهران دسترسی دارد. بنابراین با وجود چنین دسترسی های خوبی محله پونک گزینه بسیار خوبی برای پخش تراکت است.  پایانه های تاکسی و همچنین ایستگاه BRT یکی از جاهای مناسب برای پخش تراکت در پونک است. به هیچ عنوان از ایستگاه بی آر تی این منطقه هم غفلت نکنید زیرا هنگام غروب کارمندان به منزلشان برمی گردند؛ این افراد عملاً افراد بومی پونک هستند و مخاطبان هدف برای شما گلچین شده اند. شاید هیچ چیزی بالاتر از این نباشد که ما مخاطبین هدف خود را گلچین ببینیم و پونک این گزینه را به ما داده است تا تراکت ها مستقیم به دست افرادی که می خواهیم برسد.

دسترسی محله پونک

دسترسی محله پونک

مراکز خرید پونک

مجتمع های تجاری در این منطقه موقعیت خوبی برای پخش تراکت دارند که از مهم ترین آنها میتوان به مجتمع تجاری تیراژه اشاره کرد. چرا که رفت و آمد زیادی جلوی آن به چشم می خورد. طبیعی است که مردم های محلی پونک فقط برای خرید، به تیراژه می روند. وجود صنوف تجاری مختلف در این مجتمع میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت در پونک باشد که از بازدهی بالایی برخور دار است. اگر هم می خواهید به خریداران تراکت بدهید، معمولاً از ساعت 17 الی 21 پیک شلوغی در این مرکز می باشد و باید در این ساعات این کار را انجام دهید. اما اگر هدفتان فروشنگان است، باید زمانی برای پخش بروید که سرشان خلوت است که ساعت خلوتی معمولا در ظهر از ساعت 14 تا 16 است. از دیگر مراکز خرید پونک میتوان به پاساژ بوستان و فروشگاه زنجیره ای شهروند اشاره کرد.

مراکز خرید پونک

مراکز خرید پونک

مراکز علمی محله پونک

 از مهمترین مراکز علمی پونک میتوان به دانشگاه علوم تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و همچنین  واحد غرب که در پونک واقع شده است اشاره کرد. در این مراکز به دلیل وجود قشر دانشجو  شما میتوانید تبلیغات زیادی را در زمینه های مختلف انجام دهید برای مثال کسانی در زمینه تدریس دروس فعالیت میکنند میتواند در این مکان ها تبلیغات خود را انجام دهند. و همچنین بازار بسیار مناسبی برای کافه رستوران ها فراهم کرده است زیرا دانشجو ها برای دورهمی به کافه ها مراجعه میکنند. دانشگاه های پونک پتانسیل تبلیغ از نوع پخش تراکت ساعتی را هم دارند تا از طریق آن مشتری جذب کنند. پس یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در پونک مراکز علمی آن است.

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد پخش تراکت در پونک صحبت کنیم و بهترین مکان های پخش تراکت را به شما معرفی کنیم تا بازخورد خوبی را از تبلیغات بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*