پخش تراکت در نازی آباد

پخش تراکت در نازی آباد

محله نازی آباد یکی از محله های قدیمی تهران است. که در جنوب تهران واقع شده است. این محله در منطقه 16 شهرداری تهران قرار دارد. این محله  70 میدان دارد. و به همین علت نیز به لحاظ استاندارهای شهری و بافت محله در مقایسه با دیگر محله های جنوب تهران ظاهر زیباتری دارد. نازی آباد از جمعیت نسبتا خوبی برخور دار است. که این یکی از مزیت های تبلیغات و پخش تراکت در نازی آباد به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با این محله آشنا شویم. و بهترین روش های مناسب و بهترین مکان های توزیع برگه های تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم قصد پخش تراکت و تبلیغات در این محله دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در نازی آباد همراه باشید…

  • تاریخچه محله نازی آباد
  • دسترسی های محله نازی آباد
  • مراکز خرید برای پخش تراکت

پخش تراکت در نازی آباد

تاریخچه محله نازی آباد

در دوران قدیم نازی آباد روستایی بود که توسط شاه قاجار یعنی ناصرالدین شاه این روستا خریداری شد. سپس در این محله قصری ساخته شد. که بعد ها این قصر به پارک تبدیل شد. در این منطقه از تهران روستایی با نام ناز آباد قرار داشت که توسط ناصرالدین شاه این محله خریداری شده بود و در آن قصری ساخته شده بود که بعدها تبدیل به پارک شد. بعد از گذشت چند سال یعنی  در سال 1334 این روستا به یکی از محله های جنوبی تهران اضافه شد. و اسم آن از نازآباد به نازی آباد تغییر پیدا کرد. (مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.)

در سال های بعد نازی آباد به شکل مسکونی تغییر پیدا کرد. به این حالت که  در دوران نخست وزیری محمد علی فروغی دولت آن تصمیم گرفت تا در زمین‌های این محدوده هزار دستگاه واحد مسکونی با قیمت ارزان بسازد. ساخت و ساز در این زمین‌ها توسط شرکت بیمه ایران انجام شد. و دلیل انتخاب این محل برای ساختن واحدهای مسکونی از آن جهت بود که این منطقه با توجه به نزدیکی به راه آهن، کارخانه بلور سازی، سیلو و موسسات صنعتی دیگر نیازمند محلی برای سکونت کارگران این موسسات بود. بنابراین با توسعه و گسترش صنعت ساختمان در این محله جمعیت آن نیز زیاد شد، که این یک امتیاز بسیار خوب برای پخش تراکت در نازی آباد به حساب می آید.

تاریخچه محله نازی آباد

دسترسی های محله نازی آباد

محله نازی آباد از شمال به بزرگراه بعثت، از سمت جنوب به یاخچی آباد، از غرب به بزرگراه شهید تندگویان و از سمت شرق به محله خرانه منتهی میشود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله‌ی نازی آباد، ایستگاه متروی علی آباد است. مترو یکی از جاهای مناسب برای پخش تراکت در نازی آباد است. و شما با پخش تراکت به صورت ساعتی در ورودی و خروجی این ایستگاه مشتری های زیادی را جذب کنید. همچنین به هیچ عنوان از تبلیغات و پخش تراکت در ایستگاه های تاکسی و اتوبوس نازی آباد غافل نشوید. زیرا مردم بومی زیادی از این وسیله نقلیه استفاده میکنند.

و گویی میتوان گفت که مخاطبان هدفی در این ایستگاه  ها برای شما گلچین شده اند. و شما باتوزیع برگه های تبلیغاتی میتوانید مشتری های متناسب با کسب و کار خود را جذب کنید. تا رونقی به کسب و کارتان بدهید. از خطوط ایستگاه های تاکسی علی آباد میتوان به مترو علی ‌آباد – نازی ‌آباد، شهید سروری – نازی ‌آباد، بازار (خیام) – نازی‌ آباد اشاره کرد.

دسترسی های محله نازی آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت در نازی آباد

یکی از بهترین جاها برای تبلیغات و پخش تراکت مراکز خرید هر محله ای هستند. زیرا مردم یا همان مخاطبان هدف زیاد به این مراکز مراجعه میکنند. از مهم ترین مراکز خرید برای پخش تراکت در نازی آباد میتوان به مرکز خرید ایرانیان، مجتمع تجاری یوسف، بازارچه طلا، مجتکع تجاری نگین و غیره اشاره کرد. این مراکز خرید واحد های تجاری متنوعی دارند. و شما با هر کسب و کاری باشید. میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی، دست به دست، یا چسباندن تراکت در مراکز خرید میتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید. تا به بازخورد خوبی برسید. و رونقی به کسب و کارتان بدهید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در نازی آباد

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در نازی آباد را برای شما توضیح دهیم تا با انجام آن به بازخورد خوبی برسید.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

همچنین ناگفته نماند، که برای انجام این نوع تبلیغات، به تراکت پخش کن های حرفه ایی و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده. تنواسته این نیرو های متخصص را شناسایی و تعلیم دهد. تا خواسته شما را محقق سازد.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*