پخش تراکت در میرداماد

پخش تراکت در میرداماد

میرداماد (محله داودیه) نام منطقه ای است که در شمال تهران قرار دارد. تمامی این محله در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است. در واقع میرداماد نام یک بلوار در محله داوودیه است، اما شهرت بسیار زیادی این بلوار باعث شده است. که حتی ساکنین نام محله خود را میرداماد صدا کنند. میرداماد یکی از زیبا ترین محله های تهران و همچنین جزء محله های بالاشهر به حساب می آید. که این در نوبه خود یک مزیت برای پخش تراکت در میرداماد به حساب می آید. ما در مقاله امروز قصد داریم بیشتر با میرداماد آشنا شویم. و بهترین قسمت های مناسب پخش تراکت را برای شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم قص پخش تراکت در میرداماد را دارید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید…

  • تاریخچه محله میرداماد
  • دسترسی های محله میرداماد
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در میرداماد

پخش تراکت در میرداماد

تاریخجه محله میرداماد

همانطور که گفتیم محله میرداماد یکی از زیباترین محله های شهر تهران است. همچنین این محله پر رونق ترین محله های تهران هم به حساب می آید. که این یک مزیت خوب برای تبلیغات به حساب می آید. و شما میتوانید با پخش تراکت در میرداماد به باز خورد و سود خوبی برسید. درگذشته محله داوودیه، ییلاقی به نام ارغوانیه بوده است. که توسط میرزا داوود خان پسر میرزا آقاخان نوری تصرف پس از آن داوودیه نامیده شد. بعد از گذر زمان با توسعه و پیشرفت شهر تهران در محله ی داوودیه بلواری ساخته شد که در زمان پهلوی نام آن بلوارششم بهمن قرار گرفت.

 و پس از انقلاب آن را بلوارمیرداماد نامیدند. که تا الان به این اسم معروف است. این بلوار ازجمله مسیرهایی بوده که آبادی‌های چالهزر،ضرابخانه و دروس را به ونک وصل کرده اند.  که میان ساکنان تهران از شهرت زیادی برخوردار است.به همین علت محله داوودیه راه به اسم میرداماد می نامند.

تاریخجه محله میرداماد

دسترسی های محله میرداماد

محله میرداماد از سمت شرق به خیابان شریعتی و از سمت غرب به خیابان ولی‌عصر ختم می‌شود. این محله دارای یک ایستگاه مترو به نام، مترو میرداماد است. یکی از جاهای مناسب برای تبلیغات همین ایستگاه مترو است. که شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی در ورودی و خروجی های این ایستگاه، مخاطبان هدف خود را جذب کنید. تا با آن ها به بازخورد فوق العاده ای برسید. همچنین از ایستگاه های تاکسی و اتوبوس این محله به هج عنوان قافل نشوید.

زیرا بیشتر کسانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند، مردم بومی همین محله هستند. و شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست، مشتری های مخصوص کسب و کار خود را جذب کنید. تا بازخورد خوبی از آن ها بگیرید و تحولی به کسب و کارتان بدهید. بنابراین این محله دسترسی های بسیار خوبی دارد. و شما با پخش تراکت در میرداماد میتوانید بهترین باز خورد که مد نظر دارید را بگیرید.

دسترسی های محله میرداماد

مراکز خرید برای پخش تراکت در میرداماد

یکی از بهترین مکان های تبلیغات و پخش تراکت در هر محله، مراکز خرید آن است. زیرا مخاطبان هدف شما در این مراکز گلجین شده اند. و شما با پخش تراکت به صورت اصولی میتوانید آن ها را جذب کنید. از مهم ترین مراکز خرید برای پخش تراکت در میرداماد، میتوان به برج اسکان، مجتمع پایتخت، پاساژ آرین و… اشاره کرد. شما برای رساندن تراکت به صورت مستقیم به دست مردم میتوانید. از روش پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی در ساعات شلوغ بازار استفاده کنید. تا مشتری های خود را جذ کنید. همچنین کسانی رستوران دار هستند. میتوانند با پخش تراکت در ساعات ظهر در این مراکز خرید، میتوانید مشتری های خود را که اغلب، مغازه داران هستند. را جذب کنید تا به بازخورد خوبی برسید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در میرداماد

پخش تراکت در میرداماد

بنابراین همانطور که در بند های ابتدایی گفتیم میرداماد از محله های مرفه تهران می باشد. که افراد این منطقه توان خرید نسبتاً خوبی دارند. و شما میتوانید با پخش تراکت در میرداماد مشتری های زیادی را کسب کنید. تا به سود خوبی برسید. یکی دیگر از جاهای مهم میرداماد برای توزیع برگه های تبلیغاتی، دانشگاه ها هستند. از مهم ترین دانشگاه های این محله میتوان به دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه علوم اجتماعی علامه طباطبایی اشاره کرد. بنابراین کسانی که در زمینه فروش کتاب فعالیت میکنند. و کتابخانه دارند، میتوانند با تبلیغات و پخش تراکت در این مراکز، مخاطبان هدف خود، که دانشجویان و استاید هستند را جذب کنید. تا با آن به بازخورد خوبی برسید.

پخش تراکت در میرداماد

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله میرداماد آشنا شویم و بهتری روش ها و بهترین جاهای تبلیغات را برای شما معرفی کنیم. تا با آن به بازخورد خوبی برسید. ناگفته نماند برای توزیع برگه های تبلیغاتی به تراکت پخش کن های حرفه ای و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما رو معرفی میکنیم. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شمال تهران، مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*