پخش تراکت در مرکز تهران

پخش تراکت در مرکز تهران به دلیل تردد بالای دانشجویان، معلمان، استادان و فرهنگیان نتیجه بهتری در تبلیغات دارد. در واقع اکثر افرادی که در مرکز پایتخت تراکت پخش می کنند، می دانند که بیشتر مخاطبان هدفشان فرهنگیان است. حتی خبرنگاران برای تهیه خبر به قسمت مرکزی شهر مراجعه می کنند. از جمله دانشگاه های معروف در این قسمت از پایتخت، دانشگاه تهران، امیر کبیر و شریف می باشد. طبیعی است که محصول یا خدماتی که ارائه می دهید باید مناسب این قشر از افراد جامعه باشد و مخاطبان شما کسانی هستند که کتاب، نرم افزار، CD و… آموزشی نیاز دارند. پس عملاً شغل هایی جز فروش این اقلام در این محله شانس کمتری برای موفقیت دارند. در ادامه با این مناطق که مناسب پخش تراکت در مرکز تهران هستند به خوبی آشنا خواهید شد. اما مطالب دقیقی که در این مقاله می خوانیم عبارتند از:

  • پخش تراکت در انقلاب
  • پخش تراکت در میدان ولیعصر

پیشنهاد می کنم اگر می خواهید با سایر مناطق تهران که مناسب پخش تراکت هستند به خوبی آشنا شوید و بدانید چگونه باید در آن ها به پخش تراکت بپردازید، حتماً مقاله پخش تراکت در تهران را هم که تمامی مناطق مناسب تهران را به شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم معرفی کرده را مطالعه کنید.

 

پخش تراکت در مرکز تهران

پخش تراکت در مرکز تهران

پخش تراکت در انقلاب

برای پخش تراکت در انقلاب باید هدفمند پیش رفت؛ چرا که نداشتن برنامه باعث سقوط کسب و کار شما می شود. این میدان به دلیل در تقاطع بودن خیابان های آزادی و کارگر، رفت و آمدهای بسیار بالایی دارد. البته ظاهر آن بر خلاف محبوبیتش ذوق زننده است، زیرا هنوز ساخت این میدان نیمه کاره مانده است.

همچنین دور این میدان مملو از اغذیه فروشی ها و سینمای های قدیمی می باشد که از دوران پهلوی هنوز دکوراسیون داخلیش تغییر نکرده است. همانطور که می دانید میدان انقلاب اسلامی معروف است به کتاب و پایان نامه و این فرصت برای سود جویان پیش آمده است که حتی مقاله ISI و پایان نامه را بفروشند!

میدان انقلاب اسلامی برای فرهنگیان بسیار دلنشین است؛ زیرا سراسر این میدان فقط کتاب و لوح های آموزشی فرا گرفته است. در این میان پخش تراکت دور میدان انقلاب این تمرکز را از بینندگان می گیرد. اما در عین حال طبیعی است که افراد از تبلیغات خوششان نیاید جز کسانی که به آن محصول یا خدمات تبلیغی نیاز دارند. پس طبیعی است که صدای پخش کننده های تراکت در مرکز شهر مردم را آزار دهد، اما پخش تراکت در مرکز تهران برای مراکزی که در بحر خیابان نیستند بسیار ضروری می باشد.

همچنین نباید شما از کنار مترو انقلاب اسلامی به راحتی بگذرید، زیرا افراد برای ورود از 2 مسیر حمل و نقل وارد اینجا می شوند. اولین راه ورود BRT می باشد که از مسیر تهرانپارس و آزادی به سمت این میدان هدایت می شوند. دومین مسیر مترو انقلاب اسلامی می باشد، که در خط 4 از مسیر ارم سبز و کلاه دوز متصل است و شما می توانید تراکت های خود را در آنجا هم پخش کنید.


مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید


پخش تراکت در انقلاب

پخش تراکت در انقلاب

پخش تراکت در میدان ولیعصر

میدان ولیعصر در گذشته به میدان ولیعهد شناخته شده بود و اینک یکی از میدان های اصلی به حساب می آید. شاید اینجا فاصله زیادی با میدان انقلاب نداشته باشد، اما دیگر خبری از کتابفروشی ها و تراکت پخش کن های پر سر و صدایی که مدام می گویند: پایان نامه، مقاله ISI، تحقیق و … نباشد!

تبلیغات انجام می شود اما فاز آن تغییر کرده است؛ توزیع برگه تبلیغاتی در میدان ولیعصر نماهنگ دست فروشان، لباس فروشان و این دست از کسبه می باشد. حال این محله نیز از دست دانشجویان در امان نمانده است و مدام در کافه ها هستند. یعنی پخش تراکت در پیاده رو برای تبلیغ کافه رستوران های شیک و با کلاس استفاده می شود.

ولیعصر بر خلاف میدان انقلاب، صرفاً شامل یک مجموعه خاص از افراد نمی شود. با این حساب دست شما باز است که کسب و کارهایی جز کار آموزشی راه اندازی کنید. به یاد داشته باشید که با پخش تراکت در میدان ولیعصر خیلی راحت می شود بازار این محله را در دست گرفت، زیرا دانشجویان این منطقه از تهران بسیار زیاد هستند و فقط دانشگاه تهران 40 هزار دانشجو دارد!پس این تعداد بالا از دانشجویان با پخش تراکت در مرکز تهران جذب کسب و کار شما می شوند.


حتماً بخوانید: پخش تراکت در جنوب تهران


پخش تراکت در ولیعصر

پخش تراکت در ولیعصر

شرکت پخش تراکت در مرکز تهران

برای این که بتوانید بازار پخش تراکت در این دو محله را در دست خود بگیرید، مسلماً باید تلاش زیادی داشته باشید و بسیار هزینه کنید تا شاید بتوانید در تبلیغات موفق شوید! اما نه، صبر کنید! یک راه ساده تر و بهتر هم برای شما وجود دارد. می توانید با سپردن تبلیغات خود به یک شرکت معتبر، بازخورد بالایی دریافت کرده و بیشترین خروجی ممکن را با کمترین هزینه دریافت کنید! چرا که این شرکت ها، تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارند و در اصطلاح راه و چاه پخش تراکت و در کل تبلیغات را به خوبی می دانند. پس می توانید با خیال راحت کار خود را به آن ها واگذار کرده و منتظر بازخوردهای مثبت باشید.

شرکت خدمات ما هم یکی از همین شرکت هاست که با تجربه بسیار بالای خودش و سوابق کاری موفق، اکنون به یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه تبدیل شده و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات ما و آگاهی از قیمت های تبلیغات به شیوه های مختلف، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*