پخش تراکت در قیطریه

پخش تراکت در قیطریه

محله قیطریه یکی از محله های معروف و مشهور تهران است. که در شمال تهران قرار دارد. تمامی این محله در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. به دلیل وجود باغ ها زیاد و سر سبز، قیطیریه از محبوبیت زیادی برخور دار است. و جمعیت قابل توجه ای در این محله زندگی میکنند. که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در قیطریه به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با این محله آشنا شویم. و بهترین روش ها و مناسب ترین جاهای تبلیغات و پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم قصد پخش تراکت در این محله را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در قیطریه همراه باشید..

  • تاریخچه قیطریه
  • دسترسی های محله قیطریه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت در قیطریه
  • پخش تراکت در قیطریه

پخش تراکت در قیطریه

تاریخچه قیطریه

 محله قیطریه جزو  محله‌های قدیمی شهرستان شمیرانات است. که در قدیم شکارگاهی مفرح بوده است. که در فصل های بهار و تابستان تهرانی ها برای شکار و گذراندن اوقت و فراغت خود به این محله میرفتند. قیطریه از قدیمی ترین محله های تهران است. در این محله قبرهای باستانی اقوام آریایی با پیشینه سه هزار ساله کشف شد. که آثاری از آهن متعلق به 800 تا 1200 سال قبل از میلاد در آن به دست آمده است. وجود آب و هوای مطبوع و خاک حاصل خیز باعث پیشرفت کشاورزی در این محله شد. که این مهم ترین عامل شکل گیری این محله بود است. از اولین ساکنین این محله نیز میتوان به کشاورزان همدانی و بروجردی اشاره کرد. (مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

پارک قیطریه که امروز همه آن را می‌شناسیم،  اولین مالکان آن نظام الدوله و آصف الدوله بوده‌اند که امین السلطان، نخست وزیر ناصرالدین شاه برای رفت و آمد راحت‌ تر به محل اقامت شاه در کاخ صاحبقرانیه، آنجا را از این دو نفر خریداری کرد و در این باغ برای خود خانه‌ای ساخت که امروز بازسازی و به فرهنگسرا تبدیل شده است.

اما رونق و توسعه‌ی ساخت و ساز در این محله به زمان رضا شاه و پس از به وجود آمدن خیابان ولیعصر کنونی بازمی‌گردد. پس از آن انقلاب اسلامی را می‌توان یکی از بزرگترین تحولاتی به شمار آورد که باعث رشد جمعیت محله شده است. بنابراین موقعیت جغرافیایی مناسب و جمعیت مناسب آن از مزیت های پخش تراکت در قیطریه به حساب می آید.

تاریخچه قیطریه

دسترسی های محله قیطریه

محله قیطریه از سمت  شمال به خیابان صبا، از جنوب به بزرگراه صدر، از سمت غرب به خیابان شریعتی  و از شرق به خیابان و پارک قیطریه محدود میشود.  قیطریه در بهترین منطقه‌ی تهران یعنی منطقه یک قرار گرفته است. این محله دارای یک ایستگاه مترو به نام قیطریه است. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در قیطریه به حساب می آید.

بنابراین شما با پخش تراکت به صورت ساعتی در ورودی و خروجی این ایستگاه میتوانید، مشتری های زیادی را جذب کنید. تا با انجام آن بتوانید، رونقی به کسب و کارتان بدهید. همچنین از تبلیغات و پخش تراکت در ایستگاه اتوبوس غافل نشوید. زیرا مخاطبان هدف در این وسیله نقلیه برای شما گلچین شده است. و شما با تبلیغات و پخش تراکت به صورت دست به دست میتوانید مشتری های متناسب با کسب و کارتان را جذب کنید. تا بتوانید با آن ها به سود بسیار خوبی برسید.

دسترسی های محله قیطریه

مراکز خرید برای پخش تراکت در قیطریه

یکی از بهترین جاها برای تبلیغات و پخش تراکت مراکز خرید هر محله ای هستند. زیرا مردم یا همان مخاطبان هدف زیاد به این مراکز مراجعه میکنند. از مهم ترین مراکز خرید برای پخش تراکت در قیطریه میتوان به مرکز خرید اندرزگو، مرکز خرید سهیل اشاره کرد. این مراکز خرید واحد های تجاری متنوعی دارند. و شما با هر کسب و کاری باشید. میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی، دست به دست، یا چسباندن تراکت در مراکز خرید میتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید. تا به بازخورد خوبی برسید. از دیگر مراکز خریدی که مخاطبان هدف زیادی که دارند. میتوان به فروشگاه های شهروند و هایپر اشاره کرد. که گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات هستند. و شما را به سود خوبی میرسانند.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

مراکز خرید برای پخش تراکت در قیطریه

پخش تراکت در قیطریه

 یکی دیگر از بهترین جاهای تبلیغات و پخش تراکت میتوان به مراکز تفریحی و پارک ها اشاره کرد. زیرا هم مردم بومی محله و هم اهالی دیگر متطق تهران به آنجا مراجعه میکنند. و شما با پخش تراکت میتوانید آن را جذب کنید. از مهمترین مراکز تفریحی برای پخش تراکت در قیطریه میتوان به پارک بزرگ و محبوب قیطریه اشاره کرد. همانطور گفتیم مردم زیادی به این پارک مراجعه میکنند و شما با پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی میتوانید آن ها را جذب کنید.

تا به سود خوبی برسید. از دیگر مراکز تفریحی این محله میتوان به بوستان شب تاپ، بوستان خوشبخت، بوستان بهار، پارک سهیل و پارک امید اشاره کرد. همچنین یک دیگر از بهترین جاهای تبلیغات خانه ها و برج ها هستند. که میتوان با بخش تراکت در لای درب منازل مخاطبان هدف قابل توجه ای را جذب کنید. و باتوجه به این که این محله مرفه نشین است. از گنجایش تبلیغات زیادی برخود دار است. و شما با هر کسب و کاری باشید به بازخورد خوبی میرسید.

پخش تراکت در قیطریه

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله قیطریه آشنا شویم و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در قیطریه را به شما معرفی کنیم. تا با انجام آن به سود خوبی برسید. همچنین ناگفته نماند، که برای انجام این نوع تبلیغات، به تراکت پخش کن های حرفه ایی و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده. تنواسته این نیرو های متخصص را شناسایی و تعلیم دهد. تا خواسته شما را محقق سازد.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*