پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در شهرک غرب

شهرک غرب یک محله در شمال تهران یا بهتر است دقیق تر بگوییم محله ای در شمال غرب تهران است. شهرک غرب از مدرن ترین محله های تهران است. تمامی این محله در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از جمعیت نسبتا خوبی دارد و از مرفه نشین ترین محله های تهران است. بنابراین این خود یک مزیت عالی برای پخش تراکت در شهرک غرب به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با محله شهرک غرب آشنا شویم و بهترین راه های پخش تراکت و بهترین مکان های آن را باهم بررسی کنیم . پس اگر هم شما قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را دارید. پس با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در شهرک غرب همراه باشید…

  • تاریخچه محله شهرک غرب
  • دسترسی های محله شهرک غرب
  • مراکز خرید برای پخش تراکت در شهرک غرب
  • پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در شهرک غرب

تاریخچه محله شهرک غرب

 بلوار معروف خوردین که از بلوارهای اصلی محله شهرک غرب است.  میدان صنعت را به خیابان‌های ایران‌ زمین، هرمزان و بلوار دادمان وصل میکند. که در گذشته یک روستای خوش آب و هوا به همین نام بوده است.  این روستای تاریخی در جنوب شرقی امامزاده صالح فرحزاد و ده ونک قرار داشته است. طبق گفته های معتمدی در کتاب جفرافیای تهران این روستا 85 نفر جمعیت داشته است. که دین همه ی ساکنین آن مسحیت بوده است.

در زمان ناصرالدین شاه نیز این روستا جزو املاک مستوفی الممالک بوده است.  علت نام گذاری این شهرک به دلیل سکونت آمریکایی ها در این شهرک و ساخت برج هایی مثل ایالات متحده امریکا، و همچنین نگاه ویژه دولت رضا شاه بوده است. بنابراین با توجه به تاریخچه این شهرک و سکونت افراد مرفه و برج های بلند. این مزایا میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت در شهرک غرب باشد.

تاریخچه شهرک غرب

دسترسی های محله شهرک غرب

شهرک غرب از سمت شمال با سعادت‌آباد، از سمت جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان فرحزادی و بزرگراه چمران و در آخر از سمت شرق به ده ونک منتهی میشود. همچنین این محله به بزرگراه شیخ فضل الله نوری دسترسی مستقیم دارد. این محله دارای یک ایستگاه مترو به نام میدان صنعت است. که روزانه از جمعیت زیادی برخورد دار است. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در شهرک غرب به حساب می آید. شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی در ورودی و خروجی ایستگاه مترو، مشتری های زیادی را جذب کنید. تا بتوانید بازخورد آن را در کارتان احساس کنید.

همچنین این محله دارای یک پایانه بزرگ تاکسی است. که به اکثر نقاط تهران دسترسی دارد. بنابراین شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست در ایستگاه تاکسی ها مشتری های زیادی را جذب کنید. زیرا اکثر کسانی که از این وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند. مردم بومی هستند.  که این مردم همان مخاطبان هدفی هستند که شما به دنبال آن ها میگردید. و میتوانید با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی آن ها را جذب کنید. همچنین از دیگر محل های مناسب پخش تراکت میتوانیم به پایانه اتوبوسرانی که در ابتدای خیابان خوردین قرار دارد اشاره کرد.

دسترسی های محله شهرک غرب

مراکز خرید برای پخش تراکت در شهرک غرب

یکی از بهترین جاها برای تبلیغات و پخش تراکت مراکز خرید است. محله شهرک مجتمع های تجاری زیادی دارد. که از مهم ترین مراکز خرید آن میتوان به مجتمع تجاری میلاد نور اشاره کرد. این مرکز خرید معروف ترین و مهم ترین مرکز خرید در تهران و شهرک غرب است. از دیگر مجتمع های تجاری این محله میتوان به مرکز خرید گلستان، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گل افشان، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید فرحزادی، مجتمع تجاری مهستان، ارم و فروشگاه زنجیره ای شهروند اشاره کرد.  همانطور که گفتیم این محله مراکز خرید بسیاری دارد.  و روزانه مردم زیادی هم از سایر نقاط تهران، و هم از خود ساکنین این محله به این مراکز خرید  مراجعه میکنند. همانطور که گفتیم شما با انجام تبلیغات در این مراکز میتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید.

زیرا این مراکز خرید واحد های تجاری متنوعی دارند، و شما با هر کسب و کاری باشید میتوانید با توزیع برگه های تبلیغاتی  به آن بازخوردی که مد نظر دارید، برسید. اگر میخواهید این برگه های تبلیغاتی را به دست مردم بدهید میتوانید با روش پخش تراکت به صورت دست به دست مخاطبان هدف خود را چذب کنید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در شهرک غرب

همانطور که قبلا اشاره کردیم این محله مرفه است و صد درصد تبلیغات در این شهرک جواب میدهد. یکی از بهترین مزیت های پخش تراکت در شهرک غرب وجود برج ها و ساختمان بلند است. زیرا افرادی زیادی در این برج ها سکونت دارند . که جیبشان پر پول است. و شما با روش انداختن تراکت لای درب خانه ها میتوانید بازخورد خیلی خوبی بگیرید. و در نتیجه مشتری های زیادی را جذب کنید.

بنابراین اگر شما کسب و کارتان را به صورت مداوم در شهرک تبلیغ کنید، مطمئن باشید که سود خوبی نصیبتان می شود. شما اگر بتوانید فقط یک مشتری از شهرک غرب پیدا کنید، همه هزینه های تبلیغات تان از جمله، طراحی، چاپ و پخش تراکت شما علاوه بر اینکه یکجا جبران می شود، سود بسیاری هم می کنید.

پس میتوان گفت شهرک غرب یکی از بهترین محله های تهران برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی است. و شما میتوانید در این محله بهترین باز خوردها را بگیرید تا موجب رونق کسب و کارتان شود.

پخش تراکت در شهرک غرب

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم با محله شهرک غرب آشنا شویم و بهترین راه ها و بهترین مکان های مناسب برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم تا شما با انجام آن بتوانید به بازخورد خوبی برسید. همچنین برای اینکه از تبلیغات و پخش تراکت ها بازخورد خوبی بگیرید باید تراکت پخش کن های متخصص استخدام کنید. که شرکت خدمات ما یه تیم متخصص پخش تراکت در اختیار شما قرار میدهد.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

زیرا شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*