پخش تراکت در تهران نو

پخش تراکت در تهران نو

محله تهران نو یا همان خیابان دماوند محله ایست که در شرق تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه 13 شهرداری تهران قرار دارد. شرق تهران همیشه شرایط و فرهنگ خاص خودش دارد. این محله یکی از قدیمی ترین محله های شرق تهران است. محله تهران نو از سمت شمال به محله‌های نارمک، تهرانپارس ( مقاله پخش تراکت در تهرانپارس را از دست ندهید) ، از سمت شرق به پارک جنگلی سرخه حصار، از سمت جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و پل تهران نو و قاسم آباد متصل است. بنابر این با توجه به موقیعیت بسیار مناسب این محله میتوانید با پخش تراکت در تهران نو بازخورد بسیار خوبی را بگیرد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با محله تهران نو آشنا شویم و بهترین خیابان ها و مکان های مناسب برای پخش تراکت را با هم بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله پخش تراکت در تهران نو با ما همراه باشید….

تاریخچه محله تهران نو

دسترسی های محله تهران نو

مراکز خرید برای پخش تراکت

مراکز تفرحی برای پخش تراکت

پخش تراکت در محله

پخش تراکت در تهران نو

تاریخچه محله تهران نو

محله تهران نو قبل از انقلاب توسط معمارن فرانسوی‌ ساکن تهران ساخته شد و گسترش پیدا کرد. علت نام گذاری این محله به این دلیل بود که جدیدتر از دیگر محله های قدیمی تهران ساخته شد و به همین دلیل به آن تهران نو میگفتند. 

یکی از زیبایی های محله تهرانو نظم هندسی خیابان کشی آن است. همانطور ک در بند های بالا گفتیم نام جدید این محله خیابان دماوند است اما همچنان این محله را با نام  تهران نو صدا میزنند. این محله به دلیل اینکه در شرق تهران قرار دارد، نسبت به غرب تهران دارای آب‌ و‌‌ هوای گرمتری است. اما نزدیکی تهران نو، به پارک سرخه حصار باعث شده این محله، آلودگی کمتری نسبت به محله های دیگر تهران داشته باشد.

تهران نو دارای طرح زوج و فرد ترافیک نیست، بنابراین رفت و آمد در آن زیاد است و میتوان گفت محله ایی نسبتا پر ازدحام است. که این شلوغی برای پخش تراکت یک امتیاز عالی است. قدیمی بودن این محله نشانه این است که افراد قدیمی زیادی نیز در این محله زندگی میکنند و این میتواند یک مزیت خوب برای پخش تراکت در تهران نو باشد.

تاریخچه محله تهران نو

دسترسی های محله تهران نو

میتوانیم بگوییم که این محله یکی دیگر از خوش مسیر ترین محله های تهران است. به این دلیل ک دو خط سامانه اتوبوس بی آر تی و ایستگاه مترو در آن قرار دارد. ایستگاه متروی شهید کلاهدوز در جنوب فلکه ی لوری قرار دارد. متروی شهید کلاهدوز یکی از شلوغ ترین مترو های تهران است. بنابراین میتوانید با پخش تراکت در خروجی و ورودی این ایستگاه بازخورد بسیار خوبی را دریافت کنید. همچنین برای جذب بیشتر مشتری میتوانید در ساعات شلوغی مثلا ساعت 18 الی 21 در جلوی ایستگاه بی آر تی با توزیع تراکت مخاطبان هدف خود را جذب کنید و به کاسبی خود رونق ببخشید. بنابراین با یکی دیگر از مکان های پخش تراکت در تهران نو آشنا شدید.(کابینت ممبران)

دسترسی های محله تهران نو

مرکز خرید برای پخش تراکت در تهران نو

برای پخش تراکت در مراکز تجاری تهرانسر شما میتوانید به بازار خرید بلال حبشی مراجعه کنید. این بازار به دلیل ازدحام جمعیتی که دارد برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی بسیار مناسب است و بازدهی بسیار بالایی دارد. از دیگر مراکز خرید این محله  میتوان به پاساژ قائم، پاساژ سانلی و مرکز خرید شرق اشاره کرد. این پاساژ ها به دلیل اینکه امکان تجاری مختلفی در آن ها قرار دارد میتوانید بصورت دست به دست تراکت ها را به صورت مستقیم به مردم بدهید و مشتری برای خود کسب کنید تا بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. (مقاله پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید)

مرکز خرید برای پخش تراکت در تهران نو

مراکز تفریحی برای پخش تراکت در تهران نو

محله تهران نو دارای 8 بوستان است. این بوستان ها در فصل بهار و تابستان بسیار شلوغ میشوند که شما میتوانید با توزیع برگه ای تبلیغاتی در این بوستان ها مشتری های خود را جذب کنید. بوستان های دیگر این محله عبارتند از:

بوستان پیروزی (میدان لوزی)

بوستان نشاط کودک (خیابان شهید وصالی)

بوستان اوستا

بوستان مهرآور (خیابان شهید باستانی)

بوستان ترنج (میدان چایچی)

بوستان ورزش (انتهای بزرگراه شهید عباس دوران)

بوستان نیما (انتهای خیابان سعدی شرقی)

بوستان سیمرغ (خیابان نیروی هوایی)

اشاره کرد. به هیچ عنوان از پخش تراکت در این بوستان ها غافل نشوید. زیرا اکثری مردمی که در این بوستان ها رفت و آمد میکنند. افراد بومی این محله هستند. پس میتوان نام آن ها را مخاطبین هدف نمایید. عملا مخاطبان هدف برای شما در این بوستان ها گلچین شده اند و شما میتوانید با توزیع برگه های تبلیغاتی در این بوستان ها، آن بازخوردی که در ذهنتان مدنظر دارید را دریافت کنید. (مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

مراکز تفریحی برای پخش تراکت در تهران نو

پخش تراکت در تهران نو

از دیگر مکان های مناسب برای پخش تراکت در تهران نو  میتوان به ایستگاه اکباتان که شلوغ ترین ایستگاه برای پخش تراکت در شرق تهران می باشد اشاره کرد. اگر شما بخواهید پخش تراکت را در این محله شروع کنید، باید تمرکز اصلی تان را برای پوشش ایستگاه ها و مراکز خرید بگذارید؛ زیرا تنها دلیل رفت و آمد مردم همین مکان ها هستند.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

از دیگر مکان های عمومی در تهران نو نیز می توان به مرکز علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران که روبروی ایستگاه متروی شهید کلاهدوز قرار دارد اشاره کرد، همچنین به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه (شعبه شهید کلاهدوز) واقع در میدان تره‌بار پیروزی، پایانه مسافربری اتوبوسرانی شرق تهران (ترمینال شرق) که یکی دیگر از مکان های پر رفت و آمد تهران نو است اشاره کرد.(کابینت پیشکاری)

پخش تراکت در تهران نو

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد روش های پخش تراکت در تهران نو  صحبت کنیم و بهترین مکان ها و مناطق پر بازدید این محله را برای تبلیغات به شما معرفی کنیم.  همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شرق تهران به مقاله پخش تراکت در شرق تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

پخش تراکت در تهران نو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*