پخش تراکت در بهارستان

محله بهارستان تهران  یکی از قدیمی‌ترین محله‌های پایتخت است که قدمت ساخت آن به 231 سال پیش باز می‌گردد و مساحت آن حدود 460.08 هکتار میباشد. در این محله باغ نگارستان و کاخ بهارستان قرار دارد که باغ نگارستان هم اکنون به عنوان یک بنای تاریخی مورد توجه گردشگران واقع می‌شود که روزانه بازدید از اینا مکان زیاد است  و کاخ بهارستان مکانی است که مجلس شورای اسلامی در آن قرار دارد که از لحاظ موقیعت سیاسی نیز بهارستان جایگاه خوبی دارد که این موقعیت سبب ازدحام و شلوغی میشود که میتواند به تبلیغات کمک کند. در کوچه و خیابان‌های این محله هنوز هم می‌توانید خانه‌های قدیمی و سنتی با معماری ایرانی اسلامی را مشاهده کنید و با قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های بهارستان سفری به گذشته داشته باشید. این محله میزبان آثار تاریخی بسیاری است که هنرمندان و اساتید ایرانی، معماری آن‌ها را بر عهده داشته‌اند و اوج هنر و خلاقیت را جهت طراحی هر بنا به کار گرفته‌اند. در این مقاله قصد داریم بهترین مناطق برای پخش تراکت در بهارستان را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که چطور می توان از این محله، بازخورد خوبی از تبلیغات گرفت.

"پخش تراکت در بهارستان تهران

میدان بهارستان، قلب تپنده ساز های ایران

میدان بهارستان تهران، مطمئنا وقتی انسان‌ها اولین اصوات را از اشیایی چون صدف‌،‌ تنه درختان، پوست حیوانات و استخوان به وجود می‌آوردند، هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردند که دنیای ساز‌های موسیقی چنان گسترده و پیچیده شود که حتی حرفه‌ای‌ترین موزیسین‌ها نیز نتوانند تمام آنها بشناسند و بنوازند.شاید با شنیدن اسم ساز اولین جایی که به ذهن بسیاری ‌می‌رسد راسته میدان «بهارستان تهران» و مغازه‌های ساز‌فروشی‌ آن باشد؛ محلی که با بزرگترین نهاد فرهنگی ایران یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها چند متری بیشتر فاصله ندارد.راسته‌ای که به عنوان پاتوق اصلی فروش ساز در تهران و ایران شناخته شده و بسیاری آن را بهشت اهالی موسیقی می‌دانند؛ راسته‌ای چند صد متری که در آن می‌توان انواع و اقسام مختلف سازها را یافت. بنابراین میتوان از گفته های بالا میتوان  به این نتیجه رسید که محله بهارستان چه از لحاظ تاریخی و معماری وهمچنین موسیقی و هنر و… دارای تاریخ و تمدن است که همین امر موجب جذب گردشگر و اردحام مردم میشود که  این موضوع در بحث تبلیغات و پخش تراکت بسیار هائز اهمیت است و در بازدهی تراکت کمک میکند.

بهترین مناطق پخش تراکت در بهارستان

محله بهارستان تهران مرکز چاپ و پخش برگه های تبلیغاتی ( تراکت) است. به همین دلیل محله بهارستان یکی از بهترین جاهای تهران برای کارهای تبلیغاتی به خصوص در زمینه برگه های تبلیغاتی(تراکت) میباشد.و همچنین در زمینه پخش تراکت در بهارستان، به دلیل شلوغی و ازدحامی  که از بازار لاله زار ، ملت ، فردوسی ، خیابان امیرکبیر و… دریافت می کند یکی از بهترین بازار های هدف برای پخش تراکت های فروشگاهی و تجاری از جمله فروش لباس و لوازم برق و صنعتی وغیره می باشد.

اگر شغل شما در زمینه طراحی و چاپ می باشد، خیابان ظهیرالاسلام جای خوبی برای تبلیغات دست به دست می باشد. بعنوان مثال: شما می توانید یک بازاریاب و یا یک داد زن استخدام کنید و او را در خیابان اصلی ظهیرالاسلام مستقر کنید، شیوه کار هم بصورت این است: (حقوق ثابت + پورسانتی است). به این مفهوم که 1 میلیون حقوق ثابت در ماه داشته باشد و 15 درصد از کل سود کار را به او بدهید. در خیابان ظهیرو اسلام بخش عمده ای از مغازه ها و پاساژهای چاپ و تبلیغات واقع شده است. که از این نظر هم جای بسیار خوبی برای پخش و توزیع تراکت است. در این قسمت از بهارستان چاپ تراکت ها و… به وسیله بهترین دستگاه های به روز و پیشرفته  دنیا انجام میشود.

همچنین اگر شغل شما در زمینه رینگ و لاستیک ماشین باشد میتوانید برگه تبلیغاتی خود را در خیابان مصطفی خمینی پخش و توزیع کنید.

چند روش از روش های مناسب پخش تراکت در این منطقه روش های چسباندن تراکت بر روی کف خیابان ها با چسب های پهن، دست به دست (داد زن)، چسباندان برگه های تبلیغاتی روی دیوار ها  و پخش تراکت ساعتی می باشد.

تراکت پخش کن در بهارستان

تراکت پخش کن در بهارستان

در این مقاله سعی شد درگام اول تاریخچه محله بهارستان و در گام بعدی بهترین و مهم ترین مناطق محله بهارستان را از نظر بازدهی  و بازخورد برای توزیع برگه تبلیغی  پخش تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازدهی و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید تا به کسب و کار خود رونق دهید. البته این بازخورد گرفتن به شخصی که تراکت شما را پخش میکند بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد و اون انتظاری رو که از تبلیغات در ذهن خود داشتید هرگز به آن نخواهید رسید . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب که سال هاست در  زمینه پخش تراکت  در شهر تهران  فعالیت میکنند کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همبین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن و با بازدهی بالا می باشد. و به شما در زمینه پخش تراکت صد درصد تضمین میدهد که بالاترین بازدهی ممکن را داشته باشید. برای مشاهده لیست قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

"<yoastmark

موفق باشید…

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*