پخش تراکت در امام زاده حسن

پخش تراکت در امام زاده حسن

بازار امام زاده حسن، بازاریست که در خیابان امین الملک میان پل امام زاده معصوم و سه را آذری قرار گرفته است. این بازار در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده است. این بازار یکی از معروف ترین بازار های پوشاک تهران است. که در جنوب تهران قرار دارد. همیچنین این بازار یکی از شلوغ ترین بازار های تهران است. که روزانه مردم زیادی به این بازار مراجعه میکنند. که این ازدحام جمعیت، یکی از مزیت های اصلی برای پخش تراکت در امام زاده حسن به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با این بازار آشنا شویم. بنابراین اگر شما هم قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این بازار را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در امام زاده حسن همراه باشید…

  • تاریخچه امام زاده حسن
  • دسترسی های بازار امام زاده حسن
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در امام زاده حسن

پخش تراکت در امام زاده حسن

تاریخجه امام زاده حسن

وجه تسمیه  این بازار به مناسبت وجود مقدس امامزاده ای در این بازار است. که به همین دلیل به این نام خوانده می شود. طبق شجرنامه این امامزاده از نوادگان امام حسن (ع) و پسر عموی شاه عبدالعظیم حسنی است. این بقعه دارای گنبد و بارگاه است. وجود این بازار در این خیابان دلیل معروفیت این بازار شده است. و روزانه مردم زیادی هم برای زیارت این امام زاده و هم برای خرید به این محله مراجعه میکنند. که این خود یک امتیاز عالی برای پخش تراکت در امام زاده حسن به حساب می آید.

تاریخجه امام زاده حسن

دسترسی های بازار امام زاده حسن

این منطقه در طرح ترافیک قرار ندارد. بنابراین میتوان گفت از بار ترافیکی نسبتا بالایی برخوردار است. که یکی از میزیت تبلیغات و پخش تراکت در امام زاده حسن به حساب می آید. این بازار نزدیک بازار مبل یافت آباد است. بازار امام زاده حسن ایستگاه مترو ندارد. اما دارای پایانه اتوبوس بی آرتی و اتوبوس های شرکت واحد است. بنابراین به هیچ عنوان از پخش تراکت در این ایستگاه ها قافل نشود. زیرا اکثر مردم بومی و افرادی که برای خرید به این بازار می آیند. از این وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند. و شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی یا دست به دست، مشتری های زیادی را کسب کنید. و کسب و کار خود را به مردم مناطق دیگر نیز معرفی کنید.

این بازار در اکنار خیابان های قزوین و ابوذر قرار گرفته است. همچنین مردم زیادی با ماشین های شخصی خود از طریق بزرگراه به این بازار می آیند. و شما میتوانید با گذاشتن تراکت در زیر برف پاکن های ماشین های پارک شده در خیابان ها و کوچه ها این منطقه نیز کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید. تا با پخش تراکت در امام زاده حسن به بازخورد خوبی برسید.

دسترسی های بازار امام زاده حسن

مراکز خرید برای پخش تراکت در امام زاده حسن

بازار امام زاده حسن پاساژه ها و مراکز خرید متنوع و زیادی دارد. بنابراین شما هر وسیله ایی با قیمت مناسب بخواهید. در این بازار میتوانید پیدا کنید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت و معروفیت این بازار قیمت های مناسب و ارزان آن است. و به همین دلیل مردم زیادی برای خرید از مناطق دیگر تهران نیز به این بازار مراجعه میکنند. و شما با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی میتوانید آن ها را جذب کنید. از مهم ترین مراکز خرید این بازار میتوان به: مرکز خرید ایرانیان، پاساژ عقیق، پاساژ ایده آل، مرکز خرید گلستان، مرکز خرید پیام و مغازه هایی که در راستای این خیابان قرار دارند، اشاره کرد.

تمامی این پاساژ ها واحد های تجاری گونانی از جمله: پوشاک، کیف و کفش، جواهر، لوازم برقی و .. دارند. و شما با هر کسب و کاری که باشید با تبلیغات و پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی در ورودی یا داخل همین مراکز خرید، میتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید. تا بتوانید رونقی به کسب و کار خود بدهید. بنابراین وجود  این مراکز خرید گوناگون و این ازدحام جمیعیت یکی از امتیاز های عالی برای تبلیغات و پخش تراکت در امام زاده حسن به حساب می آید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در امام زاده حسن

پخش تراکت در امام زاده حسن

یکی از بهترین جاهای پخش تراکت در امام زاده حسن، رستوران ها و شهربازی های این منطقه هستند. شما با پخش تراکت به خصوص در زمان ناهار در رستوران ها میتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید. زیرا در این زمان هم مردم از این رستوران ها استفاده میکنند، و هم مغازه داران و شما با پخش تراکت به راحتی میتوانید آن ها را جذ کنید. یکی دیگر از راهای توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله، پخش تراکت به صورت ساعتی یا دست به دست در خیابان اصالی این بازار است. و به صورت مستقیم میتوانید این تراکت ها را به مردم بدهید. و مخاطبان هدف خود را به راحتی جذب کنید.

همچنین شما میتوانید، از روش چسابندن تراکت در کف پیاده راه ها در این بازار استفاده کنید. که این روش بازخورد بسیار خوبی را نیز دارد.

پخش تراکت در امام زاده حسن

ما در این مقاله سعی کردیم با این منطقه بیشتر آشنا شویم. و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در این بازار را به شما معرفی کنیم. تا با انجام بتوانید به بازخورد خوبی برسید. همچنین برای توزیع برگه های تبلیغاتی و به تراکت پخش کن های متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنید.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*