پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلام‌شهر واقع در استان تهران است و دومین شهر پرجمعیت  و پر ازدحام در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران ازجهت جمعیت و ازدحام  می‌باشد. طبق سرشماری عمومی  مسکن در سال (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال 1395، 548.620 نفر جمعیت داشت که 280.272 نفر آن مرد و 269٬340 نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد اسلامشهر است.و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل دسترسی است.

فاصله آن تا مرکز شهر تهران حدود ۱۵ کیلومتر است. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شما غرب به شهریار محدود است و بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت  به طور غیر رسمی دارد.باستانی‌ترین محله‌های اسلامشهر میتوان به: سالور، مافین آباد و روستای ضیاآباد اشاره کرد که محوریت بقیه آبادی‌ها را داشته است. وسعت شهرستان در حدود 245کیلومتر مربع است.

این شهر، دارای ۳ بخش (مرکزی ،چهاردانگه واحمد آباد مستوفی )و 27 روستا است که ۲۱ روستای این شهرستان دارای سکنه می باشد. در گذشته به دلیل همجواری روستای قاسم‌آباد با جاده ساوه، اسلامشهر را به نام قاسم ‌آباد شاهی و یا قاسم‌آباد خالصه می‌شناختند و زمانی نیز نام آن شادشهر بوده است. این شهرستان دارای تعدادی شهرک به نام‌های موسی‌آباد – مفیدی (بلوار مفیدی) -باغ فیض – زرافشان – مهدیه – شهرک صادقیه (شهرموسی) – محمدیه – قائمیه (زاهدی) – شهرک امام حسین (میان‌آباد) – واوان – سالور -سعیدیه – باغ نرده – سرنوری – کاشانی – حاج محمود و  می‌باشد بنابراین به دلیل ازدحام جمعیت در این شهرستان گزینه خوبی برای پخش تراکت است. ما در این مقاله بیشتر با پخش تراکت در اسلامشهر آشنا میشویم.

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

تاریخچه شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر در گذشته یکی از روستاهای شهرری بوده است، روستایی به نام قاسم‌آباد شاهی بوده‌است. یکی از روستاهای این شهرستان است، فیروز بهرام است که بنای آن را به فیروز ساسانی نسبت داده‌اند که تارخچه آن نیز به همان دوران برمیگردد. اسلامشهر در دوران قاجار اتراقگاه اردوی همایونی بوده و به نام قاسم‌آباد خالصه نیز خوانده می‌شده‌ است. وجود بقایای پایه‌های پل بر روی رودخانه حصارک پایین و تپه‌های واقع در مجاورت یا نزدیکی آن و آثار مدفون در آن‌ها، سندیت بر وجود دوره‌های تاریخی مختلف درگذشنه داشته و بیانگر از اهمیت این منطقه ‌است.

از محوطه‌های باستانی این شهرستان که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند، می توان به تپه مافین آباد و تپه نظام آباد اشاره کرد که با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع معماری و باستان شناسی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در همه جهان شناخته می‌شوند. (مقاله پخش تراکت در شرق تهران را از دست ندهید)

از این شهرستان تاکنون 22 اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار میراث فرهنگی به ثبت رسیده‌ است. این منطقه به دلیل حاصلخیزی زمین‌های وسیع کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از قدیم مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی و معماری است که تاریخچه آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد. بنابراین با این ویژگی تاریخی که موجب میشود جمعیت زیادر در اینجا رفت و آمد کند گزینه مناسبی برای پخش تراکت است

تاریخچه شهرستان اسلانشهر

تاریخچه شهرستان اسلانشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

از خیابان های اصلی برای پخش تراکت در اسلامشهر میتوان به خیابان های: زرافشان،موسی آباد، باغ فیض، بیست متری، کاشانی ،واوان و خیابان دانشگاه می باشد. این خیابان ها به دلیل وجود فروشگاه های تجاری بسیار، پر جمعیت و شلوغ  هستند. ساعات شلوغی و تردد در این خیابان ها از بعد از ظهر شروع می شود تا انتهای شب؛ پس زمان مناسب برای پخش تراکت در مغازه ها از ساعت 11 صبح تا 15 می باشد. زیرا آن ها از ساعت 10 باز می کنند و شروع به کار و مرتب کردن و شستن و جارو زدن جلوی درب مغازه میکنند و از ساعت 11 همین طور باز هستند. در واقع نزدیک ظهر مغازه هایشان را باز می کنند اما اصل فروششان غروب می باشد. (مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

همچنین به خاطر اجاره بهای زیاد مغازه های این خیابان ها، اجناس ارزان قیمت نمی فروشند؛ پس مشتری ها جیب شان پر پول و مایه دار هستند. حال اگر هم بخواهید برای پخش تراکت به صورت دست به دست در این خیابان ها اقدام کنید به دلیل موقعیت خوب و تجاری که دارند قطعاً بازخورد و بازتاب مثبتی خواهید گرفت.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

خیابان های اصلی اسلامشهر

1. پخش تراکت در باغ فیض: باغ فیض بالای شهر اسلامشهر و قلب تجاری آن است. در باغ فیض به دلیل ازدیاد مغازه های تجاری از جمله پوشاک ، صرافی ، رستوران و… میتواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات و پخش تراکت باشد. و همچین به دلیل رفت و آمد زیاد مردم در این محله با پخش تراکت میتواند به کسب و کار خود رونق بیافزایید.

پخش تراکت در باغ فیض

زرافشان:خیابان زرافشان نیز یکی دیگر از خیابان های تجاری اسلامشهر است در این خیابان نیز به دلیل وجود مغازهای های موبایل فروشی میتواند بازار هدف خوبی برا کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند باشد و با پخش تراکت به کاسبی خود رونق بیافزایید.

2. پخش تراکت در واوان: واوان بزرگترین شهرک اسلامشهر است و در این محله خانه های زیادی ساخته شده است که از جمله این خانه ها میتوان به مسکن مهر اشاره کرد. وجود املاک های زیاد در این منطقه نشانه آن است  که معملات زیادی در این منطقه انجام میشود. پس با وجود چنین دلایلی این منطقه برای پخش تراکت نیز میتوان گزینه خوبی باشد.

3. پخش تراکت در کاشانی: کاشانی هم مانند خیابان زرافشان و یا باغ فیض اجاره بهای سنگینی برای مغازه ها وضع شده است و  دفترهای زیاد، اداری در کاشانی وجود دارد. به همین دلیل کاشانی را قلب مرکز اداری اسلامشهر میدانند. بنابراین مشتری های پر و پا قرصی و با جیب پر پول به پستتان خواهد خورد.  همچین به خاطر خانه های آپارتمانی بومی های زیادی در اختیار شما برای تبلیغات و پخش تراکت  هستند.

4. پخش تراکت در قائمیه: قائمیه به دلیل وجود شرکت بستنی میهن در آن یکی از معروف ترین شهرک های اسلامشهر است.

شهرک قائمیه نیز دارای مراکز تجاری زیادی است به همین دلیل میتواند یک دیگر از گزینه های پخش تراکت باشد. 

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اسلامشهر

مراکز علمی اسلامشهر

از مهمترین مراکز اسلامشهر میتوان به دانشگاه آزاد اسلامی نام برد. رفت و آمد و ازدحام دانشجو های زیاد  در خیابان دانشگاه میتوان آن را به عنوان بازار هدف قرار دارد. ازدیگر مراکز علمی اسلامشهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد

دانشگاه علمی و کاربردی

دانشگاه سماء

دانشگاه پیاک نور

دانشگاه تربیت بدنی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد پخش تراکت در اسلامشهر توضیح بدهیم و شما را برای انتخاب محله هایی که بالاترین بازخورد رو دارند راهنمایی کنیم. همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر پخش تراکت در محله های دیگر جنوب تهران به مقاله پخش تراکت در جنوب تهران مراجعه کنید.

پخش تراکت در اسلامشهر

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*