تبلیغات از نظر بزرگان

تبلیغات، قلب تپنده هر کسب و کاری می باشد و هر فردی که به تبلیغات اهمیت کم تری بدهد، باید منتظر شکست باشد. اگر یک کسب و کار بهترین محصول دنیا را با بالاترین کیفیت هم ارائه دهد، باز هم نیاز به معرفی محصول و تبلیغات خواهد داشت. در غیر این صورت امکان مواجهه با محصول و شناخت آن برای مخاطبان فراهم نمی شود. به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار حتی اگر یک نگاه کلی به سخن بزرگان در مورد تبلیغات هم بیاندازید، متوجه اهمیت تبلیغات در کسب و کار خود خواهید شد. افرادی که برایتان شرح خواهیم داد از تبلیغات بهترین استفاده را کرده اند. پس حتماً تا پایان با مقاله تبلیغات از نظر بزرگان همراه باشید…

تبلیغات از نظر بزرگان

تبلیغات از نظر بزرگان

در مقاله تبلیغات از نظر بزرگان می خوانید

  • جف آی ریچاردز
  • دیوید آگلیوی
  • هنری فورد
  • کالوین کولیج
  • ایزاک آزیموف

در ادامه با نظر این افراد موفق و بزرگ درباره تبلیغات آشنا خواهید شد…

جف آی ریچاردز

به گفته جف آی ریچاردز خلاقیت بدون استراتژی را هنر و خلاقیت با استراتژی را تبلیغات می گویند.

همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، بدون به کار گیری روش های خلاقانه، تبلیغات بی اثر خواهد بود. اما حقیقت این است که صرف داشتن خلاقیت رمز موفقیت در کارها نیست. بلکه تبلیغاتی کار آمد خواهد بود که با برنامه ریزی و طبق استراتژی خاصی به کار گرفته شود. اگر شما می بینید که یه برخی افراد فقط در فضاهای مجازی تبلیغات کسب و خود را می کنند و تقریباً زننده هم شده است، می توانید خلاف آن ها عمل کنید و با طراحی بسیار حرفه ای و پخش تراکت منظم و برنامه ریزی خوب در این بازار سر سخت تهران از بحران خارج شوید.

جف آی ریچاردز

جف آی ریچاردز

دیوید آگلیوی

طبق گفته دیوید آگلیوی، متأسفانه بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند که صرف معرفی محصول و در نظر گرفتن بودجه مشخصی برای هزینه های تبلیغات کسب و کار کافی است. اما حقیقت این است که تنها چیزی که باعث میشود نام برند شما همواره در ذهن مشتری باقی بماند محتوای تبلیغی شما است. بنابراین محتوای تبلیغات باید به شکل خلاقانه و تاثیر گذاری انتخاب شود تا بتواند در طول زمان سهم از ذهن مشتری را برای شرکت شما افزایش دهد. شاید بهتر باشد بدانید که محتوا، اصلی ترین بخش طراحی شما می باشد. خیلی از طراح ها فقط طراح معمولی هستند و بنر تبلیغی را به بهترین حالت ممکن طراحی می کنند. اما طراح واقعی کسی است که علاوه بر طراحی هنرمندانه اش باید به بازاریابی برگه تبلیغی نیز توجه ویژه ای کند تا بتوان بازخورد قابل توجهی گرفت.

دیوید آگلیوی

دیوید آگلیوی

هنری فورد

اگر بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات کسب و کار خود را متوقف می کنید، مانند کسی خواهید بود که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

روی این سخن با آن دسته از مدیران و صاحبان کسب و کاری است که هزینه تبلیغات را یک هزینه اضافی می دانند و برای صرفه جویی در هزینه های خود در ابتدا تبلیغات را کنار می گذارند. در حالی که اگر کسب و کاری از هزینه تبلیغات و بازاریابی خود صرف نظر کند، نباید انتظار فروش داشته باشد. البته این از نظر همه ما بدیهی به نظر می آید اما از وقتی شما تبلیغات خود را قطع کنید، مانند فردی خواهید بود که سم محلک را آرام آرام می نوشد. در نهایت با ورود تورم کوچک فروشتان کم می شود، حقوق کارگرانتان را نمی توانید بدهید و در نهایت از پا می افتید. البته شاید این حرف ها خیلی دور از ذهن به نظر برسد اما واقعاً در کمین ماست و خیلی از افراد را از پا می اندازد.

هنری فورد

هنری فورد

کالوین کولیج

تبلیغات کسب و کار به عنوان جان یک تجارت است.

همچنین از نظر او تقاضای جمعی، تقریبا به طور تمام و کمال بخاطر توسعه تبلیغات به وجود آمده است. سعی کنید در این بحران اقتصادی که باغ وحش بازار نیز هست یک مشاور تبلیغی داشته باشید و شک نکنید هزینه اضافی نیست. شاید یک مدت از جیب تان پول برود و خروجی زود هنگام نگیرید، اما در دراز مدت چند برابر آن پول برایتان بر می گردد. البته باید فکر این استراتژی را قبل از شروع کسب و کارتان داشته باشید؛ شاید وقتی کارتان را شروع کردید دیگر خیلی دیر شده باشید و در معرض ورشکستگی باشید. همچنین قبل از راه اندازی شغل مد نظرتان تبلیغات برای شما ارزان هم تمام می شود و می توانید در مورد شیوه های جذب مشتری تحقیق کنید. افراد زیادی هستند که برای دادن اطلاعات تبلیغی حاضرند چند جلسه ای رایگان این کار را انجام دهند.

کالوین کولبج

کالوین کولبج

ایزاک آسیموف

او معتقد است که برای چرخاندن چرخ یک تجارت، به چیزی بیشتر از سرمایه نیاز است. در حقیقت سه عامل پویایی، خلاقیت و تبلیغات کسب و کار هستند که چرخ های یک تجارت را می‌گردانند.

توجه به این سخن ارزشمند درمورد تبلیغات برای صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران صنایع مختلف بسیار مهم است.

زیرا موفقیت یک کسب و کار صرفاً با تولید محصول و سرمایه گذاری به پایان نمی رسد. بلکه پویایی و بازاریابی خلاق و تبلیغات اثر بخش است که مانند بال های پرواز یک کسب و کار آن را به سمت موفقیت‌های بیشتر هدایت می‌کند. کسب یک فقط تخصص در یک حرفه به تنهایی کافی نمی باشد و این تنها یک بال است. بال دیگری که باعث به پرواز درآمدن در کنار تخصص می شود، بازاریابی و هوش تبلیغی می باشد.

ایزاک آسیموف

ایزاک آسیموف

کسب و کار شما رونق نمی گیرد!

اگر فکر می کنید که اگر یک مغازه اجاره کنید، چند کارگر استخدام کنید و تبلیغاتی هم انجام دهید، باید پول پارو کنید، مطلقاً در اشتباه هستید. بدون هوشیاری، کسب اطلاعات در مورد تخصص یک شغل، هوش تبلیغی و هوش مالی موفقیت کاملا محال است. شاید کسانی را دیده باشید که بدون این ها موفق شده اند، اما شما اشتباه می کنید! زیرا آن ها ویژگی های فوق العاده دیگری هم داشتند که شما نمی دانید.

سرمایه و مجوز خود به پول نمی آورد! بلکه این ذهن انسان است که بدون نیاز به سرمایه اولیه و چیز های دیگر، پول می سازد. همان طور که اکنون در مقاله تبلیغات از نظر بزرگان دیدید، برای موفقیت هر چه بیشتر در درجه اول فقط و فقط روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

پیشنهاد می کنم برای انجام خوب و مناسب تبلیغات خود، حتماً مقاله انواع تبلیغات را هم مطالعه کنید تا بهتر و راحت تر بتوانیم به شما کمک کنیم. موفق باشید…


بیل گیتس

90 درصد پولت رو بده به تبلیغات

همانطور که میدانید دومین فرد ثروتمند در دنیا و موسس شرکت مایکروسافت آقای بیل گیتس می باشد. این فرد سالهای متمادی ثروتمند ترین فرد جهان بود اما بابت کار های اخیرش نفر دوم در ثروت شد.

جمله ی خیلی معروفی که بیل گیتس در مورد تبلیغات می گوید اینطور است که: “اگه من 100 دلار پول داشتم، 90 درصد آنرا هزینه تبلیغات میکردم و تنها 10 درصد آنرا در کار استفاده میکردم”.

یعنی واژه ی تبلیغات که شاید از نظر خیلی ها هائز اهمیت نیست، از نظر این بزرگ مرد پر معنا ترین واژه به حساب می آید.

2 پاسخ
  1. محسن
    محسن گفته:

    سلام. وقت بخیر. عکس جف ای ریچاردز رو اشتباهی در وب گذاشتید. در واقع همون عکس پیری دیوید آگلیوی هست. ممنون بابت متن های اطلاعاتی شما

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*