ویژگی های تراکت پخش کن حرفه ای

توزیع کننده های برگه تبلیغی با هم متفاوت هستند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. شاید واقعاً کسی نتواند همه مزیت های تراکت پخش کن خوب را یک جا داشته باشد. اگر کسی فقط 60 درصد از ویژگی های تراکت پخش کن را دارا باشد، گزینه مناسبی برای همکاری است. حال شما فقط یک بار می خواهید کارت پخش کنید، چطور باید این را در نگاه اول تشخیص دهید؟ خب طبیعی است که شما نمی توانید و باید با کسی که شغلش کار کردن با تراکت پخش ها است بپردازید مانند شرکت های تبلیغاتی. طبق تحقیقات و مصاحباتی که شرکت پخش تراکت خدمات ما در این مدت با پروموتر های مختلف داشته، می توان ویژگی های یک تراکت پخش کن را طبق آیتم هایی که در ادامه خواهید خواند دسته بندی کرد.

مهم ترین مزایای تراکت پخش کن حرفه ای

مهم ترین مزایای تراکت پخش کن حرفه ای

مزیت های یک تراکت پخش کن چیست؟

  • سروقت بودن
  • مرتب و منظم بودن
  • داشتن ادب و شخصیت
  • با وجدان بودن
  • آراسته بودن

در ادامه با این موارد به خوبی آشنا خواهید شد. اما اگر هنوز با تراکت پخش کن ها و نوع کارشان و استخدام آن ها به خوبی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله تراکت پخش کن کیست را مطالعه کنید و بعد مطالعه این مقاله را از سر بگیرید.

1. سر وقت بودن

مطمعناً وقت شناس بودن و سر وقت حاضر شدن در هر جلسه یا قراری اجباری می باشد و نداشتن چنین ویژگی شخصیتی به زبان عامیانه به معنی وقت نشناس بودن است. حال اگر فردی که شغلی مانند تراکت پخش کن را انتخاب کرده باشد که خدمات رسانی و کسب درآمدش به صورت حضوری باشد، باید این مسئله را خیلی بیشتر جدی بگیرد تا بتواند هم در ذهن مخاطب اثر وقت شناس بودن خود را به جای بگذارد و هم در زمان تعیین شده بتواند خدمات خود را ارائه بدهد. سر وقت بودن اولویت اصلیتراکت پخش کن می باشد.

اگر شما قصد توزیع اوراق تبلیغی جلوی مدارس را داشته باشید و پروموتر شما دیر برسد، چه اتفاقی می افتد؟ خب طبیعی است که به مدرسه نمی رسد و باید زمان توزیع کارت جلوی مدارس را به وقت دیگری تعویق بدهید. یا اگر می خواهید جلوی نمایشگاه این کار را انجام بدهید و تراکت پخش کن به موقع نرسد، یک روز از 10 روز نمایشگاهی که سالانه فقط یک بار برگزار می شود را از دست می هید. پس سر وقت بودن معیار اصلی مزیت های تراکت پخش کن می باشد.

مهم ترین ویژگی تراکت پخش کن حرفه ای

مهم ترین ویژگی تراکت پخش کن حرفه ای

2. مرتب و منظم بودن

یکی از دلایلی که خیلی از کسب و کارها (تیمی خدماتی) مانند تراکت پخش کن هایی که به صورت یک تیم در حال فعالیت هستند با شکست مواجه می شوند، نداشتن برنامه دقیق و انضباط فردی و گروهی است. گاهی بی نظمی باعث از دست دادن مخاطبین هدف زیادی می شود و ممکن است برگه تبلیغی دست یکسری از افراد واقعی نرسد. خب طبیعی است که این آیتم از ویژگی های تراکت پخش کن باید توسط شرکت ملاحظه شود. وگرنه اگر بخواهید به شخص پروموتر امیدوار باشید تا این مورد را رعایت کند سخت در اشتباه هستید. زیرا از توزیع کننده فقط باید در حد یک پروموتر توقع داشت نه بیشتر، به خصوص که این ویژگی را که فقط بعضی از شرکت ها هم رعایت می کنند چه برسد به تراکت پخش کن!

در این بین تیم خدمات ما یک شبکه  و شرکت پخش تراکت را پایه ریزی کرده است. این سیستم به این صورت است که کارفرما (که شما باشید) با ما تماس گرفته و درخواست خود را عنوان می کنید. ما با توجه به شغل و حرفه شما و شیوه پخش شما برایتان پروموتر اعزام می کنیم و نیروی ما در حین اینکه برگه های تبلیغی را توزیع می کند به شما گزارش می دهد. در آخر نیز یک گزارش کلی و جامع را به شما ارائه می دهد. این شیوه مرتب و منظم ترین شیوه ای است که تیم خدمات ما آن را برگزیده است.

3. داشتن ادب و شخصیت

یکی از روش های پخش تراکت به صورت پخش تراکت ثابت می باشد. حال فرد می تواند در کنار یک خیابان بایستد و به عابران در حال عبور تراکت خود را معرفی کند و یا به مغازه ها و شرکت های مختلف برود و تراکت خود را پس از یک توضیح کوتاه معرفی کند. در این حالت ما بیشتر دوست داریم از دست فردی با ادب و شخصیت تراکت خود را دریافت کنیم و از او سوالات خود را بپرسیم و یا یک فرد کاملاً بی ادب که حتی طرز برخورد صحیح را نمی داند؟

تراکت پخش کن باید یاد بگیرد که اگر کسی کارت تبلیغی اش را چه بگیرد و یا نگیرد و یا بگیرد و بیندازد، داشتن ادب و شخصیت را باید در اولویت قرار دهد و به هیچ عنوان از کوره در نرود. از آنجایی که اکثر مردم با پروموتر ها خوش رفتاری نمی کنند و نسبت به تبلیغات جبهه می گیرند، پروموتر باید خونسردی خودش را حفظ کرده و با خوش رویی با همه رفتار کند. این تعریف هایی که ما از داشتن ادب و شخصیت کردیم، رعایت کردن آنها خیلی سخت است اما پروموتر ها باید آن ها را به جان بخرند.

ادب و شخصیت یکی از مهم ترین ویژگی های تراکت پخش کن می باشد

ادب و شخصیت یکی از مهم ترین ویژگی های تراکت پخش کن می باشد

4. با وجدان بودن

پخش تراکت از آن دست مشاغل است که کارفرما حضور ندارد و شما باید به بهترین نحو برای شخصی که حضور ندارد و هیچ اطلاعی از نحوه پخش تراکت شما ندارد تبلیغات انجام دهید و خدمات خود را به بهترین نحو عرضه کنید. در این بین هستند افرادی که متاسفانه بویی از وجدان نبرده اند و به شیوه های مختلف برای کوتاه کردن زمان کار خود تراکت ها را سرنگون می کنند.

شاید همین بی وجدانی برای ما یک فرصت است که خود را از بقیه متمایز کنیم. زیرا یافتن کارت پخش کن با وجدان تقریباً نایاب است و شما قادر به تشخیص آن نیستید. چون آن ها کار خود را خوب بلد هستند و به با وجدان بودن عادت ندارند! زیرا بی وجدانی برایشان راحت است؛ پس گزینه راحت تر را انتخاب می کنند. همیشه پیروی کردن از مقررات سخت بوده و هست. پس ما باید خودمان حواسمان به تراکت پخش ها باشد.

5. آراسته بودن

از دیگر ویژگی های تراکت پخش کن خوب آراسته بودن است. خیلی ها فکر می کنند پخش تراکت بسیار کار راحتی است و نیاز به پرستیژ خاصی ندارد در حالی که اینطور نیست. قبل از اینکه به این مقاله پایان بدهیم به این فکر کنید که اگر فردی با دو حالت مختلف به مغازه شما بیاید و از کسب و کار خود برای شما بگوید و سپس تراکت خود را به شما عرضه کند، شما در کدام حالت با او خوش برخورد تر خواهید بود و به حرف هایش بیشتر اهمیت خواهید داد؟

  1. فردی ژولیده با لباس های نامرتب و لحنی نه چندان مناسب
  2. فردی آراسته با کت و شلوار و لحنی کاملا دوستانه و با ادب

قطعاً ما به آراسته بودن هر چیزی بهای خاصی می دهیم و او تحویل می گیریم. گاهی حتی پذیرایی هم می کنیم.

تراکت پخش کن باید آراسته باشد تا دیگران را به خود جذب کند

تراکت پخش کن باید آراسته باشد تا دیگران را به خود جذب کند

شرکت پخش تراکت در تهران

در این مقاله سعی کردیم مهم ترین و بهترین ویژگی های یک تراکت پخش کن خوب و مجرب را با شما بررسی کنیم تا بتوانید تبلیغات خود را با افراد مناسبی انجام دهید. همان طور که گفته شد، شرکت خدمات ما با توجه به ویژگی هایی که نام برده شد اقدام به استخدام تراکت پخش کن می کند و می تواند شما را نسبت به تراکت پخش کن های دیگر بی نیاز کند. پس پیشنهاد می کنم با مراجعه به صفحه لیست قیمت پخش تراکت ، با قیمت ها و شیوه های پخش ما آشنا شوید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*