پخش تراکت در نارمک

پخش تراکت در نارمک

محله نارمک یکی از سرسبز و مدرن ترین محله های تهران است. که در شرق تهران واقع شده است. این محله در منطقه 8 و 4 شهرداری تهران قرار دارد. که بخش شمالی آن در منطقه 4 و بخش جنوبی آن در منطقه 8 شهرداری تهران است. محله نارمک به دلیل داشتن تعداد زیادی میدان به محله صد میدان نیز معروف است. همچنین محله نارمک یکی از خوش‌ مسیرترین محله‌ های تهران نیز است که دارای سیستم حمل و نقل عمومی قوی است، که این خود یک مزیت برای پخش تراکت در نارمک محسوب میشود. ما در این مقاله قصد داریم که شناخت بیشتری از نارمک به دست بیاوریم و راه های پخش تراکت در این محله را بررسی کنیم. با این حال اگر شما هم قصد تبلیغات و پخش تراکت در این محله را دارید، با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در نارمک همراه باشید…

  • تاریخچه محله نارمک
  • دسترسی های محله نارمک
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • مراکز آموزشی نارمک برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در محله

پخش تراکت در نارمک

تاریخچه محله نارمک

 احداث محله نارمک اوایل سال 1330 شروع شد . در زمان ساخت شهرک نارمک، روستایی نیز به همین اسم بود. طراح و معماران این محله  دو معمار خارجی به نام بازیل و گورگن بودند. که در کنار آن ها نیز تعدادی مهندس ایرانی به عنوان مشاور و دستیار در این پروژه همکاری داشته اند. شهرک نارمک در اوایل به گونه ایی طراحی شد که هسته اولیه آن شامل 98 میدان کوچک و بزرگ به صورت فضای سبز شهری در نظر گرفته شده بود. ساختمان های عمومی محله مانند واحدهای آموزشی، تجاری و… بعد از ساخت خانه های مسکونی، احداث شد.ساخت و ساز  محله نارمک در سه دوره زمانی بود.

دوره اول حدود 8 سال طول کشید، که شامل ساخت و ساز اولیه این محله بوده است. در دوره دوم دگرگونی های زیادی در روند ساخت و ساز اتفاق افتاد. که مرتبط به دوره ای است که نارمک به شهرداری تهران تحویل داده شده بود و دوره سوم با افزایش ساخت و ساز این محله دچار دگرگونی شد. که این نشان دهنده افزایش جمعیت نیز است بنابراین میتواند یک مزیت برای پخش تراکت در نارمک باشد.

این محله در ابتدا یک دهکده قدیمی با آب و هوای خوبی بود که در 9 کیلومتری جنوب شرقی امزاده صالح بود است و چیزی حدود 100 نفر در آن ساکن بودند. این محله باتوجه به اینکه باغ های زیادی انار در آن قرار داشته به نارمک معروف است که کلمه نارمک به معنی مکیدن انار است. با توجه به صحبت های گفته شده محله نارمک جز یکی از مناطق بالاشهر تهران است، پس میتوان گفت مردم در اینجا مشکل مالی ندارند و این خود میتواند گزینه بسیار خوبی  برای پخش تراکت در نارمک باشد.

تاریخچه محله نارمک

دسترسی های محله نارمک

این محله از شمال به خیابان فرجام، از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد (مقاله پخش تراکت در نظام آباد را از دست ندهید)،  محله نارمک به بزرگراه‌های امام علی و بزرگراه شهید باقری دسترسی مستقیم دارد، همچنین بزرگراه رسالت از وسط نارمک عبور می‌کند و به همین علت ساکنین این محله به بزرگراه های همت و حکیم دسترسی خوبی دارند. همچنین  بزرگراه‌های یاسینی، صیاد شیرازی و شهید بابایی هم دسترسی خیلی راحتی دارند.

بنابراین میتوان گفت که نارمک از خوش مسر ترین محله های تهران است. یکی از بهترین مزیت های نارمک برای پخش تراکت این است که این محله دارای 5 ایستگاه مترو و همچنین دو ایستگاه بی آر تی است. که به تمام نقاط تهران دسترسی دارد. این خود میتواند بهترین مزیت برای پخش تراکت در نارمک باشد. بدین صورت شما میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست در ورودی و خروجی های ایستگاه های مترو و بی آرتی مشتری های زیادی کسب کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید. که ایستگاه های مترو عبارتند از: فدک، گلبرگ، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری.

وجود پایانه تاکسیرانی بزرگراه رسالت و همچنین چند خط اتوبسرانی یک دیگر از مکان هاییست که برای پخش تراکت عالیه به این دلیل که اکثر کسانی که از این دو وسیله حمل و نقل استفاده میکنند، افراد بومی محله نارمک هستند. در واقع این افراد مخاطبان هدف برای تبلیغات هستند که عملا برای پخش تراکت این مخاطبان برای شما گلچین شده اند. که میتوانید بازخورد خیلی خوبی بگیرید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

دسترسی های محله نارمک

مراکز خرید برای پخش تراکت در نارمک

از مهم‌ترین مراکز خرید نارمک میتوان به ، مجتمع تجاری سون سنتر که در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض قرار دارد اشاره کرد، این مجموعه شامل  فروشگاه‌های طلا و جواهر، ساعت، کامپیوتر، موبایل، پوشاک و … می باشد. از دیگر مراکز خرید این نارمک می‌توان به مرکز خرید کویتی‌های نارمک، مجتمع تجاری مروارید ، مرکز خرید نبوت و … اشاره کرد.

همچنین میدان هفت‌ حوض پر از فروشگاه‌های با تنوع زیاد هستند هستند و به قول بازاری ها جنسشان جور است. بنابراین به دلیل وجود واحد های تجاری متنوع در محله نارمک میتواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات باشد. اگر شما میخواهید تراکت ها را به صورت مستقیم به مردم بدهید باید در ساعات شلوغی بازار یعنی ساعت 17 الی21 شروع به پخش آن ها کنید، اما اگر میخواهید تراکت ها را به فروشندگان بدهید باید در ساعات خلوت بازار حدود 12الی16 اقدام به پخش تراکت ها کنید. بنابراین با پخش تراکت در نارمک میتوانید بازخورد خوبی بگیرید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در نارمک

مراکز آموزشی نارمک برای پخش تراکت

دانشگاه علم و صنعت از مهم ترین مراکز علمی و آموزشی نارمک است. کسانی که در زمینه کتاب های درسی و تدریس دروس فعالیت میکنند میتوانند با پخش تبلیغات در این منطقه بازخورد خوبی بگیرند. (مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

مراکز آموزشی نارمک برای پخش تراکت

پخش تراکت در نارمک

بنابراین اگر قصد پخش تراکت در نارمک را دارید، پیشنهاد ما استفاده از شلوغی های میدان هفت حوض  می باشد. همانطور که گفتیم به دلیل وجود مغازه ها و فروشگاه های مختلف در حوالی این میدان یکی از بهترین جاها برای پخش تراکت است. همچنین کسب و کار های مختلفی هم با استفاده از همین شرایط، تراکت های خود را پخش و بازخورد خوبی دریافت کردند. یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید از آن برای پخش تراکت استفاده کنید، توزیع به صورت دست به دست در جلوی درب مترو سرسبز می باشد که یکی از پر رفت و آمد ترین ایستگاه های مترو به شمار میرود.

پخش تراکت در نارمک

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد پخش تراکت در نارمک صحبت کنیم و بهترین مکان های مناسب تبلیغات و پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شرق تهران به مقاله پخش تراکت در شرق تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت هایی است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*