پخش تراکت در فلاح

پخش تراکت در فلاح

فلاح یکی از قدیمی ترین محله های تهران است. در جنوب تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه 17 تهران قرار دارد. فلاح یک محله پرهیاهو و شلوغ تهران است. و از جمعیت نسبتا خوبی هم برخور دار است. که این خود یک مزیت عالی برای پخش تراکت در فلاح به حساب می آید. ابن محله از گنجایش تبلیغات بالایی دارد. و شما با پخش تراکت میتوانید به بازخورد های بسیار خوبی برسید. ما در این مقاله قصد داریم، بیشتر با محله فلاح آشنا شویم و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم قصد پخش تراکت در این محله را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در فلاح همراه باشید…

  • تاریخچه محله فلاح
  • دسترسی های محله فلاح
  • مراکز خرید برای پخش تراکت در فلاح
  • بوستان ها برای پخش تراکت

پخش تراکت در فلاح

تاریخچه محله فلاح

فلاح در گذشته های دور یک روستای کوچک در اطراف تهران بوده است. که اکثر نقاط این روستا زمین های کشاورزی و باغ های میوه بوده است. اما امروزه اثری از این زمین های کشاورزی باقی نمانده و فقط یک بوستان کوچک در این محله باقی مانده است. علت نام گذاری این محله به دلیل مالکیت فردی به نام داوود فلاح بود. که کل زمین های کشاورزی به نام آن بود. اما امروزه اسم این محله به ابوذر تغییر کرده است. که به دلیل وجود مسجدی به نام ابوذر است. اما همچنان هم ساکنین این محله و هم ساکنین محله های دیگر این منطقه را به اسم فلاح میشناسند.

این محله یکی از محله های مذهبی تهران به حساب می آید. و همچنین از تراکم جمعیت خوبی هم برخورد دار است. محله یافت آباد از محله های پایین شهر تهران است. و باتوجه به تجربه ایی که تیم پخش تراکت شرکت خدمات ما در این زمینه به دست آورده ، این محله از از گنجایش تبلیغات بالایی برخور دار است. و صد در صد تبلیغات و پخش تراکت در این محله جواب میدهد. و میتوانید تحولی اساسی در کسب و کار شما به وجود آورد. که این یک امتیاز خوب برای پخش تراکت در فلاح به حساب می آید.

تاریخچه محله فلاح

تاریخچه محله فلاح

دسترسی های محله فلاح

محله فلاح از شمال به خیابان قزوین و از جنوب به خیابان ابوذر، از غرب به خیابان لقمان و از شرق به خیابان شهید سوری ختم می شود. متاسفانه این محله ایستگاه مترو ندارد. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم، این محله پرجمعیت و پر هیاهو است که میتوانید از خیابان ها شلوغ برای پخش تراکت استفاده کنید. همچنین از ایستگاه های اتوبوس و تاکسی به هیچ عنوان قافل نشوید. زیرا روزانه مردم بومی بسیاری از این وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.)

و شما با تبلیغات و پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی میتوانید. مشتری های متانسب با کسب و کار خود را جذب کنید. تا به بازخورد بسیار خوبی برسید. همچنین میتوانید در خیابان های شلوغ با گذاشتن تراکت در لای برف پاکن های ماشن های پارک شده، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. این ها هم از مزیت های پخش تراکت در فلاح به حساب می آید.

دسترسی های محله فلاح

دسترسی های محله فلاح

مراکز خرید برای پخش تراکت در فلاح

از مهم ترین مراکز خرید این محله میتوان به مرکز خرید اطلسه، مغازه های تجاری که در دو طرف خیابان قرار دارند. اشاره کرد. این مراکز، به دلیل وجود واحد های تجاری متنوع از جمله پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و… میتواند گزینه بسیار خوبی برای پخش تراکت در فلاح یاشند. اگر بخواهید به صورت مستقیم به تراکت ها را به دست مردم برسانید بهتر است. در ساعات شلوغ بازار یعنی 17 تا 21 اقدام از روش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی اقدام به این کار کنید.

همچنین اگر رستوران دار هستید میتوانید با پخش تراکت در ساعات خلوت بازار حدود12 الی 16 به مغازه داران و فروشگاهیان مشتری های خود را جذب کنید. تا با آن به باز خورد خوبی برسید. همچنین میتوانید از روش چسابندن تراکت در جلوی مغازه ها نیز استفاده کنید. یکی دیگر از روش های مناسب برای تبلیغات که بازدهی بالایی هم دارد. روش چسباندن تراکت در کف ورودی پاساژ است. تا با این کار نیز به بازخورد خوبی برسید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در فلاح

مراکز خرید برای پخش تراکت در فلاح

بوستان ها برای پخش تراکت در فلاح

یکی دیگر از جاهای مناسب برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی بوستان ها و پارک ها هستند. از بوستان های محله فلاح میتوان به پارک‌ شهدای گمنام، پارک ابوذر و آلاله و بوستان هایی چون بهاران و گل سرخ اشاره کرد. تبلیغات در این مراکز بازخورد بسیار بالایی دارد. زیرا خانواده های زیادی برای گذارندان اوقات فراغت خود مخصوصا بعد ظهر ها به این مراکز تفریحی مراجعه میکنند. و شما با پخش تراکت به صورت ساعتی میتوانید. این مخاطبان هدف خود را که اکثرا هم بومی همین محله فلاح هستند را به راحتی جذب کنید. تا با آن به بازخورد خوبی برسید. و رونقی به کسب و کارتان بدهید. که وجود این بوستان ها یکی دیگر از مزیت های پخش تراکت در فلاح به حساب می آید. بنابراین شما با انجام تبلیغات در این محله میتوانید به بازخورد بسیار خوبی برسید. و تحولی اساسی را در کارتان احساس کنید.

بوستان ها برای پخش تراکت در فلاح

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم با محله فلاح آشنا شویم. و بهترین جاها و بهترین روش های پخش تراکت در این محله را برای شما توضیح دهیم. تا با انجام آن به بازخورد بسیار خوبی برسید. همچنین اگر شما میخواهید، به بازخورد خوبی برسی، حتما باید از تراکت پخش کن ها یا همان پروموتر های متخصص استفاده کنید. تا بزخورد تبلیغات را در کارتان احساس کنید. شرکت خدمات ما توانسته با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده، این تراکت پخش کن های حرفه را شناسایی کند. تا بتواند به شما در این امر خدمات برساند.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*