پخش تراکت در فرمانیه

پخش تراکت در فرمانیه

محله فرمانیه یکی دیگر از محله های مرفه نشین تهران است. این مجله در شمال تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه 1 شهرداری تهران و در شهرستان شمیرانات قرار دارد. فرمانیه به عنوان گران قیمت ترین محله های تهران یاد میشود. که این یک امتیاز برای پخش تراکت در فرمانیه به حساب می آید. این محله بافتی مدرن دارد. و همینطور از گنجایش تبلیغات بالایی برخور دار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با این محله  آشنا شویم. و بهترین مکان ها و بهترین روش های پخش تراکت در این محله را با هم مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در فرمانیه همراه باشید…

  • تاریخچه فرمانیه
  • دسترسی های محله فرمانیه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در فرمانیه

پخش تراکت در فرمانیه

تاریخچه فرمانیه

محله فرمانیه قدمتی 200 ساله دارد. این منطقه در گذشته متعلق به خانواده پر نفوذ و ثروتمندی در دوران قاجار به نام خانواده فرمانفرمائیان بوده است. که نام فرمانیه هم از اسم همین خانواده الهام گرفته شده است. این محله ، تعداد زیادی سفارتخانه دارد. گه از جمله  آن ها مبتوان به باغ و سفارت ایتالیا، اشاره کرد. به همین علت در این محله، تعداد قابل توجه ای اتباع خارجی اقامت دارند. همانطور که گفتیم این محله مرفه نشین است. و  بسیاری از ثروتمندترین افراد ایران در این منطقه زندگی می‌کنند. که این برای تبلیغات و پخش تراکت در فرمانیه یک مزیت عالی به حساب می آید.

فرمانیه مثل دیگر محله های منطقه شمیرانات از بافت و شهرسازی کهنی برخور دار است. همچنان برخی از کوچه‌های فرمانیه بافت سنتی خود را حفظ کرده اند. و در بعضی مناطق آن همچنان درختان بلند چنار که زیر آن ها جوی آب روان است. وجود دارد. بنابراین با توجه به قدمت و موقعیت جغرافیایی فرمانیه گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی است.

تاریخچه فرمانیه

دسترسی های محله فرمانیه

 محله فرمانیه از سمت شمال به محله جماران، از جنوب به قیطریه، از غرب به محله حکمت و از سمت شرق به محله  کاشانک ختم می‌شود. این محله دارای یک ایستگاه مترو به نام ایستگاه نوبنیاد است. همانطور که در مقاله گذشته گفتیم جاهایی مثل ایستگاه مترو، تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی از اهمیت بالایی بر خورد دار است. که شما میتوانید با پخش تراکت به صورت ساعتی در ورودی و خروجی های این ایستگاه مشتری های زیادی را جذب کنید. همچنین از پخش تراکت در پایانه های اتوبوس های شهری قافل نشوید. زیرا بیشتر کسانی که از این وسایل نقلیه استفاده میکنند.

مرد بومی همین محله فرمانیه هستند. و شما با توزیع برگه های تبلیغاتی به را حتی میتوانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید. تا با آن ها بتوانید تحولی به کسب و کارتان بدهید. همچنن این محله پر از ماشین های لوکس و لاکچری است. که شما میتوانید با گذاشتن تراکت در لای برف پاکن های ماشین ها مخاطبان هدفی که برای شما گلچین شده است. را به راحتی جذب کنید. بنابر این میتوان گفت که با هر نوع کسب و کاری باشید. با پخش تراکت در فرمانیه به سود بسیار خوبی میرسید.

دسترسی های محله فرمانیه

مراکز خرید برای پخش تراکت در فرمانیه

این محله مراکز خرید مدرن زیادی دارد. که از مهم ترین مراکز خرید این محله میتوان به مراکز خرید: مرکز خرید آرتمیس فرمانیه برند سنتر فرمانیه، پارک سنتر فرمانیه، مجتمع ورزشی فرمانیه، اشاره کرد. این مراکز واحد های تجاری متنوع و زیادی دارد، و مردم زیادی روزانه به این مراکز خرید مراجعه میکنند. معمولا اکثر مردمی که به این محله مراجعه میکنند، جیبشان پر پول است. و شما با پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی میتوانید، کسب و کار خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. تا با جذب آن ها بتوانید رونقی به کسب و کار خود بدهید.(مقاله روش های پخش تراکت را از دست ندهید.)

همچنین اگر رستوران دار هستید، میتوانید در ساعات خلوت به خصوص در ساعات 12 الی 16 تراکت های خود را به مغازه داران بدهید. و به این طریق میتوانید، مشتری های ثابت خود را پیدا کنید. به این گونه که مغازه داران هر روز برای ناهار به شما زنگ خواهند زد. که همه ی این ها مزیت های پخش تراکت در فرمانیه است.

مراکز خرید برای پخش تراکت در فرمانیه

پخش تراکت در فرمانیه

یکی دیگر از بهترین مکان های پخش تراکت در فرمانیه بوستان ها هستند. به خاطر اینکه خانواده های زیادی به خصوص بعد ظهر ها برای گذاراندن اوقات فراغت خود، به این بوستان ها مراجعه میکنند. و شما با پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی میتوانید مشتری های متناسب با کسب و کار خود را به راحتی جذب کنید. از بوستان های فرمانیه میتوان به بوستان مینا، بوستان مهر، بوستان پگاه و… اشاره کرد. همچنین این محله دارای برج ها لوکس زیادی هست. که شما با انداختن تراکت در لابی این برج ها میتوانید، مخاطبان هدفایی که در این برج ها گلچین شده است را به راحتی جذب کنید. تا رونقی به کسب و کار خود بدهید. ( مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

پخش تراکت در فرمانیه

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله فرمانیه آشنا شویم، و بهترین مکان های و بهترین روش های پخش تراکت را به شما توضیح دهیم، تا با انجام آن بتوانید به بازخورد بسیار خوبی برسید. تا تحولی به کسب و کارتان بدهید. همچنین فراموش نکنید، برای توزیع برگه های تبلیغاتی نیاز به تراکت پخش کن های حرفه ایی دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با سال ها تجربه ای که در زمینه تبلیغات به دست آورده توانسته این نیرو ها را شناسایی و تعلیم دهد.تا خواسته شما را به بهترین شکل محقق سازد.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*