پخش تراکت در عبدل آباد

پخش تراکت در عبدل آباد

محله عبدل آباد یکی از محله های قدیمی و معروف تهران است. که در جنوب غرب تهران قرار دارد. تمامی این محله در منطقه 19 تهران واقع شده است. عبدل آباد از معروف ترین و قدیمی ترین بازار های تهران و همچنین یکی از بازار های کلان شهر تهران است. که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در عبدل آباد به حساب می آید. و شما میتوانید با تبلیغات و پخش تراکت در این محله به بازخورد بسیار عالی برسید. ما تو این مقاله قصد داریم. بیشتر با محله و بازار عبدل آباد آشنا شویم. بنابراین اگر شما هم قصد توزیع برگه های تبلیغاتی در این محله را دارید. با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در عبدل آباد همراه باشید…

تاریخچه عبدل آباد

دسترسی های محله عبدل آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت

پخش تراکت در عبدل آباد

پخش تراکت در عبدل آباد

تاریخچه عبدل آباد

قدمت محله عبدل آباد به 50 سال پیش بر میگردد. این محله در دوران قاجار و پهلوی اول جزو بافت شهری به حساب نمی آمد. و فقط یک آبادی در اطراف تهران بود. که مالک آن نیز یک شخص یهودی به نام مشفق بوده است. که تمام زمین های کشاورزی مطلق به آن بوده است. در  اواخر دوران پهلوی،  مشفق زمین‌های این روستا را تفکیک کرد و به افرادی که تمایل به سکونت در این محله را داشتند. فروخت و مقداری زمین جهت بنا نمودن مسجد، مدرسه، حمام، قبرستان، بیمارستان و آنچه نیازهای مردم ساکن در این محله بود، به ‌رایگان برایشان گذاشت و خودش از ایران مهاجرت کرد.

تا 42 سال پیش اکثر ساکنین این محله فارس ها و تهرانی بودند. اما بعد از گذشت چند سال این روستا بافت شهری پیدا کرد. و مهجران زیادی به این محله آمدند. که شغل اکثر آن ها نییز تولیدی های پوشاک و مغازه های پوشاک بودند. بنابراین صنف پوشاک از صنف های قدیمی و خاص این محله میتوان نام برد. این محله پر رونق ترین بازار تهران دارد. و به دلیل ارزان بودنش از شهرت خاصی برخورد دار است. بنابریان گنجایش تبلیغات بالایی این محله دارد. و شما با پخش تراکت در عبدل آباد میتوانید. به بازخورد خوب و همچنین سود خیلی بالایی برسید.

تاریخچه عبدل آباد

تاریخچه عبدل آباد

دسترسی های محله عبدل آباد

عبدل آباد به بزرگراه های شهید کاظمی ،بزرگراه آزادگان ، بزرگراه چراغی واقع در انتهای بزرگراه نواب و بزرگراه تندگویان دسترسی مستقیم دارد. و شما در هر منطقه ایی در تهران باشید. میتوانید از طریق این بزرگراه به راحت ترین شکل ممکن خودتان را به این محله برسانید. همچنین این محله در همسایگی محله های خانی آباد، نازی آباد، شهرک شریعتی، نعمت آباد، شهرک احمدیه، یافت آباد و دولت خواه قرار دارد. محله عبدل آباد دارای یک ایستگاه مترو است. که در خط 3 قرار دارد. (مقاله پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید)

این ایستگاه به دلیل قرار گیری در نزدیکی این بازار از شلوغی و ازدحام خوبی برخور دار است. که این برای پخش تراکت در عبدل آباد یک امتیاز بسیار عالی به حساب می آید. و شما میتوانید به ویژه در ساعات شلوغی بازار با پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی در ورودی و خروجی این ایستگاه مشتری های متناسب با کسب و کار خودتان را جذب کنید.

همچنین این محله دو ایستگاه اتوبوس و پایانه تاکسی دارد. که شما نیز میتوانید با پخش تراکت در این محله مخاطبان هدف خود را به راحتی جذب کنید. زیرا مردم بسیار زیادی از این دو وسیله نقلیه استفاده میکنند. و بازخورد خوبی را میتوانید از این را نیز کسب کنید. (مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید.)

دسترسی های محله عبدل آباد

مراکز خرید برای پخش تراکت در عبدل آباد

همانطور که گفتیم عبدل آباد بزرگ ترین بازار تهران را دارد و همه نوع صنوفی در این بازار میتوانید. به راحتی پیدا کنید. از مهم ترین بازارچه های عبدل آباد میتوان به بازار پارچه و پرده خیابان احسانی و خیابان انقلاب ، بازار لوازم سیسمونی و پارچه خیابان احد ، بازار کفش و کتانی و  بوتیک لباس زنانه و مردانه خیابان بدر ، بازار بساط گستران (دستفروشان ) پارک عبدل آباد مرکز خرید پردیس کیان و پاساژ پرده زبرا جوانه اشاره کرد.(مقاله پخش تراکت در شرق تهران را از دست ندهید)

شما در هر ساعتی از روز که اقدام به پخش تراکت کنید. میتوانید مشتری های زیادی زا جذب کنید. زیرا تمام این ساعات ها بازار شلوغ و پر رفت آمد است. و با روش های پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعاتی یا حتی با چسابندن تراکت در کف پیاده رو ها مخاطبان هدف خود را جذب کنیدو تا بتوانید رونقی به کسب و کارتان بدهید. بنابراین شما با هر کسب و کاری باشید. با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این بازار بزرگ عبدل آباد میتوانید. مخاطبان هدف های زیادی را جذب کنید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در عبدل آباد

پخش تراکت در عبدل آباد

همانطور که قبلا اشاره کردیم، این بازار از معروف ترین و پر رونق ترین بازار های تهران است. و به دلیل ارزان بودن اجناس قیمت های آن نسبت به دیگر بازار های تهران تقاضا و مراجعه کننده های بیشتری نیز دارد. بنابراین شما با پخش تراکت در عبدل آباد به سودی خیلی خوبی دست می یابید. به گونه ایی که هزینه ایی که برای چاپ و پخش تبلیغات در این منطقه کردید. در برابر سودی که از این تبلیغات به دست می آورید. واقعا ناچیز است. و صدرصد به درآمد بسار خوبی میرسید. بنابراین یک بار دیگه میتوانم تاکید کنیم. که شما با هر کسب و کاری باشید، با انجام تبلیغات و پخش تراکت در این محله صد در صد به جواب میرسید. (مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

مراکز خرید برای پخش تراکت در عبدل آباد

ما در این مقاله سعی کردیم با محله عبدل آباد آشنا شویم. و بهترین راه های پخش تراکت و بهترین مکان های تبلیغات را به شما معرفی کنیم. تا با انجام  آن به بازخورد خوبی برسید. و تحول آن را در کسب و کارتان احساس کنید. همچنین برای توزیع برگه های تبلیغاتی باید از تراکت پخش کن های حرفه ای و متخصص استفاده کنید. که ما به شما شرکت خدمات ما را پیشنهاد میکنیم. زیرا با تجربه ای که در زمینه تبلیغات به دست آورده توانسته نیرو های خود را با کادری مجرب و متخصص تکمیل کند.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.)

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

پخش تراکت در عبدل آباد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*