پخش تراکت در صادقیه

پخش تراکت در صادقیه

صادقیه محله ای است در غرب تهران که  قبل از انقلاب اسلامی نام آن آریاشهر بود. محله صادقیه از مناطق متوسط مرفه رو به بالا است. صادقیه در دو منطقه شهرداری تهران قرار گرفته است. قسمتی از آن در منطقه 2 شهرداری و قسمت دیگری از آن در منطقه 5 قرار گرفته است. صادقیه دارای دو فلکه است، فلکه شمالی و فلکه جنوبی. در صادقیه مراکز اداری و تجاری بسیار زیادی وجود دارد. که این خود میتواند گزینه بسیارخوبی برای تبلیغات و پخش تراکت در صادقیه باشد. یکی دیگر از نکات مثبت صادقیه وجود متروی ای است مه راحت و به سریع ترین شکل ممکن میتواند از آن به سایر نقاط تهران دسترسی پیدا کنید که این ازدحام جمعیت در مترو میتواند گزینه خوبی برای تبلیغات و پخش تراکت در صادقیه باشد. پخش تراکت در صادقیه ظرفیت بیشتر از اینها دارد پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید….

  • تاریخچه محله صادقیه
  • دسترسی های محله
  • مراکز خرید صادقیه
  • پخش تراکت در صادقیه 
پخس تراکت در صادقیه

پخس تراکت در صادقیه

تایخچه محله صادقیه

روایت های گوناگونی وجود دارد که این محله از دوران ناصرالدین شاه قاجار بنا شده است و کم کم گسترش یافته‌ است. اوایل  این محله دربر گیرنده محلات کنونی ارمکان، برق آلستوم، مجتمع دادگستری و کاشانی بود که امروزه این محلات از هم جدا شده اند. با شروع دوران مدرنیته در  دوره پهلوی، تهران بسیار شتابان شامل دگرگونی شد و در پی آن محله هاش  هم شامل تغییر شدند. آریاشهر هم (صادقیه)  به دلیل خوش آب وهوا بودن و نزدیکی آن به اولین بزرگراه‌های تهران از این تغییرات سریع تهران بیشترین بهره را برد. در نیمه‌های دوره پهلوی دوم ( بین سال‌های 41–32) در پیرامون جاده شهر به سوی کن و سولقان ، شهرآرا و آریاشهر ساخت و ساز بسیاری صورت گرفت. مجموعه آپارتمان‌های شهر آرا، خانه‌های ویلایی تهران ویلا و نخستین هسته های آریاشهر (صادقیه)  از دستاوردهای این دوره از گسترش شهر تهران هستند. در سال‌های بعد محله گسترش بیشتری یافت و خیابان‌ها و بزرگراه‌های بیشتری ساخته شد که از  جمله بزرگراه محمدعلی جناح و بزرگراه طرشت (شیخ فضل اله) بودند.

در اوایل سال دهه هشتاد، طرح ساخت نخستین مونوریل تهران هم در این محله پیشنهاد شد و  پروژه آغاز شد و پایه‌های این مونوریل ساخته شد؛ اما به دلیل اختلافات شهرداری، شورای شهر و دولت بر سر اقتصادی بودن طرح، پروژه متوقف شد و پس از چندی پایه‌های مونوریل تخریب شدند. چهاردهمین فروشگاه زنجیره‌ای شهروند نیز در آذر ماه 1385 در کنار ایستگاه متروی صادقیّه افتتاح گردید. در نتیجه صادقیه یکی از مهم ترین محله های تهران در غرب است و همه ی اینها میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت در صادقیه باشد.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

تاریخچه محله صادقیه

تاریخچه محله صادقیه

دسترسی های محله صادقیه

 دسترسی صادقیه به سایر نقاط شهر بسیارخوبه  یه جورایی میتوان بگوییم که صادقیه دروازه‌ی ورود به حومه‌ی تهران است.   دارای دو خط مترو است که به بزرگراه‌های جلال آل احمد، یادگار امام، شهید فهمیده و آیت الله حکیم هم نزدیک است. ضمن اینکه پایانه اتوبوسرانی و تاکسی‌های متعددی هم در صادقیه وجود دارد. یکی از چیزهایی که در پخش تراکت بسیار مهم است دسترسی های یک منطقه است و این معیار برای محله صادقیه یک مزیت بسیار خوب است.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

صادقیه به بزرگراه های حکیم، آیت الله اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح، شیخ فضل الله نوری، جلال آل احمد و یادگار امام و همچنین بلوار مرزداران و خیابان ستارخان دسترسی بسیار خوبی دارد . همچنین کسانی که کسب و کاری در نزدیکی شهر تهران و شهرک‌های صنعتی و کارخانجات واقع در اتوبان های کرج-تهران دارند میتواند صادقیه را برای پخش تراکت انتخاب کنند. همانطور که گفتیم در نزدیکی ایستگاه مترو، ترمینال اتوبوس‌های شهری به اقصی نقاط شهر واقع شده است. ایستگاه تاکسی از  مبدا صادقیه به مقاصد متفاوت شهر هم از دیگر راه های ارتباطی از طریق وسایل نقلیه عمومی برای منطقه محسوب می شود. علاوه بر راه های ارتباطی که ذکرشد بی آر تی های دانشگاه علوم و تحقیقات هم در این محله فعالیت می‌کنند. پس صادقیه محله ای است پر ازدحام و شلوغ که میتواند آن را به عنوان بازار هدف قرار داد. پخش تراکت درصادقیه یک مزیت بسیار مهم است پس آن را از دست ندهید.

دسترسی محله صادقیه

دسترسی محله صادقیه

مراکز خرید صادقیه

یکی از معروف ترین و مهم ترین مراکز خرید صادقیه و غرب تهران برج گلدیس است. از واحد های تجاری برج گلدیس میتوان به صنوف لباس، کیف و کفش اشاره کرد. بدلیل ازدیاد واحد های تجاری در این برج و رفت و آمد و ازدحام جمعیت میتواند گزینه خوبی برای تبلیغات باشد. با پخش تراکت در این مرکز تجاری شما میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید و بازدهی و بازخورد آن را در کارتان مشاهده کنید. از دیگر مراکز معروف صادقیه میتوان به مرکز خرید پاسارگاد اشاره کرد که در این مرکز خرید هم به دلیل وجود صنوف مختلف گزینه ی مناسبی برای پخش تراکت و تبلیغات است.(پخش تراکت در غرب تهران را از دست ندهید)

مراکز خرید صادقیه

مراکز خرید صادقیه

پخش تراکت در صادقیه

 ما در این مقاله سعی داشتیم که بافت محله صادقیه و مکان های شلوغ آن را به شما معرفی کنیم. در کل اگر بخواهیم محله صادقیه  را برای پخش تراکت های خود مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم با جرأت میتوانیم به شما می گوییم که پخش تراکت در این منطقه از غرب تهران، خیلی با بقیه مکان های  تهران متفاوت است بنابراین این محله از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و شما با شناخت کامل از بازار هدف خود می توانید پخش تراکت با بازخورد و بازدهی نسبتاً خوبی را تجربه کنید.

اما این بازخورد خوب به تراکت پخش کن های شما هم عملا بستگی دارد و از آن جایی که شرکت های توزیع و پخش تراکت سال ها در این رابطه تخصص و تجربه دارند و از این رو، تراکت پخش کن ها و پروموترهای خوب هم استخدام می کنند، این شرکت ها می توانند به شما بسیار کمک کنند.(مقاله پخش تراکت در شرق تهران را از دست ندهید)

شرکت خدمات ما هم یکی از همین شرکت هاست که با تحقیقات و تجربیات فراوان درباره توزیع تراکت در تمام مناطق تهران، آماده همکاری و کمک به شما برای توزیع برگه های تبلیغاتی تان می باشد. پیشنهاد می کنم برای آگاهی از شیوه های پخش و خدماتی که ما ارائه می دهیم و مشاهده قیمت های توزیع تراکت، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*