پخش تراکت در شهر ری

پخش تراکت در شهر ری

شهر ری یکی از کهنه ترین شهرهای جهان است. همچنین شهر ری یکی از شهر های مذهبی ایران است. شهر ری  نیز پایتخت مذهبی زردشتیان است. این شهر جنوبی ترین شهر های تهران است و جمعیت قابل توجه ای در آن سکونت دارند. بنابراین این ازدحام جمعیت یک مزیت خوب برای پخش تراکت در شهر ری به حساب می آید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهر ری آشنا بشیم و بهترین مکان ها و خیابان های مناسب برای توزیع برگه های تبلیغاتی را باهم بررسی کنیم؛ با این حال اگر شما هم قصد تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این شهر را دارید،بهتر است با ما تا آخر مقاله پخش تراکت در شهر ری همراه باشید…

  • دسترسی ها شهر ری
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • مراکز علمی برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در شهر ری

پخش تراکت در شهر ری

دسترسی های شهر ری

شهر ری از سمت شمال به تهران و از سمت جنوب به استان قم، از شرق به شهرستان های ورامین و پاکدشت و از غرب هم به شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و زرندیه منتهی می‌شود. شهر ری از سمت جنوب غربی به بزرگراه تهران – قم و از سمت جنوب شرقی به بزرگراه تهران – ورامین، همچنین به اتوبان آزادگان، اتوبان امام علی، اتوبان شهید رجایی، اتوبان هاشمی که به بهشت زهرا منتهی میشود نیز دسترسی دارد. بنابراین میتوان گفت شهر ری مسیر پر رفت و آمدی است و روزانه خیلی ها وارد این شهر میشوند و این خود یک مزیت عالی برای پخش تراکت در شهر ری محسوب میشوند.

شهر ری دارای یک ایستگاه مترو به نام شاه عبدالعظیم است که یکی از ایستگاه های شلوغ تهران میباشد، همچنین وجود وجود ایستگاه بی آر تی میتواند گزینه مناسبی برای توزیع برگه های تبلیغاتی باشد. شما میتوانید در ورودی و خروجی ایستگاه های مترو یا بی آر تی با توزیع تراکت به صورت دست به دست یا همان ساعتی مشتری های مناسب کسب و کارتان را جذب کنید و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. همچنین در شهر ری ایستگاه های تاکسی در سراسر نقاط آن وجود دارد. و چون کسانی که از این وسیله نقلیه عمومی استفاده میکنند، اکثرا مردم بومی هستند. پس میتوان گفت که اینها عملا مخاطبان هدف هستند. و بازخورد بسیار خوبی را به شما میدهند.

دسترسی های شهر ری

مراکز خرید برای پخش تراکت در شهر ری

شهر ری دارای بازار های قدیمی و تاریخی است که روزانه جمعیت قابل چشم گیری در این بازار ها رفت و آمد میکنند از مهم ترین بازار های شهر ری میتوان به بازار بزرگ شهر ری و بازار سنتی ری اشاره کرد. این بازار ها به دلیل نزدیکی به حرم شاه عبدالعظیم حسنی و تورسیت پذیر بودن، بسیار شلوغ است که این یک امتیاز برای پخش تراکت در شهر ری به حساب می آید. و شما میتوانید با پخش تراکت به روش دست به دست یا ساعتی  مشتری جذب کنید و به کاسبی خود رونق ببخشید.

همچنین شهر ری دارای مجتمع های تجاری متنوعی هست که از جمله آن ها میتوان به مجتمع تجاری نگین، مجتمع کوثر،مجتمع تجاری مهدی، مجتمع خاتم و مروارید و… اشاره کرد. این مجتمع ها به دلیل اینکه صنوف متنوعی دارند میتواند گزینه مناسبی برای توزیع برگه های تبلیغاتی باشند. اگر قصد این را داشته باشید که برگه های تبلیغاتی را به مغازه داران بدهید باید در ساعات خلوت بازار اقدام به این کار کنید. اما اگر میخواهید این برگه های تبلیغاتی را به صورت مستقیم به مردم بدهید باید در ساعات شلوغی بازار اقدام به اینکار کنید. تا با انجام تبلیغات به کسب و کار خود رونق ببخشید.( مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید.)

مراکز خرید برای پخش تراکت در شهر ری

مراکز علمی برای پخش تراکت در شهرری

از مهم ترین مراکز علمی و آموزشی برای پخش تراکت در شهر ری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهرری

دانشگاه پیام نور مرکز شهرری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره)

حوزه های علمیه جنب حرم

اگر شما در زمینه آموزشگاه های تدریس دروس و یا اگر در زمینه فروش کتاب فعالیت میکنید و کتابخانه دارید. میتوانید با پخش تراکت در جلوی ورودی این مراکز، مشتری های زیادی را جذب کنید و آن بازخوردی را که در ذهن خود مد نظر دارید را دریافت کنید.

مراکز علمی برای پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شهرری

همانطور که قبلا اشاره کردیم، شهر ری نسبتاً تراکم جمعیتی خوبی دارد. اما مهم ترین چیزی که در تبلیغات مهم است این که کجا و به چه روشی تراکت و برگه های تبلیغاتی را توزیع و پخش کنیم، بنابراین شرکت خدمات ما با بررسی های دقیق و تجربه ای که به دست آورده است توانسته مکان های مهم و روش های مناسب پخش تراکت در شهرری را به دست آورد.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید.)

یکی دیگر از نقاط بسیار مهم پخش تراکت در شهر ری ،حرم حضرت عبدالعظیم است، چون از سایر نقاط شهر شلوغ تر و پر ازدحام تر می باشد. همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم بازار های تاریخی اطراف حرم هم نقاط بسیار خوبی برای پخش تراکت در شهرری هستند. این شهر متشکل از بازار های زیادی از جمله بازار چهارسوق که دارای سقفی گنبدی شکل است و میتوان گفت مهم ترین مکان های پر بازده شهرری همین بازار ها است. بنابراین بهتر است توزیع برگه های تبلیغاتی به صورت ثابت انجام شود. تا مشتری های مرتبط با شغل خود را جذب کنید.

پخش تراکت در شهرری

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد شهر ری و بهترین های مکان مناسب و همچنین روش های پخش تراکت در شهر ری را برای شما شرح دهیم، تا شما بتوانید با تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در این مکان ها باز خورد خوبی را بگیرید. همچنین برای پخش تراکت بهتر است پروموتر های متخصصی را استخدام کنید تا این کار را به بهترین شکل برای شما انجام دهد. همچنین برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های جنوب تهران میتوانید به مقاله پخش تراکت در جنوب تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*