پخش تراکت در شهریار

 شهریار، یکی از مهم ترین شهرستان ها و محله های غرب استان تهران می باشد. دارای قدمتی از دوران ساسانی و هزاره ششم قبل از میلاد است که نام های قبلی آن خششره دار ، شتردار و شهردار و علیشاه عوض و سرانجام به شهریار تغییر نام یافت. این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود. در واقع می توان گفت پخش تراکت در شهریار بسیار بازخورد خوبی برای شما به همراه خواهد داشت و به دلیل مخاطبین مناسبی که دارد، مشتریان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکات در رابطه با پخش تراکت در این محله را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید با استفاده از آن ها، نتیجه فوق العاده خوبی از تبلیغات بگیرید.

(همچنین می توانید با مطالعه مقاله پخش تراکت در تهران ، با محله های تهران برای پخش تراکت بیشتر آشنا شوید.) در واقع شما در این مقاله با موارد زیر به خوبی آشنا خواهید شد:

  • نکات مهمی درباره شهریار
  • اماکن شلوغ در شهریار
  • مراکز تجاری شهریار
  • تراکت پخش کن در شهریار

"<yoastmark

نکات مهمی درباره شهریار

همان طور که گفته شد، شهریار یکی از محله های غربی استان تهران می باشد (می توانید با مطالعه مقاله پخش تراکت در غرب تهران با محله های غربی بیشتر آشنا شوید)

مردم این محله که بر خلاف سایر محله های تهران آب و هوای مناسبی دارد، بیشتر به کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن و ساز و ساز و مسکن می پردازند و اگر مشاور املاک یا شغل هایی مرتبط با این مواردی که نام بردم داشته باشید، حتماً بازدهی خوبی از تبلیغات و پخش تراکت در این محله خواهید داشت.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شهریار در حال حاضر بیش از 309 هزار نفر جمعیت دارد که می تواند جمعیت مناسبی به عنوان بازار هدف شما باشد.

"<yoastmark

محله‌های شهر شهریار

شهر شهریار دارای مناطق و نواحی پنج‌گانه می‌باشد؛ و همچنین مساحت شهر شهریار بالغ بر۸۰۰۰ هکتار است.

(منطقه مرکزی)

علیشاه عوض، کرشته، عباس‌آباد، محمدآباد، شهرک مخابرات فاز۱ و فاز۲، شهرک کمیته

(منطقه کهنز)

کهنز، اسدآباد، شهرک پارسیان

(منطقه وائین)

شهرک وائین، شهرک کاروان، شهرک صدف، شهرک اداری

(منطقه امیریه)

شهرک امیریه، حصارزیرک، شهرک بهاران، شهرک جانباز

(منطقه جعفریه)

شهرک جعفریه، شهرک تیسفون، شهرک صنعتی والفجر، مسکن مهر شهریار

(اندیشه)

شهر جدید اندیشه با ۶ فاز در شمال شهریار و در بخش مرکزی قرار دارد. در فاز ۴ اندیشه بازار بزرگ ایرانی اسلامی اندیشه با الهام از میدان نقش جهان اصفهان ساخته شده است. این بنا شامل مسجد، آبنما، راسته بازارها، آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، قهوه‌خانه، رستوران، کافی شاپ، واحدهای تجاری، بانک و پارکینگ می‌باشد. برای دسترسی به اندیشه با ماشین شخصی، جاده ملارد و جاده مخصوص کرج بهترین مسیر برای دسترسی هستند. ایستگاه مترو کرج در پل فردیس و اتوبوس و تاکسی‌های خطی از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به اندیشه شهریار هستند. با توجه به واحد های تجاری و تفریحی که در شهر اندیشه قرار دارد میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب بازار هدف و تبلیغات و پخش تراکت باشد که باعث رونق کسب و کار شما میشود.

(وحیدیه)

وحیدیه در جنوب شهریار و در نزدیکی رباط کریم قرار دارد. تپه و قلعه جوقین در دهستان جوقین وحیدیه واقع شده است که به قلعه یزدگرد سوم نیز معروف است. تپه تاریخی جوقین در سابق یک قلعه نظامی بوده است که در دوران ساسانی بنا شده است و حال به صورت تپه‌ای باستانی باقی مانده است. امامزادگان قاسم و محمد از مکان‌های زیارتی وحیدیه شهریار هستند. برج مقبره بابا محمود نیز از جاهای دیدنی وحیدیه به شمار می‌رود. وحدیه به دلیل موقیعت تاریخی که دارد جمعیت قابل توجه در آن زندگی میکند بنابراین  برای تبلیغات گزینه مناسبی است.

تبلیغات در شهریار

تبلیغات در شهریار

مراکز تجاری شهریار

بازار بزرگ ولیعصر یکی از مشهورترین و شلوغترین مراکز خرید شهریار میباشد. بافت قدیمی این مرکز در سال 1373 و بخش جدید آن در سال 1383 راه اندازی شده است. اصناف متنوعی در این مرکز مشغول به فعالیت میباشند که از جمله میتوان به پوشاک زنانه و مردانه ، کیف و کفش ، آرایشی بهداشتی ، پارچه ، مزون عروس ، موبایل و … اشاره نمود. بازار ولیعصر دارای پارکینگ عمومی و اختصاصی  در دو طبقه و با ظرفیت 180 خودرو میباشد. که این شلوغی و تنوع اصناف مختلف برای تبلیغات و پخش تراکت بهترین گزینه است و به شما در رونق کسب و کار خود و همچین بازدهی و بازخورد مشتری کمک فراوانی میکند. از دیگر مراکز تجاری شهریار میتوان به مرکز خرید مهستان اشاره کرد.

مرکز خرید مهستان شهریار در سال 1386 راه اندازی شده و دارای 25 واحد تجاری فعال است. اصناف متنوعی در این مرکز مشغول به فعالیت میباشند که از جمله میتوان به پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، کیف و کفش زنانه، لباس مجلسی زنانه، آرایشی بهداشتی، لباس زیر، بدلیجات، سیسمونی، خیاطی، فروش و  تعمیر موبایل، عروسک و اسباب بازی، تعمیرات صوتی و تصویری، و فروش و خدمات موسیقی اشاره نمود. بنابراین با این تنوع صنوف مختلف و همچین رفت و آمد زیاد مردم ب این مرکز خرید، با پخش تراکت در این مجموعه میتواند به تبلیغات کسب و کار شما کمک کند و بازدهی آن را دو چندان کند.

مراکز تجاری شهریار

مراکز تجاری شهریار

رستوران‌های معروف شهریار

قطعا رستوران‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند و نیز جمعیت قابل توجه ایی دارند. اگر در زمینه پخش مواد غذایی و تولبد و تعمبر دستگاه های صنعتی فعالیت میکنید میتواند محل مناسبی برای تبلیغات و پخش تراکت باشد. تعدادی از رستوران‌های پر طرفدار شهریار را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

– رستوران بزرگ ارکیده: میدان نماز

– باغ رستوران و کافی شاپ ستاره بهشت: بالاتر از شهرک جعفریه

– رستوران فانوس طلایی: میدان فرمانداری(فجر)

– رستوران عمارت فرنگی: فاز ۴ اندیشه،

تراکت پخش کن در شهریار

در این مقاله سعی شد بهترین و مهم ترین مناطق محله شهریار برای توزیع تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازخورد و یازدهی خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همبین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

موفق باشید…

2 پاسخ
  1. محمد مهدی
    محمد مهدی گفته:

    عالی بود ممنون ازتون هم تو شهریار و هم تو جاهای دیگه تهران فوق العاده تراکت پخش می کنید. بازم ممنون

    پاسخ
    • پشتیبانی خدمات ما
      پشتیبانی خدمات ما گفته:

      وقتتون بخیر

      متشکر از نظر لطف شما….خوش حالیم که تونستیم نظرتون رو جلب کنیم.موفق باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*