دسترسی هاس محله ستارخان

پخش تراکت در ستارخان

ستارخان  محله ای است در غرب تهران که  قبل از انقلاب اسلامی نام آن تاج بوده است. ستارخان یکی از بهترین  محله های غرب تهران است که کل آن در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته ‌است و یکی از محلات محبوب و سر زنده ی تهران است. و پس از انقلاب از تاج به ستارخان تغییر نام داد. ستارخان در واقع نام یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران است. این محله به علت دسترسی مناسبش به مرکز و غرب تهران میتواند به عنوان یک گزینه مناسب برای تبلیغات باشد. و در نتبجه با پخش تراکت در ستارخان میتوتنید بازخورد خوبی بگیرید. ستارخان یکی از شاهراه‌های ارتباطی مرکز به غرب و بالعکس، شهر تهران محسوب می‌شود. از طرفی خیابان معروف ستارخان که  دوستداران غذا و خوردنی هست. بر ازدحام جمعیت این منطقه اضافه کرده است. اگر شما قصد دارید در این محله تبلیغات کنید باید بگم گزینه بسیار خوبی را برای پخش تراکت انتخاب  کرده اید. پخش تراکت در ستارخان ظرفیت بیشتر از اینها دارد پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید…

  • تاریخچه محله ستارخان
  • دسترسی های ستارخان
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در ستارخان

 

پخش تراکت در ستار خان

پخش تراکت در ستار خان

تاریخچه محله ستارخان

قدیم محله‌ ستارخان به نام برق ‌آلستوم بود، علت نامگذاری این اسم هم به گفته ساکنین قدیمی این محله، برگرفته از نام دانشمندی خارجی به اسم آلستوم است که بیانگذار کارخانه برقی در همین منطقه بود. قدمت این محله به اوایل انقلاب اسلامی برمی‌گردد. مرحوم حاج محمد علمدار جزء افرادی بوده که نقش بسیار به سزایی در شکل گیری محله ستارخان ایفا کرده است.  اغلب ساکنین اولیه در این محله از اهالی شهر خمین و یزد بوده‌ است که به تهران مهاجرت کرده بودند. در مورد بافت این محله باید گفت علاوه بر وجود آپارتمان‌های تازه ساز و شیک، خانه‌های ویلایی و حیاط دار هم در این محله به صورت فراوان دیده می شود. این محله  مراکز اداری زیادی نیز دارد.

از نمونه های برجسته این محله می توان به سه برج معروف به نام ستارخان اشاره کرد که قدمت ساخت این برج ها بیش از 40 سال است.  عواملی چون  آب و هوای مناسب و معتدل همچنین دسترسی بسیار خوب آن و شیب کم محله، باعث محبوبیت این محله و افزایش علاقه  مردم به سکونت در آن شده است. بنابراین با توجه به تاریخچه این محل و همچنین بافت آن مردم زیادی در این محل زندگی میکند. پس میتواند پخش تراکت در ستارخان گزینه خوبی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد.

تاریخچه محله ستارخان

تاریخچه محله ستارخان

دسترسی های ستارخان

محله ستارخان نسبت به سایر محله های دیگر  دسترسی بسیار خوبی دارد. در واقع داشتن دسترسی به سه بزرگراه چمران، یادگار امام و جلال آل احمد و همچنین خیابان مهم آزادی، ستارخان را به یکی از محلات پرمتقاضی تهران برای سکونت تبدیل کرده است. از جهتی دیگر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در ستارخان بسیار راحت است.

دو ایستگاه متروی طرشت و توحید به این محله نزدیک هستند و دو خط بی ار تی  و همچنین پایانه جنوب  هم به عنوان دیگر وسایل حمل و نقل فعالیت می‌کنند. ضمنا اتوبوس‌های شرکت واحد هم در این محله دارای ایستگاه به مقاصد مختلف شهر تهران می‌باشند. در کل اگر قصد تبلیغات و پخش تراکت در محله ستارخان را دارید به دلیل شلوغی و ازدحام مردم میتواند گزینه بسیار خوبی باشد.

دسترسی های ستارخان

دسترسی های ستارخان

مراکز خرید برای پخش تراکت در ستارخان

ستار خان دارای یک مرکز بزرگ است، بازار بزرگ سنتی ستارخان واقع در خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام از جمله مراکز خرید معروف در این محله است.  این بازار دو طبقه است. در این بازار بیش از 300 واحد تجاری وجود دارند. این بازار به علت قیمت های مناسبی که دارد میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از مراکز خرید در این محله مرکز خرید بازارسنتی ستارخان است که واقع در ضلع جنوبی این محله می‌باشد.

کسبه بازار سنتی ستارخان کار خود را از ساعت 10 صیح شروع میکنند و معمولا تا ساعت 22 همه آن ها باز هستند. پس بهترین زمان پخش تراکت در جلوی مغازه ها بین ساعت14تا 16 است. با توجه به فراوانی صنوف مختلف از جمله: فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی، مبلمان و… یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب برای پخش تراکت در ستارخان است. که این تبلیغات سبب رونق کسب و کار شما میشود.

مراکز خرید برای پخش تراکت در ستارخان

مراکز خرید برای پخش تراکت در ستارخان

پخش تراکت در ستارخان

همانطور که احتمالاً می دانید در بحر این خیابان، از ابتدا تا انتهای آن فقط مغازه های تجاری و اداری به رستوران ها و آشپزخانه های بیرون بر هستند و خیابان بسیار بزرگی هم هست. این به این معنی است که رستوران ها می توانند نهایت استفاده را از این زیادی مغازه ها ببرند. زیرا 30 درصد از مغازه داران و کارمندان ادارات به همراه خود غذا نمی آورند. پس یک سوم بازار غذا دست کسی خواهد بود. که کیفیت اطعام و استراتژی تبلیغی خود را قوی تر کند. از آنجایی که مغازه دار ها عمده فروش نیستند، پخش تراکت توسط پروموتر خانم (با پروموتر و تراکت پخش کن بیشتر آشنا شوید) بازخورد و بازدهی بهتری خواهد داشت. همچنین اگر کسب و کار شما در زمینه پخش مواغذایی است، بنابراین گزینه خوبی برای پخش تراکت در ستارخان است.

همچنین شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و فلکه دوم صادقیه را نیز پشتیبانی کنید. این فلکه شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین محله در غرب تهران می باشد. برای پخش ساعتی هم میتوانید جلوی بی آر تی پخش کنید و هم جلوی مرکز خرید گلدیس. شک نکنید با طراحی مناسب تراکت و پخش منظم در این 2 جا خروجی خوبی از پخش تراکت در ستارخان می گیرید.

این بازخورد خوب به تراکت پخش کن های شما هم عملا بستگی دارد و از آن جایی که شرکت های توزیع و پخش تراکت سال ها در این رابطه تخصص و تجربه دارند و از این رو، تراکت پخش کن ها و پروموترهای خوب هم استخدام می کنند، این شرکت ها می توانند به شما بسیار کمک کنند.

شرکت خدمات ما هم یکی از همین شرکت هاست که با تحقیقات و تجربیات فراوان درباره توزیع تراکت در تمام مناطق تهران، آماده همکاری و کمک به شما برای توزیع برگه های تبلیغاتی تان می باشد. پیشنهاد می کنم برای آگاهی از شیوه های پخش و خدماتی که ما ارائه می دهیم و مشاهده قیمت های توزیع تراکت، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*