پخش تراکت در جردن

پخش تراکت در جردن

محله جردن از لاکچری ترین محله های تهران است که در گذشته نام این محله نلسون ماندلا نام داشت. قسمتی از محله جردن در منطقه 1 و قسمتی دیگر در منطقه 3 و 6 شهرداری تهران قرار دارد. همانطور که گفتیم این محله بسیار مرفه است. که این یک مزیت عالی برای پخش تراکت در جردن بسیار عالی است. اگر شما دارای کسب و کار لاکچری هستید. میتوانید با تبلیغات و پخش تراکت بازخورد بسیار خوبی را بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با محله جرد آشنا شویم و بهترین مکان ها و روش های تبلیغات در این محله را بررسی کنیم؛ بنابراین اگر شما هم قصد پخش تراکت در محله جردن را دارید بهتر است تا پایان مقاله پخش تراکت در جردن با ما همراه باشید…

  • تاریخچه محله جردن
  • دسترسی های جردن
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در محله جردن

"<yoastmark

تاریخچه محله جردن

در زمان سلطنت پهلوی به خاطر ساموئل مارتین جردن، که دبیرستان های البرز و مدرسه آمریکایی دخترانه را تاسیس کرد. نام این محله را جردن نامیدند. پس از انقلاب  نام این محله به خیابان آفریقا تغییر یافت.و سپس در یال 1393 این خیابان تا امروز به نام نلسون ماندلا تغییر یافت. اما همچنان هم محلیان و افراد دیگر این محله را به نام جردن میشناسند و این محله را با همین اسم صدا میزنند.

اوایل این محله تعداد کمی خانه های ویلایی وجود داشت و بیشتر این محله را زمین های خاکی تشکیل میداد. سپس در دهه 40 به دلیل اینکه این زمین ها قیمت پایینی داشت، ساخت و ساز در محله جردن گسترش یافت و برج های زیادی در این محله احداث شدند. به دلیل تعداد زیاد خانه ها و برج های مسکونی در این محله شما میتوانید با روش توزیع تراکت در لابه لای در خانه ها، مشتری های زیادی را کسب کنید. زیرا ساکنین زیادی در این برج ها زندگی میکنند و عملا این ساکنین مخاطبان هدفی هستند که برای شما گلچین شده اند، و میتوانید آن ها را با این روش پخش تراکت جذب کنید. بنابراین میتوان گفت به دلیل موقعیت جغرافیایی که این محله دارد میتواند یک مزیت خوب برای پخش تراکت در جردن به حساب آید.

تاریخچه محله جردن

دسترسی محله جردن

این محله از سمت شمال به خیابان مریم و محله الهیه، از غرب به خیابان ولیعصر، از سمت جنوب به میدان آرژانتین و از سمت غرب به بزرگراه مدرس که همچنین با محله های امانیه، داوودیه و توانیر مجاورت دارد که بخش هایی از این خیابان در محله های امانیه و داوودیه قرار گرفته است. محله جردن یا همان خیابان نلسون ماندلا از خیابان های پر تردد و پر ترافیک شهر تهران است. که یکی از دلایل آن میتوان به دسترسی به خیابان های اصلی و مهم شهر تهران، و همچنین دسترسی به بزرگراه ها و میادین اصلی شهر دانست. که این یک مزیت بسیار عالی برای پخش تراکت در جردن است. همچنین از این محله می توان به بزرگراه حقانی، تونل نیایش، میدان ونک دسترسی پیدا کرد.

از نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این محله میتوان به ایستگاه شهید صد و ایستگاه مترو مصلی اشاره کرد. این ایستگاه از شلوغی نسبتا خوبی برخوردار هستند؛ و شما میتوانید با روش پخش تراکت ساعتی در ورودی و خروجی های این ایستگاه مشتری های متناسب با کسب و کار خود را جذب کنید تا با این روش تبلیغات بتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. همچنین از پخش کردن تبلیغات در پایانه های بی آر تی و تاکسی های این محله قالف نشوید. زیرا بیشتر افرادی که از این وسایل نقلیه استفاده میکنند مردم بومی هستند و میتوانید با پخش تراکت به صورت دست به دست مشتری های زیادی را جذب کنید و بازخورد بسیار خوبی را از آن ها بگیرید. این همه راه های دسترسی و شلوغی خیابان ها یک امتیاز عالی برای پخش تراکت در جردن به حساب می آید.

دسترسی محله جردن

مراکز خرید برای پخش تراکت در جردن

 جردن فروشگاه و مراکز خرید متنوع و زیادی دارد. که از مهم ترین مراکز خرید این محله میتوان به مجتمع نگین آفریقا، بازار بزرگ میرداماد، مجتمع تجاری الهیه، مرکز خرید گلشهر، مرکز خرید اسکان، پاساژ آسیا، مرکز خرید گاندی، سرخه بازار و… اشاره کرد. در این مراکز تمام برند های معروف تجاری وجود دارد. همچنین به دلیل تنوع بالا واحد های تجاری در این مراکز، روزانه مردم زیادی برای خرید و رفع مایحتاج اولیه به این فروشگاها مراجعه میکنند. که این خود یکی دیگر از امتیاز های پخش تراکت در جردن به حساب می آید.

اگر شما میخواهید تراکت ها را به صورت مستقیم به دست مردم برسانید بهتر است در ساعات شلوغی بازار یعنی حدود ساعت 17 الی 21 اقدام به این کار کنید.  که  میتوانید از روش پخش تراکت به صورت دست به دست یا به صوزت پخش تراکت ساعتی استفاده کنید. تا با این کار مشتری های بسیار زیادی را جذب کنید. اما اگر رستوران دار هستید و میخواهید تراکت را بهصورت مستقیم به دست مغازه داران برسانید. بهتر است در ساعات خلوت بازار و زمان ناهار ( حدود ساعت 12 تا 16) اقدام به این کار کنید تا مشتری های متناسب بار کسب و کار خود را جذب کنید و بازخورد آن را در کاسبیتان مشاهده کنید.

مراکز خرید برای پخش تراکت

مراکز خرید برای پخش تراکت در جردن

پخش تراکت در جردن

همانطور که قبلا اشاره کردیم محله جردن باز ترافیکی زیادی دارد؛  بنابراین ماشین های زیادی در این محله رفت و آمد میکنند و شما میتوانید با گذاشتن تراکت زیر برف پاکن ماشین های پارک شده مشتری های زیادی را جذب کنید. همچنین برای پخش تراکت در جردن همانطور که گفتیم می توانید از مجتمع مسکونی های بزرگ استفاده کنید؛ زیرا مخاطب های زیادی را در برمی گیرد.و این بزرگ ترین فرصت برای تبلیغات در این محله است. از این مجتمع ها میتوان به: لاله، برج‌های شمیران، سپیدار، برج آناهیتا، میلاد و برج دوم  که از پرجمعیت ترین مناطق مسکونی این ناحیه هستند اشاره کرد.

همچنین  شغل هایی از جمله دندانپزشکی، روانشناسی، سالن های زیبایی، کلیک های زیبایی و … محبوبیت خاصی در جردن دارند. بنابراین اگر سالن زیبایی داشته باشید، شرایط بسیار مناسبی برای جذب مشتری از طریق پخش تراکت در جردن نصیب شما خواهد شد. در نتیجه تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی در جردن حتما جواب میدهد. زیرا همانطور که گفتیم این محله مرفه است. و ساکنین این محله جیبشان پر پول است و از تبلیغات استقبال بسیار خوبی میکنند. و شما میتوانید بازخورد بسیار خوبی از این تبلیغات بگیرید.

"<yoastmark

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مکان ها و روش های پخش تراکت در جردن را به شما معرفی کنیم.  تا با انجام تبلیغات بازخورد خوبی بگیرید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. اما ناگفته نماند برای اینکه از تبلیغات و توزیع برگه های تبلیغاتی بازخورد خوبی بگیرد، حتما باید تراکت پخش کن های متخصص استخدام کنید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم.

زیرا شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*