پخش تراکت در تهرانپارس

پخش تراکت در تهرانپارس

محله تهرانپارس یکی از وسیع ترین محله های شهر تهران است که در سمت شرق تهران واقع شده است. قسمتی از این محله در منطقه 4 شهرداری تهران و قسمت دیگری از آن در منطقه 8 شهرداری تهران واقع شده است. این محله به دو بخش تهرانپارس غربی و شرقی تقسیم می‌شود که بلوار پروین مرز بین این دو را جدا میکند. این محله چهار میدان اصلی دارد که در امتداد خیابان تیرانداز قرار گرفته‌اند که یکی از نشانه‌های مخصوص تهرانپارس محسوب می‌شوند. اگر شما قصد دارید در این محله تبلیغات انجام دهید باید بگم که محله بسیار مناسبی را انتخاب کرده اید. بنابراین پخش تراکت در تهرانپارس ، به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی های بسیارمناسبی که دارد. میتواند به عنوان بازار هدف قرار گرفته شود.ما در این مقاله قصد داریم شناخت بهتری از محله تهرانپارس به دست بیاوریم و بهترین قسمت های مناسب برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله پخش تراکت در تهرانپارس با ما همراه باشید…

  • تاریخچه محله تهرانپارس
  • دسترسی محله تهرانپارس
  • مراکز آموزشی تهرانپارس برای پخش تراکت

 

پخش تراکت در تهرانپارس

پخش تراکت در تهرانپارس

تاریخچه محله تهرانپارس

 محله تهرانپارس در سال 1310 توسط یکی از سرمایه‌گذاران زرتشتی که نام  او ارباب هرمز بوده است، شروع به ساخت شهرکی در شمال شرق تهران کرد و نام این محله را تهرانپارس انتخاب کرد. بعد از ساخت چنین شهرکی عده زیادی از زرتشتیان تصمیم به سکونت در آن محله را گرفتند. سپس بعد از مدتی ارباب هرمز با همکاری تعدادی از مهندسین معروف تهران اقدام به خیابان بندی مدرن این شهرک کرد.

طراحی این محله به گونه ای پیشرفت که در حال حاضر ساختار شهرسازی این محله جز یکی از اصولی‌ترین طرح‌های شهری به حساب می آید. طبق این گفته ها در گذشته قسمت وسیعی از زمین‌های محله تهرانپارس متعلق به زرتشتی‌ها بوده است .از جهت آب‌و‌هوایی هم تهرانپارس به دلیل قرار گیری در کوهپایه های جنوبی رشته کوه های البرز و بهدلیل نزدیک بودن با پارک های جنگلی لویزان و سرخه حصار، از آب و هوای خوبی برخور دار است و جز مناطق خوش آب و هوای تهران به حساب می آید.

همچنین در این محله دو آثار ثبتی میراث فرهنگی هم وجود دارد که میتوان به عمارت ارباب هرمز و رستم باغ اشاره کرد. با توجه به تاریخچه این محله که نشان میدهد، یکی از مرفه ترین محله های شرق تهران باشد میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت در تهرانپارس باشد و بازدهی بالایی داشته باشد.

تاریخچه محله تهرانپارس

تاریخچه محله تهرانپارس

دسترسی های محله تهرانپارس

همانطور که در قسمت های قبل هم اشاره کردیم، این محله کاملا محصور در میان بزرگراه‌های اصلی تهران است و به همین دلیل دسترسی به آن با اتومبیل شخصی بسیار راحت است. این محله از سمت شمال به بزرگراه زین‌الدین از سمت جنوب به خیابان دماوند ختم می‌شوند و از سمت شرق نیز به خیابان سلطانی و محله‌ی اتحاد و از غرب هم به بزرگراه باقری ختم میشود. همچنین این محله از سمت شرق با بزرگراه رسالت همسایه است. تهرانپارس یکی از مناطق مجهز تهران به حساب میاید. پس برای پخش تراکت هم به مترو دسترسی دارید و هم به BRT  از این جهت  شما  می‌توانید از مترو و بی آر تی و هم از اتوبوس های شرکت واحد و همچنین از تاکسی ها استفاده کنید.

از ایستگاه‌های مترو  تهرانپارس میتوان به ایستگاه مترو شهید باقری، تهرانپارس و فرهنگسرا اشاره کنیم. بنابراین همانطور ک گفتیم تهرانپارس از دسترسی های خوبی برخوردار است. و شما میتوانید برای پخش تراکت در تهرانپارس به سراغ این ایستگاه های حمل و نقل بروید زیرا اکثر افراد در آنجا از بومی های تهرانپارس هستند و عملا مخاطبان هدف برای شما گلچین شده است.

دسترسی محله تهرانپارس

دسترسی محله تهرانپارس

مراکز خرید تهرانپارس برای پخش تراکت 

تهرانپارس مراکز خرید زیادی دارد که میتواند مزیت خوبی برای پخش تراکت در تهرانپارس باشد. از مهم ترین این مراکز  میتوان به مجتمع تجاری سپید واقع در شمال شرقی فلکه اول تهرانپارس، مجتمع تجاری و اداری پارسیان در ضلع شرقی پارک نبوت، مجتمع چند منظوره یاس شرق، مجتمع تجاری شاپرک و مجتمع تجاری نارسیس بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس اشاره کرد. این مجتمع های تجاری به دلیل اینکه صنوف کختلق زیادی در آن قرار دارد میتواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات و پخش تراکت باشد. اگر میخواهید تراکت خود را به مرمی که برای خرید به این مجتمع های تجاری مراجعه میکنند.

بدهید بهتر است در ساعات 17 تا 21 اقدام به این عمل کنید تا بازخورد خوبی را از آن ها بگیرید. اما اگر میخواهید تراکت های خود را به صاحب فروشگاه ها و مغازه داران بدهید بهتر است در دم ظهر بین ساعت 14 تا 16 که سرشان خلوت است بدهید تا از اینکار بازخورد خوبی بگیرید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مراکز خرید تهرانپارس برای پخش تراکت 

مراکز خرید تهرانپارس برای پخش تراکت

مراکز آموزشی برای پخش تراکت در تهرانپارس

در تهرانپارس مدارس و مراکز آموزشی بسیاری وجود دارد که برطرف‌کننده‌ ی نیازهای آموزشی ساکنین محله می‌باشد.

کسانی که در زمینه تدریس دروس فعالیت میکنند، با تبلیغات و پخش تراکت در این مدارس میتوانند مشتری های خوبی جذب کنند. و چون همه ی دانش آموزان بومی، همین محله تهرانپارس هستند، جز مخاطبان هدف به حساب می آیند و عملا مخاطبان هدف برای شما گلچین شده است که این یک مزیت دیگر برای پخش تراکت در تهرانپارس به حساب می آید و شما با تبلیغات در این مکان ها میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.  

از مراکز آموزشی تهران پارس میتوان به موارد زیر اشار کرد:

  • دبستان غیردولتی پسرانه حکیم واقع در فلکه چهارم تهرانپارس
  • دبستان غیردولتی دخترانه شایستگان بین فلکه دوم و سوم
  • متوسطه دوره اول شاهد دخترانه آسیا در فلکه چهارم تهرانپارس
  • متوسطه دوره اول دولتی پسرانه کمیل واقع در فلکه چهارم تهرانپارس
  • متوسطه دوره اول دولتی دخترانه امام رضا در خیابان استخر

در این تهرانپارس آموزشگاه‌های زبان خارجی مانند ایرانمهر، سفیران، سفیر گفتمان، آفاق نیز وجود دارد. که این مراکز نیز به دلیل جمعیت قابل توجهی که در داخل آنها رفت و آمد میکنند متیواند گزینه خوبی برای پخش تراکت و تبلیغات باشد.

مراکز آموزشی تهرانپارس برای پخش تراکت 

مراکز آموزشی تهرانپارس برای پخش تراکت

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد مکان ها  و راه های مناسب تبلیغات و پخش تراکت در تهرانپارس صحبت کنیم و بهترین مناطق برای پخش تراکت را به شما معرفی کنیم، همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محله های شرق تهران به مقاله پخش تراکت در شرق تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت هایی است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*