پخش تراکت در افسریه

پخش تراکت در افسریه

محله ی افسریه در شرق تهران یا بهتر است دقیق تر بگوییم در جنوب شرقی تهران واقع شده است. محله افسریه  از سمت غرب به بزرگراه بسیج و از سمت جنوب به شهرک والفجر، از شمال به خیابان شهید رحیمی و از سمت شرق به قصر فیروزه کوه و از جنوب شرقی به سه‌راه افسریه و مسعودیه ختم می‌شود. محله افسریه دارای خیابان هایی با هندسه منظم است. و این میتواند یک مزیت خوب برای پخش تراکت در افسریه باشد. محله افسریه به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده است. تمامی این محله در منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است. اگر شما هم قصد توزیع برگه های تبلیغاتی در افسریه رو دارید، باید بیشتر با این محله آشنا شوید. ما در این مقاله قصد داریم جاها و مکان های مناسب برای توزیع برگه های تبلیغاتی در افسریه را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله پخش تراکت در افسریه با ما همراه باشید…

  • تاریخچه افسریه
  • دسترسی های محله افسریه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت 
  • پخش تراکت در افسریه

پخش تراکت در افسریه

تاریخچه محله افسریه

میتوان گفت محله افسریه یکی از قدیمی ترین محله های تهران است. محله افسریه حدودا در دهه 1340 احداث شده است. میتوان گفت مهم ترین وجه تسمیه محله افسریه به خاطر مالک اراضی این محله بوده است.  که نام آن افسر المولک بوده است. افسر المولک سال های پیش زمین های خود را در قطعه های 120 متری به متاقاضیان این محله واگذار کرده است. اما دلایل دیگری برای نام گذاری این محله وجود دارد که میتوان به وجود دانشکده های افسری و همچنین ساکن بودن نظامیان در این محله اشاره کرد.

محله افسریه جزو اولین محله های تهران بوده است که طبق اصول مهندسی شهرسازی احداث شده است. همچنین میتوان گفت این محله جزو اولین محله های تهران بوده است که از سیستم کدینگ برای نام گذاری خیابان ها استفاده شده است. بنابراین آدرسی دهی در افسریه به صورت شماره خیابان و پلاک است. برای مثال: افسریه خیابان چهلو دوم پلاک 12. 

 همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی اراضی  این محله براساس قطعات 120 متر مربعی بوده است. و جزو معدود محله های تهران است که  محله به صورت یکسان است. بنابراین این تقسیم بندی منظم خیابان ها و دارا بودن سیستم کینگ یک مزیت خوب برای پخش تراکت در افسریه است.

دسترسی های محله افسریه

دسترسی های محله افسریه

 ایستگاهای تاکسی افسریه از میدان بسیج به اکثر نقاط شهر و جنوب تهران دسترسی دارند. همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در حنوب افسریه قرار دارد. از نزدیکترین ایستگاه های متروی افسریه هم میتوان به ایستگاه شهید کلاهدوز و کیانشهر اشاره کرد. افسریه دارای چهار خیابان اصلی است که عبارتند از : ۱۵ متری اول، دوم و سوم و خیابان ۲۰ متری. این خیابان‌ها کانون کاربری‌های تجاری محله افسریه نیز هستند.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

همچنین این محله به ورزشگاه 30 هزار نفری تختی هم دسترسی مستقیم دارد. بنابراین از ایستگاه های تاکسی و  اتوبوس ها اصلا غافل نشوید. زیرا اکثر کسانی که از این وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند افراد بومی و یا به نوعی مخاطبان هدف برای تبلیغات هستند. و شما میتوانید با پخش تراکت به آن ها مشتری های خود را جذب کنید و بازخورد بسیار خوبی را از آن ها بگیرید. همچنین از ورزشگاه تختی نیز قافل نشوید. این مجوعه به دلیل ازدحام جمعیتی که دارد میتواند بازخورد خوبی را به شما بدهد تا به کاسبی خود رونق ببخشید. بنابراین یکی از مزیت های بسیار خوب برای پخش تراکت در افسریه به حساب می آید.

دسترسی های محله افسریه

مراکز خرید برای پخش تراکت در افسریه

 محله افسریه نسبت به سایر محله های تهران از مجتمع های تجاری کمتری برخور دار است، و به همین دلیل مراکز خرید در این محله بیشتر به صورت مغازه است. از مهم ترین مراکز افسریه میتوان به خیابان 20 متری افسریه اشاره کرد که دارای مغازه ها و صنوف مختلفی است. همچنین از مجتمع های تجاری افسریه میتوان به پاساژ مروارید، فروشگاه فرش کورش کاشان، شهر فرش آدینه، شهروند والفجر، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید خورشید اشاره کرد.

با پخش تراکت به صورت ساعتی در خیابان 20 متری به دلیل رفت و آمد زیاد مردم میتوانید بازخورد خیلی خوبی بگیرید. همچنین میتوانید در ساعات شلوغی ( حدود ساعت 17 تا 21) با پخش تراکت در پاساژ های تجاری برگه های تبلیغاتی خود را به صورت مستقیم به مردم بدهید و مشتری مناسب با کسب و کار خود را جذب کنید. این مراکز به دلیل اینکه واحد های تجاری مختلفی در خود دارند میتواند گزینه خوبی برای پخش تراکت در افسریه باشند.

مراکز خرید افسریه

پخش تراکت در افسریه

بنابراین این محله جمعیت نسبتا مناسبی برای توزیع برگه های تبلیغاتی دارد. و شما برای اینکه تراکت های خود را مستقیما به دست مردم برسانید. از سه روش می توانید استفاده کنید. افسریه خانه های خیلی زیادی دارد یعنی خانه های به هم چسبیده و نزدیک و آپارتمانی بسیار زیاد. به ندرت شما می توانید خانه ویلایی پیدا کنید که نوساز باشد، شاید چند تا خانه کلنگی بتوانید پیدا کنید اما خانه های نوساز و ویلایی به ندرت. این نشان دهنده این است که تراکت منازل در افسریه بسیار زیاد است. ضمن اینکه در خیابان اصلی این محله نیز بدلیل تراکم بالای مردم بازار شکل گرفته است. از این رو مغازه دار ها نیز هدف بعدی کارت های تبلیغی شما می باشند.

اما این روش برای توزیع تراکت در خیابان اصلا مناسب نیست و نمیتوانید مردم در حال حرکت را ساپورت کنید.  برای پخش تراکت در این محله برای مردم در حال رفت و آمد باید از روش پخش تراکت دست به دست یا همان پخش تراکت ساعتی استفاده کنیم تا به هر فرد یک عدد تراکت بدهیم. همچنین از توزیع برگه های تبلیغاتی در سه راه افسریه قافل نشوید. افسریه به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرکت بیشتر مسافران تهرانی که قصد ترک تهران به سمت شرق را دارند و همچنین به عنوان دروازه ورودی تهران، برای پخش تراکت از اهمیتی بالایی قرار دارد. و شما میتوانید با توزیع تبلیغات در این خیابان بازخورد بسیار خوبی بگیرید.

پخش تراکت در افسریه

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مکان و خیابان های مهم افسریه برای پخش تراکت و تبلیغات را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با توزیع برگه های تبلیغاتی بازخورد مورد نظر خود را از تبلیغات بگیرید. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران و همچنین جنوب تهران به مقاله های پخش تراکت در شرق تهران و پخش تراکت در جنوب تهران مراجعه کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*