پخش تراکت در آجودانیه

پخش تراکت در آجودانیه

آجودانیه یکی از محله های مرفه نشین و اعیان نشین تهران است. این محله در شمال تهران واقع شده است. تمامی این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. این محله از لوکس ترین محله های تهران است. که این یک امتیاز برای پخش تراکت در آجودانیه به حساب می آید. همانطور که گفتیم این محله مرفه نشین و لوکس است. و شما با هر کسب و کاری به ویژه کسب و کار های لوکس باشید. با تبلیغات بازخورد خوبی میگیرید. ما تو این مقاله قصد داریم بیشتر با محله آجودانیه آشنا شویم. بنابراین اگر شما هم قصد تبلیغات و پخش تراکت در آجودانیه را دارید، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید…

  • تاریخچه محله آجودانیه
  • دسترسی های محله آجودانیه
  • مراکز خرید برای پخش تراکت
  • پخش تراکت در آجودانیه

پخش تراکت در آجودانیه

تاریخچه محله آجودانیه

مالک محله آجودانیه شخصی به نام آقا رضا خان اقبال السلطنه بوده است. آقا رضاخان از وزرای ناصرالدین شاه قاجار بود. که این شخص ابتدا آجودان شاه و همچنین حسابدار آن بوده است.

آقا رضا خان زمین‌های آجودانیه را از مالکان آنها خریداری کرد.  و پس از آن این محله به چاله باغ معروف شد. سپس این محله پس از چند بار جابجایی میان افراد مختلف، در دوران پهلوی با نام آجودانیه جزو محله های  تهران شد. که از اقدسیه تا دارآباد را شامل می‌شود. پس از انقلاب در این محله صنعت ساخت و ساز گسترش پیدا کرد. بنابراین جمعیت آن افزایش یافت.  که این یک مزیت عالی برای تبلیغات و پخش تراکت در آجودانیه به حساب می آید. و شما با پخش تراکت در این محله میتوانید به باز خورد بسیار خوبی برسید.

تاریخچه محله آجودانیه

دسترسی های محله آجودانیه

آجوداینه از سمت  شمال به دارآباد، از جنوب به شهرک ولی عصر و شهرک چمران، از سمت غرب به محله کاشانک و از شرق به بزرگراه امام علی  منتهی می شود. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه مترو تجریش است. و شما با پخش تراکت در این ایستگاه هم میتوانید افراد بومی تجریش و هم مردم بومی آجودانیه را جذب کنید.

به این روش که شما با پخش تراکت به صورت ساعتی یا دست به دست میتوانید مشتری های مورد نیاز با کسب و کارتان را جذب کنیدو تا با آنها به سود خوبی برسید. از دیگر جاهای پخش تراکت در آجودانیه میتوان به ایستگاه های تاکسی و اتوبوس های بی آر تی است. زیرا بیشتر کسانی که از این وسایل نقلیه استفاده میکنند. مردم بومی هستند و شما پخش تراکت به صورت دست به دست میتوانید بسیاری از این مخاطبان هدف را جذب کنید. تا با آن ها به بازخورد و در نتیجه به سود بسیار خوبی برسید.

دسترسی های محله آجودانیه

مراکز خرید برای پخش تراکت در آجودانیه

یکی از بهترین های جاهای هر محله برای تبلیغات و پخش تراکت مراکز خرید آن محله است. زیرا مردم زیادی روزانه به این مراکز خرید مراجعه میکنند. و تقریبا همه آن ها قصدشان خرید است. و شما با پخش تراکت به راحتی میتوانید آن را جذب کنید. تا بتوانید کسب و کارتان را به آن ها معرفی کنید. از مهم ترین مراکز خرید آجودانیه میتوان به: مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه، هایپرمی آجودانیه، بازارچه تعاونی طوبی ارتش و غیره اشاره کرد.

این مراکز خرید واحد های تجاری مختلفی دارد. از جمله پوشاک، طلا و جواهر، کیف و کفش و…  به همین خاطر مردم زیادی به این مراکز خرید مراجعه میکنند. و شما با پخش تراکت به صورت دست به دست یا ساعتی در ساعات شلوغی بازار میتوانید آن ها را به راحتی جذب کنید.

همچنین اگر رستوران دار هستید میتوانید تراکت های خود را در ظهر بین مغازه دارن و فروشگاه داران پخش کنید. تا مشتری های ثابتی برای شما شوند. بنابراین با پخش تراکت در آجودانیه میتوانید به باز خورد بسیار خوبی برسید.

مراکز خرید برای پخش تراکت در آجودانیه

پخش تراکت در آجودانیه

همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم این محله مرفه نشین است. و شما با هر کسب و کاری باشید میتوانید، با تبلیغات و پخش تراکت به باز خورد خوبی برسید. یکی از جاهای مناسب برای پخش تراکت در آجودانیه، خانه های لوکس و برج های بلند هستند. که شما میتوانید با پخش تراکت در لای درب منازل کسب و کار خودتان را به بومی های محله آجودانیه معرفی کنید. تا جذب مشتری به سود بسیار خوبی برسید. همچنین متوانید از روش چسابندن تراکت در کنار آیفون ها استفاده کنید. تا رهگذران هم این تراکت ها را مشاهده کنند.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.)

همچنین میتوانید از روش گذاشتن تراکت در زیر برف پاکن های ماشین های پارک شده در خیابان های این محله (آجودانیه) نیز استفاده کنید. از دیگر جاهای مناسب برای پخش تراکت بوستان ها و مراکز تفریحی هستند. زیرا مردم زیادی برای گذارندن اوقات و فراغت خود به این بوستان ها مراجعه میکنند. و شما با پخش تراکت به صورت دست به دست با ساعتی میتوانید آن ها را جذب کنید. از مهم ترین بوستان  محله آجودانیه میتوان به پارک شطرنج اشاره کرد. بنابراین باید تمام این روش های تبلیغاتی را در محله آجودانیه استفاده کنید تا به آن بازخوردی که مد نظر دارید برسید. تا بتوانید به سود خوبی نیز برسید.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید.)

پخش تراکت در آجودانیه

نکته آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بیشتر با محله آجودانیه آشنا شویم و بهترین مکان ها و بهترین جاهای مناسب برای تبلیغات و پخش تراکت را به شما معرفی کنیم. تا با انجام آن به سود بسیار خوبی برسید.

همچنین ناگفته نماند، که برای انجام این نوع تبلیغات، به تراکت پخش کن های حرفه ایی و متخصص نیاز دارید. که ما به شما شرکت خدمات ما را معرفی میکنیم. زیرا این شرکت با تجربه ای که در زمینه تبلیغات و پخش تراکت به دست آورده. تنواسته این نیرو های متخصص را شناسایی و تعلیم دهد. تا خواسته شما را محقق سازد.

شرکت خدمات ما، یکی از بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران است. که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*