طراحی بنر تبلیغاتی

احتمالاً شما هم بارها شده باشد که می خواستید یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید تا جلوه فوق العاده و درجه یکی داشته باشد، اما به هر دلیلی خوب از آب در نیامده و آن چیزی که شما می خواستید نشده. حالا این بنر تبلیغاتی می تواند بنر فیزیکی باشد که چاپ شود و یا می تواند برای تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام باشد. ما در این مقاله قصد داریم ابتدا هر 3 نوع این بنرها را مورد بررسی قرار دهیم و نهایتاً مانندن مقاله طراحی تراکت به شما یک پیشنهاد فوق العاده برای طراحی بنر های تبلیغاتی خود بدهیم. در واقع شما در این مقاله با موارد زیر به خوبی آشنا می شوید:

  • بنر تبلیغاتی
  • بنر تبلیغاتی اینستاگرام
  • بنر تبلیغاتی تلگرام

"<yoastmark

بنر تبلیغاتی

اولین بنری که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، بنر چاپی و فیزیکی است که احتمالاً بارها و بارها آن را دیده اید و یا حتی خودتان از آن ها استفاده کرده اید. این نوع بنرها قبلاً بیشتر دیده می شد و تقریباً برای هر اتفاقی یکی از این ها را می دیدیم! یعنی اگر یک نفر فوت می کرد، اگر کسی از کربلا و مکه و مشهد می آمد، اگر کسی مقام و منصبی می گرفت، اگر مردم می خواستند از کسی تشکر کنند، اگر افراد می خواستند تبلیغات کنند و… یک بنر طراحی می کردند و آن را در مکان خودش نصب می کردند.

البته همین الآن هم همین طور است و بنرهای زیادی در سطح شهر می بینیم؛ اما با وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، به مراتب کمتر از گذشته شده است و مردم با گذاشتن استوری و پست اینستاگرام یا با فرستادن پیام در تلگرام به ماجرا خاتمه می دهند. اما بحث تبلیغات در این دو شبکه اجتماعی متفاوت است که اکنون به آن ها می پردازیم.

طراحی بنر

طراحی بنر

انواع بنر چاپی

بنرهای چاپی از نظر محل استفاده به دو نوع  تقسیم می شوند:

  • بنرهای داخلی
  • بنرهای خارجی

تمامی بنر و بیلبوردهای بزرگ شهری در دستع بنرهای خارجی قرار دارند و استندها، رول آپ ها، پاپ آپ ها و سایر چاپ های اینچنینی داخلی محسوب می شوند. در صورتی که قصد داشته باشیم از بنرهای خارجی در مدت زمان های طولانی مانند بیلبورد های ورودی شهر ها استفاده کنیم، باید سراغ نمونه های سنگین و مقاوم برویم زیرا نمونه های نازک در مجاورت عوامل مخرب محیطی مانند نور آفتاب ، باران و..، پس از مدتی دچار پوسیدگی و پارگی می شوند.

همچنین، باید توجه داشت که اگر برای مصارف تجاری، نظیر بنر فروشگاهی قصد سفارش داشته باشیم، مناسب تر است که از بنراز جنس فلکسی ها برویم. زیرا آن ها روکش محافظ دارند و نور را از خود عبور می دهند. در نتیجه، استفاده طولانی مدت از آن ها بدون محدودیت در دسترس خواهد بود ومقاومت خودرا از دست نخواهند داد.

بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی

انواع بنرهای چاپی از نظر جنس

متریال مورد استفاده برای بنرهای چاپی انواع مختلفی دارد. گاهی می توان از انواع PVC استفاده کرد و گاهی دیگر پلاستیک های معمولی یا وینیل مورد بهره برداری قرار می گیرد. در پروژه هایی مشخص و برای مصارف داخلی حتی می توان از گلاسه های معمولی بدر کار استفاده کرد.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

جنس های مختلف بنرها عبارتند از:

  • پی وی سی یا اتیلن
  • بنرهای معمولی پلاستیکی؛
  • وینیل؛
  • مش؛
  • فابریک؛
  • کاغذ.

انواع بنر از نظر جنس

انواع بنر از نظر جنس

انواع بنرهای چاپی از نظر ساختار وجنس

بنرهای چاپی از نظر ساختار نیز استفاده  انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال گاهی یک بنر به شکل پوستری ساده روی دیوار قرار می گیرد و در زمانی دیگر، به شکل پارچه و پرده با طناب به دیوار متصل می گردد. به طور مشابه، گاهی بنر را به شکل استند در فضاهای نمایشگاهی به خدمت می گیرند و گاهی نیاز است کار به شکل تابلو، روی سردر یک فروشگاه نصب میشوند.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

 انواع بنرهای چاپی از نظر ساختار عبارتند از:

  • بنرهای خیابانی
  • بیلبورد (زمانی که بنر در معرض دید افراد شهر قرار گیرد)؛
  • استندهای خیابانی؛
  • استندهای نمایشگاهی؛
  • رول آپ ها؛
  • پاپ آپ ها؛
  • بنرهای نمایشگاهی؛
  • بنرهای پرچمی؛
  • و غیره.

انواع بنر تبلیغاتی

انواع بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی اینستاگرام

بعد از فیلتر شدن تلگرام، هجوم مردم به اینستاگرام بیشتر شد و افراد بیشتری جذب این شبکه اجتماعی شدند. اینستاگرام هم با امکانات جدیدتری که اضافه کرد، رضایت کاربران را بیشتر از همیشه به دست آورد.

اکثر افراد از این استقبال خوب استفاده کردند و از این اتفاق به نفع خودشان برداشت کردند. به این صورت که یا خودشان یک صفحه راه اندازی کردند و با تقویت آن، توانستند مخاطبان زیادی جمع آوری کنند و خودشان را به آن ها معرفی کنند. بعضی هم با طراحی یک پوستر یا بنر، در پیج های پربازدید تبلیغات خود را انجام دادند و نتیجه خوبی هم گرفتند.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

شما هم اگر زمان ندارید که با راه اندازی یک صفحه قدرتمند مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید (البته اگر این کار را نکنید حتماً بخش مهمی از تبلیغات خود را از دست داده اید) می توانید با طراحی یک بنر اینستاگرامی، با دادن مبلغی به صفحات پر بازدید، خودتان را تبلیغ کنید. پیشنهاد می کنم مقاله تبلیغات دیجیتال را که در این باره بیشتر صحبت کرده ایم هم مطالعه کنید تا بهتر متوجه اهمیت تبلیغات دیجیتالی و راه های درست آن شوید.

بنر اینستاگرام

بنر اینستاگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

تلگرام هم شباهت زیادی به اینستاگرام دارد و افراد این بار به جای تبلیغات در پیج، در کانال تبلیغات می کنند. بعد از فیلترینگ این شبکه اجتماعی اکثر کاربران آن به هر سختی که بود در آن باقی ماندند و هنوز هم تبلیغات در آن بازخورد بالایی دارد. شما در تلگرام می توانید خیلی راحت تر با مخاطبین خود ارتباط بگیرید و در کانال های مختلف تبلیغات کنید.

طراحی خود را به ما بسپارید

ما تا اینجا درباره طراحی بنر صحبت کردیم؛ سوالی که اینجا پیش می آید این است که حالا بهترین مکانی که می توانیم طراحی بنر خود را به آن بسپاریم کدام است؟

شرکت خدمات ما با سال ها تجربه و تخصص در زمینه تبلیغات، آماده طراحی تراکت، بنر تبلیغاتی، کارت ویزیت، بروشور و… شماست که می توانید با مراجعه به صفحه طراحی تراکت و بنر با قیمت ها و شیوه های مختلف طراحی آشنا شوید و سفارش دهید.

موفق باشید…

banner design

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*