شرکت پخش تراکت در تهران

در مقالات مختلفی که درباره پخش تراکت برای شما نوشتیم، بارها اشاره کردیم که برای این که از برگه های تبلیغاتی خود بیشترین بازدهی ممکن را بگیرید و خیالتان واقعاً راحت باشد که تراکت هایتان به درستی پخش می شوند، باید به جای استخدام تراکت پخش کن های معمولی که هم تخصصی ندارند و هم مطمئن نیستند، از یک شرکت پخش تراکت کمک بگیرید. چرا که این شرکت ها سال ها تجربه دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن تبلیغات و پخش تراکت شما را انجام دهند. تا پایان با ما همراه باشید تا با شرکت های پخش تراکت مخصوصاً در تهران بیشتر آشنا شوید.

شرکت پخش تراکت در تهران

شرکت پخش تراکت در تهران

در مقاله شرکت پخش تراکت می خوانید

  • وظایف شرکت پخش تراکت
  • معایب ارتباط مستقیم با تراکت پخش کن
  • شیوه یافتن شرکت پخش تراکت معتبر

در ادامه با این موارد بیشتر آشنا خواهید شد…

وظایف شرکت پخش تراکت

این شرکت ها در قبال شما وظایفی دارند که باید آن ها را انجام دهند. در غیر این صورت شما می توانید به راحتی از آن ها شکایت کرده و خسارت بگیرید. این وظایف عبارتند از:

1. برگزیدن تراکت پخش کن های خوب

در اینجا شرکت پخش تراکت آگهی های استخدامی در سایت های مربوطه گذاشته و پروموترهای متعهد را جذب می کند. اگر بخواهیم تقریبا دقیق به شما بگوییم از هر 100 پروموتر که تماس می گیرد، 10 نفر از آنها با شرایط استخدام می شوند. شرکت موظف به گرفتن کارت ملی و سفته برای ضمانت از آنها می باشد.

مهم ترین وظیفه شرکت پخش تراکت

مهم ترین وظیفه شرکت پخش تراکت

2. تیم ناظر

شرکت های مختلف مایل به ایجاد تیم ناظر برای گروه ها هستند که ناظر با موتور سیکلت و یا همراه با GPS پروموتر را پیگیری می کند. اما طبق تحقیقات تیم خدمتا ما این روش خیلی مطلوب نیست. دلیل آن هم گستردگی شهر تهران است. طبیعتاً ناظر نمی تواند در نیم روز بیشتر از 2 مکان به مدت 10 دقیقه برای بررسی برود. عرضه کننده ها برگه های تبلیغی ممکن است در آن 10 دقیقه خطایی از آنها سر نزد و ناظر هیچ گزارش تخلفی ندهد. بهترین گزینه این است که شرکت نیروی خوب بفرستد و مشتری هم بالا سر پروموتر باشد و هر یک ساعت یک بار نظارت کند.

3. تسویه به موقع و روزانه با پروموتر ها

وقتی تراکت پخش کن کارش تمام می شود، شاید مشتری چند روز بعد هزینه توزیع را واریز کند اما شرکت تراکت پخش کن موظف است که هر شب حقوق نیرو ها را واریز کند و هر زمان که مشتری ها واریز کردند آن را جایگزین پول تراکت پخش کن کند.

شرکت پخش تراکت باید دستمزد پروموتر را در همان روز پرداخت کند

شرکت پخش تراکت باید دستمزد پروموتر را در همان روز پرداخت کند

4. پرداخت کرایه و هزینه اینترنت توسط شرکت

شرکت موظف است هزینه کرایه و اینترنت مصرف شده توسط توزیع کننده اوراق تبلیغاتی را پرداخت نماید.

شما اختیار دارید که هر کدام از آیتم های ذکر شده را انتخاب و یا رد کنید و این در هزینه پخش تاثیر گذار است.

معایب ارتباط مستقیم با تراکت پخش کن (پروموتر)

در این بخش می خواهیم به ارتباط مستقیم صاحب کسب و کار با تراکت پخش کن بپردازیم و مزیت ها و معایب آن را بررسی کنیم.

مطمئناً می دانید که روش پخش تراکت از نظر هزینه برای شما به صرفه خواهد بود؛ زیرا کارفرمای پروموتر (پیمانکار) را حذف کرده اید و قاعدتاً هیچ درصد اضافی به کسی نمی دهید. اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود و همین درصد کم و یا زیادی که به پیمانکار می دهید، باعث می شود که کار بصورت تضمینی انجام شود.

در واقع شرکت های پخش تراکت به خاطر کیفیت کارشان نیاز دارند که نیرو های خوب استخدام کنند. اما شاید کیفیت برای پروموتر ها در درجه اول نباشد. زیرا با گذاشتن یک آگهی استخدام در نیازمندی ها با هزینه اندک مشتری های زیادی به او زنگ می زنند؛ روی همین حساب پول برای او اولویت بیشتری دارد.(مقاله پخش تراکت در تهران را از دست ندهید)

توزیع کننده های بدون واسطه با آماده کردن جملاتی مناسب در اولین صحبت خود با مشتری آنها را از فن بیان مناسب خود آگاه می سازند. این عامل باعث می شود که مشتری فکر کند که پروموتر فرد متعهد و متخصصی می باشد. اما در عمل چیز دیگری است. بدون اینکه حتی شما متوجه بشوید تراکت پخش کن برگه های تبلیغی را به روش خود مفقود می کند و وقتی شما بازدید می کنید می بینید که همه چیز مرتب است اما در آخر هیچ مشتری به شما زنگ نخواهد زد. در مقاله تراکت پخش کن کیست به این مطلب بیشتر اشاره کرده ایم که پیشنهاد می کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.

شیوه یافتن شرکت پخش تراکت معتبر

در اینجا باید به شما بگوییم که برای تشخیص اعتبار یک شرکت باید توجه کنیم که آیا دفتری دارند یا فقط در فضای مجازی فعالیت می کنند. اگر مکانی داشته باشند که در آنجا به فعالیت در حوزه تبلیغی بپردازند، طبیعی است که قابل اعتماد هستند. زیرا داشتن مکان، نشانه وجود آن شرکت پخش تراکت است که در صورت بروز هر مشکلی می توان از طریق مراجع قضایی و یا شورای حل اختلاف اقدام کرد. اما اگر مکانی نباشد، شاید دست شما به هیچ جایی بند نباشد و یا به سختی و صرف وقت و هزینه بسیاری بتوانید جبران خسارت کنید.(مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید)

مورد بعدی که ما متوجه می شویم یک شرکت اعتبار دارد یا نه این است که ببینیم شرکت مقابل سایت دارد و یا فقط در آگهی های استخدامی فعالیت می کند. وجود سایت کم تر از داشتن جا و مکان نیست، از نظر پیگیری قضایی نیز خیلی راحت به نتیجه می رسید و می توانید جبران خسارت کنید. همینطور پیگیری کردن یک سایت خیلی راحت از جا و مکان شرکت پخش تراکت می باشد. زیرا آگهی استخدامی نیست که در هر زمان که بخواهند آن را پاک کنند. اگر فرد فقط در سایت های استخدامی ادعای شرکت داشتن می کند، بدانید که آنها فقط یک گروه هستند که اگر کارشکنی از سوی آنها صورت دهد، شما باید حالا حالا ها بدوید! زیرا هر لحظه که اراده کنند می توانند آگهی شان را بردارند و اثری از آن ها نباشد و همچنین پیگیری و پیدا کردن آنها ممکن است محال باشد.(مقاله پخش تراکت در جنوب تهران را از دست ندهید)

داشتن دفتر و سایت نشانه اعتبار یک شرکت است

داشتن دفتر و سایت نشانه اعتبار یک شرکت است

شرکت پخش تراکت در تهران

گفتیم که به هیچ عنوان مستقیم با تراکت پخش کن کار نکنید و حتماً به دنبال شرکت تبلیغاتی باشید. برای پیدا کردن آن ها باید در سایت های رسمی در گوگل به دنبال آنها باشید و یا از طریق اداره یا دفتر مرکزی آن ها را جست و جو کنید.

شرکت خدمات ما، یکی از همین شرکت هاست که می تواند بیشترین بازدهی ممکن را از ظریق تبلیغات برای شما به همراه داشته باشد. تیم ما با توجه به تجربه ای که در این مدت به دست آورده، آماده همکاری با شما توسط تراکت پخش کن های کاملاً حرفه ای و متعهد می باشد. شما می توانید برای ثبت سفارش یا آگاهی از هزینه ها و قیمت های ما، به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*