تبلیغات در مترو

همان طور که می دانید تبلیغات اولویت اول هر کسب و کاری می باشد. اما یکی از بحث هایی که امروزه در میان کسب و کار ها بسیار داغ است تبلیغات در مترو می باشد. شما بازخوردی که این کار دارد را زیاد نمی توانید در فضاهای مجازی پیدا کنید. چرا که تقریباً 90 درصد افراد از مترو استفاده می کنند که خیلی از آن 90 درصد هم حتی رسانه های اجتماعی ندارند که از تبلیغات دیجیتالی بهره مند شوند. بسیاری از افرادی که تمام تلاش و سرمایه خود را برای تبلیغات مجازی می گذارند، از خیلی از راه های بازاریابی مانند تبلیغات در مترو بی خبر هستند و یا آن را جدی نمی گیرند. غافل از آن که گاهی تبلیغات و پخش تراکت در مترو خیلی ارزان تر از تبلیغات در فضایی مجازی ممکن است باشد.

پخش تراکت و تبلیغات در مترو

پخش تراکت و تبلیغات در مترو

در مقاله تبلیغات در مترو می خوانید

  • مروری بر تبلیغات دیجیتال
  • تبلیغات در لایت باکس مترو
  • تبلیغات در تابلوهای کنار ایستگاه ها
  • تبلیغات در کتیبه های داخل واگن ها
  • تبلیغات در بدنه قطار ها
  • تبلیغات در گیت های ورودی
  • تبلیغات در دستگیره مترو

در ادامه با این موارد جهت تبلیغات و پخش تراکت در مترو به خوبی آشنا خواهید شد…

مروری بر تبلیغات دیجیتال

ما در این مقاله قصد نقض کردن تبلیغات دیجیتالی و آنلاین را نداریم؛ چه بسا که افراد را به این سبک از تبلیغات (به شکل صحیح و هدفمند) تشویق نیز خواهیم کرد. در بازار آنلاین امروز که تعداد کاربران به صورت لحظه ای در حال افزایش می باشد. افراد سودجوی بسیاری هستند که به بهانه تبلیغات در پیج هایی که مثلا بازخورد بالایی را دارند پول های کلانی را به جیب می زنند. پس برای تبلیغات به صورت کلی به دو المان توجه کنید: اولاً که بازار هدف خود را بشناسید و هدفمند انجام دهید. و دوماً اینکه به هرکسی نباید اعتماد کرد و پولی را بابت آن پرداخت کرد.

برای مثال ما در تیم خدمات ما به این مسئله کاملا رسیدگی کردیم و این المان و قابلیت را برای مشتری ها قرار دادیم تا بتوانند به صورت آنلاین و زنده دوستان ما را در حال پخش تراکت رصد کنند و از پخش کامل تراکت های خود در مناطق درخواستی خود اطمینان حاصل کنند.

برای بازخورد گرفتن از تبلیغات، باید بازار هدف خود را بشناسید

برای بازخورد گرفتن از تبلیغات، باید بازار هدف خود را بشناسید

لایت باکس(light box)

داخل لایت باکس های مترو، مهتابی هایی تعبیه شده که لیبیل های نصب شده را بصورت شفاف و واضح نمایش می دهد. اندازه این جعبه های لامپی معمولی است، اما از نظر اثر هاله ای خیلی بالاتر است و شاید از بقیه شیوه های تبلیغی در مترو موثر تر باشد. همچنین آخرین آمار از قیمتی که از تبلیغات در لایت باکس در مترو باید به شما بدهیم، اجاره ماهانه 3.5 میلیون ماهانه می باشد. در ضمن هزینه چاپ، طراحی و نصب آن جداگانه محاسبه می شود.

تابلو های کنار ایستگاه ها

معمولاً برای توضیحات بیشتر و اندازه صفحات بیشتر، از تابلوهای کنار ایستگاه ها استفاده می شود. اجاره ماهانه این بنر ها به ازای هر متر محاسبه می شود. یعنی شما به ازای اجاره هر متر از تابلو ها باید مبلغ 1 میلیون تومان بپردازید.


در ادامه بخوانید: طراحی بنر تبلیغاتی


معمولاً برای توضیحات بیشتر و اندازه بیشتر از تابلوهای کنار ایستگاه مترو استفاده می شود

معمولاً برای توضیحات بیشتر و اندازه بیشتر از تابلوهای کنار ایستگاه مترو استفاده می شود

کتیبه های داخل واگن ها

بی شک کتیبه های داخل واگن ها مورد توجه مسافرینی که سر پا هستند قرار می گیرد. طبیعی است که 99 درصد افراد مترو کتاب نمی خوانند. شاید 30 درصد آنها به گوش کردن موسیقی و نگاه کردن فیلم مشغول می شوند که اجاره ماهانه هر عدد 190 هزار تومان می باشد. البته هر قطار مخصوص یک خط مترو نمی باشد، و قطار ها مدام تغییر می کنند و کمتر از 300 کتیبه در ماه قابل اجاره نیست و حداقل اجاره 2 ماه می باشد. هر قطار نیز 105 کتیبه دارد.

بدنه قطار ها

اجاره ماهانه 19 میلیون تومان می باشد و کمتر از 6 ماه اجاره داده نمی شود. هزینه نصب و چاپ کاملاً جدا از اجاره ماهانه حساب می شود. نکته قابل توجه این است که اگر شما مرکز خرید در شمال تهران داشته باشید، مناسب نیست که از این شیوه تبلیغی استفاده کند. زیرا قطار ها مدام در همه ایستگاه ها و خط ها می چرخند و قطاری که صرفاً در بخش شمالی تهران حرکت کند، امکان پذیر نیست.

گیت های ورودی مترو

گیت وردی که گاهاً چشم انداز افرادی که حتی بیرون از ایستگاه مترو هستند نیز قرار می گیرد. اجاره ماهانه یک گیت کامل 1 میلیون تومان می باشد. البته این طور نیست که فقط گیت های یک ورودی از مترو را دل بخواهی بخواهید پوستر بزنید. خیر، اگر قصد نصب لیبل در گیت های ورودی را دارید، باید همه گیت های آن ایستگاه را بگیرید که هر یک از گیت ها معادل یک میلیون تومان می باشد.

برای نصب لیبل، باید تمام گیت های مترو را لیبل بزنید

برای نصب لیبل، باید تمام گیت های مترو را لیبل بزنید

تبلیغات در دستگیره مترو

در حالت کلی چه کسانی که روی صندلی می نشینند و چه کسانی که می ایستند، دستگیره های مترو در تیررس دید همه قرار می گیرد. فقط باید دقت بکنید که اگر یک نمونه از محصولتان را اگر بخواهید داخل دستگیره قرار دهید، احتمال آسیب رسیدن به دستگیره افزایش می یابد. همینطور در هر قطار 210 دستگیره قرار دارد که بطور کامل واگذار می گردد. اجاره مصوب ماهانه 13 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

پخش تراکت در مترو

برای پخش تراکت در مترو هم می توانید ایستگاه های پر رفت و آمد را به خوبی شنناسایی کرده و به آن ها تراکت های خود را برسانید. طبیعتاً این کار نیاز به تخصص و تجربه زیاد می باشد و ما می توانیم به راحتی به شما کمک کنیم. مقاله پخش تراکت در تهران به ایستگاه های شلوغ مترو در تهران اشاره کرده است که می توانید هم آن را مطالعه کنید و هم با شماره  09128910672 تماس بگیرد تا مشاوران ما به صورت رایگان کمکتان کنند.

شرکت پخش تراکت در تهران

در این مقاله سعی شد بهترین و مهم ترین مناطق برای تبلیغات در مترو و توزیع تراکت به شما معرفی شود تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*